موسسه بین‌المللی سفیر

موسسه بین‌المللی سفیر

موسسه بین‌المللی سفیر


امروز موضوع موسسه بین‌المللی سفیر  و مسائل پیرامون آن را بررسی مینماییم.

با پیشرفت در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ارتباطات، به تبع تعاملات و در نتیجه آن تداخلات نیز میان افراد افزایش یافته است.

با توجه به تدوین قانون به منظور مدیریت و کنترل بهتر روابط میان انسان‌ها، اطلاع و آگاهی از قوانین و اصول حقوقی برای پیشگیری و در صورت نیاز بهبود وضعیت حقوقی ضرورت دارد.

موسسات، دپارتمان‌ها و دفاتر متعددی در کنار مراکز علمی همچون دانشگاه‌های علوم انسانی و دانشکده‌های حقوق رسالت آگاهی بخشی و نیز حل دعاوی به طرق قانون و طبق اصول حقوقی مندرج در قوانین اساسی و مدنی در کنار قوانین حقوق بین‌الملل ایفا می‌نمایند.

میزان موفقیت این بازیگران عرصه حقوق، به میزان تبهر، آگاهی از آخرین قوانین، تجربه و از همه مهم‌تر صداقت و تعهد آنها در کار خود دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

نکات مهم

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان چه خدماتی را ارایه می‌دهد؟

چه دپارتمان‌هایی در موسسه حقوقی مهر پارسیان مشغول به فعالیت هستند؟

گروه وکلای مهر چه نوع خدماتی را ارایه می‌دهد؟

[/stextbox]

 

این روزها نام موسسات بسیاری را تحت عنوان موسسه حقوقی و مهاجرتی به گوش می‌شنویم. شاید برای شمایی که به دنبال بهترین وکیل و مطمئن‌ترین همراه در کنار خود برای به سرانجام رساندن پرونده‌های حقوقی خود و یا در صورت داشتن قصد مهاجرت، به دنبال مشاوره‌ای مطمئن هستید، پیدا کردن موسسه‌ای قوی با بیشترین درصد موفقیت چه در زمینه مشاوره و چه در زمینه اجرا کار چندان آسانی نباشد.

دفاتر همکار بسیاری هستند که در کنار موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان مشغول به فعالیت هستند. اما آیا تمامی این موسسات خدمات کاملی را ارایه می‌دهند؟

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم؟

در برخی موسسات با وجود داشتن دپارتمان مهاجرت، خدمات کاملی را ارایه نمی‌دهند و صرفا در بخش کوچکی از دنیای گسترده مهاجرت فعالیت خود را شکل داده‌اند. مهاجرت طرق مختلفی دارد و صرفا مهاجرت تحصیلی تنها راه در مقابل متقاضیان مهاجرت نیست.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان

موسسه حقوق و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در زمینه حقوق مهاجرت و حقوق تجارت بین‌الملل، با گردهم‌آیی گروهی از برترین کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و حقوق مهاجرت در کنار همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، گامی بزرگ در مسیر اعتلای دانش حقوق بین‌الملل در سطح جامعه برداشته است.

آگاهی از تمامی قوانین و حقوق مهاجرت و روش‌های مهاجرت در هر کشور با اخذ مشاوره از بهترین وکلا، کارشناسان، مدرسین دانشگاه، پژوهشگران و حقوقدانان به تبع، دید شما را باز کرده و چراغ راهی در مسیر انتخاب بهترین مقصد مهاجرت برای شما خواهد بود.

خدمات دپارتمان حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان، در زمینه‌ی تمامی روش‌های مهاجرت، حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق تجارت بین‌الملل می‌باشد.

دپارتمان حقوق داخلی و کیفری مهر پارسیان

گروه وکلای مهر با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه حضور وکلای تخصصی و اساتید برتر مراکز علمی و پژوهشی، ضمن ارایه مشاوره‌های تخصصی به واسطه قبول و موفقیت در پرونده‌های متعدد در موضوعات متنوع همچون فرهنگ و رسانه، حقوق خانواده، شهرداری، امور ثبتی، امور تجاری، کیفری و غیره توانسته است خود در جایگاه برترین‌ها در ایران قرار دهد.

آیا برخورد مامور نیروی انتظامی با زن موتورسوار شهرک غرب قانونی بود؟

خدمات دپارتمان حقوق داخلی و کیفری مهر پارسیان

حقوق خانواده

امور تجاری

امور ثبتی

کیفری

امور کاری و استخدامی

امور پولی و بانکی

امور مالی و مالیاتی

بورس و اوراق بهادار

سرمایه‌گذاری خارجی

راه های تماس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

همراهان عزیز موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، برای دریافت مشاوره تخصصی و حقوقی به طرق زیر با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تماس حاصل نمایید:

  • مشاوره حضوری
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره از طریق اسکایپ
  • مشاوره از طریق واتس‌اپ
  • شرکت در وبینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در سمینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای حقوقی
  • اعزام مشاور و وکیل به شرکت‌ها و موسسات معتبر

شماره های تماس موسسه که روزهای شنبه الی چهارشنبه از 9 صبح الی 18 و پنج شنبه ها 9 صبح الی 14 پاسخگوی عزیزان خواهند بود، عبارتند از 88663927- 88663926- 88663925 که برای شهرستنانیهای عزیز با پیش شماره 021 قابل تماس هستند.

 

[/stextbox]

 

موسسه بین‌المللی سفیر

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *