کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس

کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس

کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس


با بررسی کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس همراهتان هستیم.

کلاهبرداری خرید و فروش زمین، به عنوان یک معضل حقوقی در شمال کشور شناخته شده است.
اگر به هر دلیلی قصد خرید و فروش زمین در چالوس را دارید. لازم هست که نکاتی را از پیش بدانید تا در دام کلاهبرداران ملکی نیفتید.
شاید بپرسید نکاتی که هرکسی قبل از خرید و فروش زمین چالوس آن را باید بداند چیست؟

ما به عنوان کسانی که ساعت‌ها پای صحبت‌های مردم نشستیم، باید اقرار کنیم که چالش‌های خرید و فروش زمین چالوس یکی از حساس‌ترین اقداماتی است که معمولاً هر فردی که تمایل دارد در چالوس خرید و فروش زمین داشته باشد ممکن است آن را تجربه کند.

وکیل الزام به تنظیم سند چالوس

با توجه به اینکه خرید و فروش زمین چالوس یکی از بزرگ‌ترین معاملات در سطح کشور است، لذا به واسطه این اهمیت باید با دانش و اطلاعات حقوقی کافی مبادرت به خرید و فروش زمین چالوس بکنید تا مبادا به علت نا آگاهی و بی‌تجربگی همه آنچه را که سال‌ها برای آن زحمت کشیده‌اید را در یک شب و در یک قرارداد و مبایعنامه غیر حرفه‌ای از دست بدهید.

ما به عنوان وکیل چالوس قصد داریم در این مقاله گوشه‌ای از حقایق و تجربیات خود را در قالب چندین نکته مهم قبل از خرید و فروش زمین چالوس که از خلال وکالت در پرونده های حقوقی و ملکی کسب کرده‌ایم را به اختصار با شما به اشتراک بگذاریم.

در پایان هم برای کسانی که تصمیم به انجام معامله ملکی اعم از خرید و فروش زمین چالوس دارند پیشنهاد مناسبی را ارایه می‌کنیم.

مشاوره با وکیل تخصصی خرید و فروش ملک شمال

در قرارداد و معامله‌ای که شما در آن دخیل هستید و به عنوان یکی از طرفین قرارداد ذیل آن را امضاء می‌کنید باید همواره این پرسش را نزد خودتان مطرح کنید که چه شرایط و یا چه شروطی را می‌توانید به عنوان خریدار ملک یا زمین چالوس در مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید زمین و خانه در قرارداد به نفع خودتان بنویسید.

وکیل الزام به تنظیم سند چالوس

حتی الامکان با اطلاع از چگونگی قرارداد نویسی جلوی تنظیم شروطی که ممکن است در آینده برای شما خطر آفرین باشد را بگیرید.

بهترین وکیل دادگستری چالوس

وکیل ملکی در چالوس گفت:
در هر قراردادی از جمله مبایعه‌نامه های ملکی چالوس ماده‌ای تحت عنوان شروط قرارداد پیش‌بینی شده است. دو طرف قرارداد می‌توانند از آن قسمت برای اعمال خواسته‌های قانونی و شرعی خود و تحمیل آن به طرف مقابل استفاده بکنند.

وکیل در چالوس یک مخاطره جدی را یادآور شد و گفت: فروشندگان حرفه‌ای اگر با یک خریدار نوپا و غیرحرفه‌ای مواجه بشوند سعی می‌کنند از قسمت شروط قرارداد به عنوان یک جولانگاه قراردادی استفاد کنند و هرآنچه که به زعم ایشان برای حفظ اساس و بنیان قرارداد یا سست کردن آن لازم و ضروری است نهایت استفاده را ببرند.

دادخواست مطالبه قیمت زمین از شهرداری

هدف نهایی ما به عنوان وکیل ملکی در چالوس این است که شما با خیال آسوده در جلسات مذاکرات قراردادی حاضر شوید.

در گروه وکلای کیفری مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس

  1. در چالوس از دلال و واسطه زمین بخریم؟
  2. در همان جلسه اول در بنگاه‌های چالوس معامله کنیم؟
  3. چجوری مدارک زمین چالوس را بررسی کنیم؟
  4. چجوری توی چالوس استعلام یک زمین را بگیریم؟
  5. در قرارداد زمین چالوس چه چیزهایی را بنویسیم؟
  6. چجوری در دام کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس نیفتیم؟
  7. بهترین وکیل متخصص در زمینه کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس کیست؟

در چالوس زمین را نه از واسطه‌ها بخرید و به نه واسطه بفروشید.

وکیل ملکی در چالوس توصیه کرد که بهتر است که در چالوس با واسطه معامله نکنیم. یعنی تا آنجا که ممکن است و شرایط وجود دارد باید با شخص فروشنده و مالک اصلی و قانونی معامله کنیم.

وکیل و مشاور حقوقی ثبتی تهران

یعنی افرادی که خودشان را وکیل کاری، نماینده، پسردایی، همسر، برادر و پدر و مادر مالک اصلی زمین یا آپارتمان جا می‌زنند به هیچ وجه معامله نمی‌کنیم.

وکیل پایه یک در چالوس

چون در صورت دورغ از آب در آمدن اظهارات آن‌ها و اعتراض مالک اصلی زمین به معامله‌ی انجام شده، وی می‌تواند علیه هر دو آنها شکایت فروش مال غیر مطرح کند و سپس نسبت به ابطال معامله اقدام نماید.

یعنی در این صورت هم پول و سرمایه شما از دست می‌رود و هم تحت تعقیب کیفری و مشمول مجازات سنگین کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس قرا می‌گیرید.

از دیدگاه وکیل خوب در چالوس معامله با واسطه ممکن است به کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس منتهی شود.

در یک جلسه و به سرعت در چالوس زمین نخرید.

با تاکیید مجدد وکیل ملکی در چالوس توصیه نمود که هیچ گاه مذاکره و معامله و انعقاد قرارداد خرید و فروش زمین چالوس را در یک جلسه انجام ندهید، چون این کار یکی از خطرناک‌ترین کارهایی است که معامله‌گران غیرحرفه‌ای و نوپا انجام می‌دهدند و بعد از اینکه با ضرر و خسارت سنگین مواجه شدند تازه یادشان می‌افتد که با وکیل ملکی در چالوس مشاوره بکنند که دیگر خیلی دیر شده است.

بنابراین وکیل خوب در چالوس اصلاً و مطلقاً موافق انجام مذاکره و معامله در یک جلسه نیست.

وکیل ملک در رامسر

اگر واقع‌گرا باشیم باید بدانیم که خرید و فروش زمین چالوس نیاز به تحقیق و جستجوی نسبتاً گسترده دارد. همانگونه که برای خرید یک تلفن‌همراه مدت‌ها وقت می‌گذاریم و همه سایت‌های زیر و رو می کنیم، کافی است پیش از خرید و فروش زمین چالوس با وکیل ملکی در چالوس مشورت کنیم و یا از سرویس و خدمات دستیاری امور ملکی بهرمند شویم تا هیچگاه در جلسه خرید و فروش زمین چالوس خود را تنها در میان گرگ ها احساس نکنیم( گرگ‌ها در اینجا استعاره از در دام کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس افتادن است)

طرح هر شهروند یک وکیل

مدارک زمین چالوس را کنترل کنید

شاید از وکیل ملکی در چالوس بپرسید منظور شما کدام یک از اسناد و مدارک زمین چالوس است، پاسخ خیلی ساده است، منظور وکیل چالوس اسناد و مدارک زمین و یا خانه و یا آپارتمانی است که می‌خواهید در چالوس بخرید. دومین سند هم مربوط به اسناد و مدارک هویتی فروشنده است، که بدین شکل در دام کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس نخواهید افتاد.

چه قسمتی از یک سند را مطالعه کنیم؟

حتما اگر می‌خواهید دچار کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس نشوید دقت داشته باشید که اکثر خریداران املاک و مستغلات به تنها چیزی که نگاه نمی‌اندازند یا اگر هم آن را ببینند نمی‌دانند که چه قسمت‌ هایی از سند ملک را باید مطالعه و بررسی کنند. از دید وکیل ملکی در چالوس این دقیقا نقطه سقوط خریداران است.

همانگونه که می‌دانید سندهای ملکی چالوس یا سند دفترچه ای هستند و یا سند تک برگ، از این رو نکات مهم و مورد تاکیید وکیل خوب در چالوس در یک سند زمین عبارت‌اند از: شماره پلاک ثبتی، مشخصات مالک فعلی، مشخصات ثبتی و متراژ دقیق ملک، احراز این موضوع که آیا ملک داری وام بانکی و در رهن بانک است یا خیر، مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن چقدر است، چه تعداد اقساط وام دریافتی پرداخت شده است، آیا ملک در بازداشت است یا خیر.

استعلام ثبتی سند زمین چالوس

خواهش می‌کنیم پیش از اینکه مبایعنامه تنظیم شود و معامله‌ای انجام دهید از فروشنده بخواهید آخرین و جدیدترین استعلام ثبتی را به شما ارایه دهد. اینگونه وضعیت ثبتی ملک و شرایط و مشکلات احتمالی آن را بررسی کنید.

انجام استعلام ثبتی ملک قبل از خرید آن یک نوع تضمین و اطمینان خاطری برای خریدار ملک و آپارتمان است که تا بر اساس نتیجه حاصله بتواند تصمیم واقع بینانه و منطقی برای خرید آن زمین بگیرد.
استعلام ثبتی را می‌توانید از طریق یکی از دفاتر اسناد رسمی انجام بدهید.

خطاها و جرایم کارگر و کارفرما

وکیل ملکی در چالوس گفت: استعلام ثبتی قبل از خرید ملک موضوع مهمی است که متاسفانه اکثر خریداران اطلاعاتی از آن ندارند.
استعلام ثبتی سند زمین چالوس، مساوی با فرار از دام کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس است.

نحوه پرداخت پول زمین چالوس
راه های پیشگیری از کلاهبرداری ملکی

اگر مطلوب شما این است که در دام کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس نیفتید. هنگام انجام معامله باید در متن مبایعه‌نامه یک سری شرایط را برای پرداخت ثمن(پول زمین) و وجوه مربوط به معامله پیش‌بینی نمایید، تا چنانچه خریدار در پرداخت ثمن یا باقی وجه معامله تعلل کند یا آن را به تاخیر بیندازد، بتوانید با اهرم‌های حقوقی و قراردادی با آن مقابله نمایید.

از نظر وکیل ملکی در چالوس بیشتر آسیب‌هایی که خریداران یا فروشندگان زمین و آپارتمان در چالوس پس از امضای مبایعه‌نامه و قولنامه خرید زمین و خانه با آن ها مواجه هستند به زمان تکمیل یا نوشتن ماده سه قرارداد چاپی املاک، یعنی پرداخت ثمن معامله ملکی برمی گردد.

وکیل ملکی در چالوس گفت: چگونگی تنظیم این بخش از مبایعه‌نامه خرید ملک از اهمیت دوچندانی نسبت به سایر بخش های یک مبایعه نامه یا قولنامه خرید خانه و آپارتمان برخوردار است.

بهترین وکیل متخصص در زمینه کلاهبرداری خرید و فروش زمین چالوس 

دلیل انتخاب وکلای عضو موسسه حقوقی مهر پارسیان از نگاه کاربران:

  • پیگیری پرونده موکل توسط دو وکیل به صورت همزمان.
  • پاسخگوئی 24 ساعته حتی در تعطیلات.
  • انجام کار به صورت گروهی و مشاوره با قضات سابق دادگستری.
  • سابقه درخشان موسسه حقوقی مهر پارسیان.
  • ثبت رسمی موسسه در مراجع مختلف قانونی.

در صورت نیاز به مشاوره با وکلای مهر پارسیان همین حالا تماس بگیرید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می‌توان بدون اجازه مالک از ثبت استعلام ملک را گرفت؟” answer-0=”خیر تنها شخص مالک می‌تواند از ثبت استعلام بگیرد و به خریدار ارایه دهد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”مجازات کلاهبرداری ملکی چیست؟” answer-1=”مجازات کلاهبرداری، بسته به اینکه جرم کلاهبرداری، ساده باشد یا مشدد، متفاوت خواهد بود. حبس از یک تا هفت سال، جزای نقدی معادل مال اخذ شده و رد مال به صاحبش، حکم جرم کلاهبرداری ساده است. حکم جرم کلاهبرداری مشدد، حبس از دو تا ده سال، جزای نقدی معادل مال اخذ شده، رد مال به صاحب آن و انفصال دایمی از خدمات دولتی می باشد. شایان ذکر است، بسته به مبلغ کلاهبرداری، مجازات حبس، تا نصف، قابل تقلیل خواهد بود.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *