نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی

نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی

نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی


امروز با موضوع نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی و بررسی جرایم مالیاتی با شما هستیم.

مشاورین امور مالیاتی و وکلای متخصص کمیسیون های مالیاتی، وابسته به دفتر وکالت محمدرضا مهری یکی از برجسته ترین وکلای دادگستری در ایران، در موسسه حقوقی مهر پارسیان، کلیه خدمات مربوط به تنظیم و ثبت اظهارنامه را برای عزیزان انجام خواهند داد.

وجود کافی نت های غیر مجاز که بدون داشتن پروانه تاسیس کافی نت در فصل های تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی از طریق فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مودیان مالیاتی می نمایند موجب هشدار عضو هیئت مدیره صنف فناوران رایانه تهران شده است.

با توجه به امکان نظارت و بازرسی و همچنین رسیدگی به شکایت در اتحادیه مذکور از کافی نت های مجاز، بهترین انتخاب مشاوره با وکیل امور مالیاتی درباره نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی است.

نکات مهم در موضوع نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی

[stextbox id=’mehri’ direction=’ltr’]

برای تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی چه اقداماتی لازم است؟

دعاوی در صلاحیت شورای عالی مالیاتی چیست و چه اقدامی لازم است؟

آیا برای رفع ممنوع الخروجی مالیاتی شورای عالی مالیاتی صلاحیت دارد؟

بهترین وکیل و مشاور مالیاتی در تهران کیست؟

[/stextbox]

 

اظهارنامه‌های مالیاتی را فقط در کافی‌نت‌های مجاز ثبت کنید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به فعالیت یکباره افراد سودجو در فصل ثبت اظهارنامه‌های مالیاتی، نسبت به این روند هشدار داد و گفت:

مردم نباید برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود به هر مکانی مراجعه کنند.

در فصل اظهارنامه مالیاتی افرادی سودجو با اجاره مکان‎هایی غیرمجاز اقدام به ثبت اظهارنامه مالیاتی می‎کنند که این امر نه تنها موجب دردسر متقاضیان ثبت اظهارنامه مالیاتی می‎شود، بلکه درآمد کافی‎نت‎های مجاز را نیز کاهش می‎دهد.

⁠ وکیل پایه یک خیابان آفریقا

یکی از راه‎های کسب درآمد فعالان صنف کافی‎نت ثبت اظهارنامه مالیاتی است بنابراین در این دو ماه شبانه‌روز کار می‎کنند و تمام هم‌وغم آنها در این مدت ثبت صحیح و دقیق اطلاعات اظهارنامه مالیاتی است لذا اتحادیه نیز در این راستا موظف است شرایطی را فراهم کند تا دست افراد سودجو به این بازار کوتاه شود.

معمولا در فصل اظهارنامه مالیاتی برخی افراد سودجو حتی در سوپرمارکت‎ها اقدام به ثبت اظهارنامه مالیاتی می‎کنند که مردم باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی به هر مکانی مراجعه نکنند زیرا معمولا به دلیل اینکه ارقام به صورت غیرکارشناسی ثبت می‎شود، دچار مشکل خواهند شد و اتحادیه نیز نمی‎تواند موضوع را پیگیری کند.

کافی‎نت‎ها باید مجوز اتحادیه فناوران را در محل کسب خود نصب و مردم نیز باید هنگام ثبت اظهارنامه این مجوز را رویت کنند تا اگر مشکلی برایشان پیش آمد از سوی اتحادیه قابل پیگیری باشد.

مردم باید دقت کنند در فصل اظهارنامه، مکان‎های جدیدی از طرف دفاتر پستی یک شبه ایجاد می‎شود و اظهارنامه با نرخ و تعرفه اتحادیه بدون هیچ نظارتی انجام می‎دهند و اگر مشکلی بوجود بیاید اتحادیه به شکایات مودیان نمی‎تواند، رسیدگی کند.

وکیل و مشاور امور مالیاتی در تهران

[stextbox id=’mehri’]

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته مالیات و گمرک، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مالیاتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اعاده دادرسی توسط شاکی

021-88795408

021-88796143

09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل امور مالیاتی نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

5/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *