پرداخت قسط بانک مسکن

پرداخت قسط بانک مسکن

پرداخت قسط بانک مسکن


امروز با موضوع نحوه پرداخت قسط بانک مسکن با شما هستیم.

چگونه از جریمه عدم پرداخت قسط بانک مسکن پیشگیری خواهد شد.

دریافت تسهیلات از بانک های دولتی و غیر دولتی با عقد قراردادهای عموما یکطرفه، عدم آگاهی مشتریان از نحوه محاسبه سود در وام های مسکن و سایر وام ها، عدم اطلاع رسانی دقیق درباره آثار و تبعات عدم پرداخت قسط بانک مسکن و سایر بانکها، و همچنینشکایت از سیستم بانکی در دادسرای جرایم پولی و بانکی، به دلیل بی اعتمادی آحاد مردم به نظام بانکی کشور به دلیل عدم شفافیت در عملکرد و دریافت سودهای غیر متعارف، جریمه های سنگین به دلیل عدم پرداخت اقساط تسهیلات، از عمده ترین دغدغه های مشتریان بانکهامحسوب می‌شود.

بانک مسکن که به عنوان بانک عامل وزارت راه و شهرسازی، پرداخت تسهیلات بخش مسکن به مشتریان خرید مسکن دولتی از جمله مسکن مهر را به عهده دارد، گامی جهت شفافیت نحوه اطلاع از اقساط واه های دریافتی و پرداخت قسط بانک مسکن برداشته است.

در ادامه مطلب زیر تحت عنوان پرداخت قسط بانک مسکن، موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به عنوان مشاور حقوقی متخصص بانکها و لیزینگ و همچنین با همکاری بهترین وکیل جرایم پولی و بانکی تهران به بررسی چالش بدهکاران بانکی خواهد پرداخت.

نکات مهم در بررسی آثار عدم پرداخت قسط بانک مسکن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چگونه از جزییات پرداخت قسط بانک مسکن و اطلاع از باقیمانده بدهی مطلع شویم؟

در صورت برزو اختلاف بین بانک و وام گیرنده چه اقدامی متصور است؟

برای شکایت از بانک مسکن و سایر بانکها به دلیل اضافه دریافتی چه باید کرد؟

کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی

وکیل بدهکاران بانکی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

[/stextbox]

 

نحوه اطلاع از باقیمانده پرداخت قسط بانک مسکن

کار پسندیده بانک مسکن جهت پیشگیری از  مشمول جریمه قرار گرفتن به دلیل عدم پرداخت قسط بانک مسکن راه اندازی سامانه استعلام آنلاین و اطلاع از پرداخت اقساط تا روز استعلام و اطلاع از وضعیت بدهی گیرندگان تسهیلات است.

با راه اندازی سامانه اینترنتی به نشانیhttps://epayment.bank-maskan.ir، دریافت کنندگان تسهیلات از بانک مسکن، می‌توانند جزییات پرداخت اقساط تسهیلا دریافتی را مشاهده نموده و برای پرداخت های بعدی برنامه ریزی نمایند.

آیا دریافت 6 درصد مبلغ قسط به عنوان جریمه روزانه در بانک مسکن قانونی است؟

بر اساس ماده 10 قانون مدنی، هر توافقی بین طرفین قرارداد به شرطی که مخل قانون نبوده و خلاف نظم و اخلاق حسنه نباشد، مورد حمایت قانون قرار دارد.

پرداخت قسط بانک مسکن که مورد توافق طرفین قرار گرفته است، اگر پیش از موعد قسط باشد، موجب برخورداری از جایزه خوش حسابی خواهد شد و به همین ترتیب هم به دلیل برنامه ریزی در دریافت اقساط در موعد مقرر، عدم پرداخت قسط بانک مسکن هم موجب اخلال در امور بانک خواهد شد.

بنابراین با توجه به قرارداد منعقد شده، به نظر می‌رسد که دریافت جریمه به دلیل عدم پرداخت اقساط منع قانونی ندارد، هر چند در بعضی موارد، مبلغ جریمه عدم پرداخت قسط از مبلغ بدهی اصلی و سود هم فراتر می‌رود و در این راستا علمای زیادی، فتوا به حرمت دریافت جریمه تاخیر پرداخت قسط داده اند.

راههای پرداخت قسط بانک مسکن

دریافت تسهیلات در هر قالبی از بانک مسکن و تعیین اقساط با دفترچه قسط و یا به صورت آنلاین، امکان واریز مبلغ اقساط را به روشهای نوین بانکی فراهم نموده است.

رفع اثر از دستور موقت

پرداخت قسط بان مسکن از طریق سایت

سامانه اینترنی دریافت اقساط وام مسکن در این بانک فعال شده و مشتریانی که تمایل به پرداخت آنلاین قسط وام خود در بانک مسکن را دارند می توانند با مراجعه به وبسایت این بانک، نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند

پرداحت از طرق دستگاههای خودپرداز

راه بعدی برای پرئداخت اقساط بانک مسکن، از طریق خودپرداز بانمک مسکن مستقر در بعضی از ضعب بانک مسکن در سراسر کشور می باشد.

مراجعه به شعبه بانک مسکن

راه سنتی و قدیمی ک اکثر معمرین و سالمندان تمایل به پرداخت قسط بانک مسکن از این طریق را دارند، مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن در سراسر کشور و پرداخت قسط تسهیلات است.

وکیل شکایت از بانک در تهران

موسسه حقوقی مهر پارسیان با استفاده از برترین وکیل بدهکاران بانکی، وکیل شکایت از بانک، وکیل دادسرای جرایم پولی و بانکی، وکیل ابطال قرارداد تسهیلات بانکها و با مشاوره محمدرضا مهری، مشاور حقوقی بانک و لیزینگ در ایران، جهت مشاوره حقوقی مشکلات بانکی اعلام آمادگی می نماید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل جرایم بانکی در ایران، وکیل و مشاور حقوقی خوب در ایران، وکیل بانکی تهران، وکیل بانکی کرج، مشاوره با وکیل تلفنی تهران، مشاوره با وکیل آنلاین تهران، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *