وکیل متخصص ملکی

وکیل ملکی تهران - وکیل متخصص ملکی

وکیل ملکی تهران - وکیل متخصص ملکی


با معرفی بهترین وکیل متخصص ملکی در موسسه مهرپارسیان همراه شما مخاطبان گرامی هستیم.

وکیل متخصص ملکی باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد، علت این امر آن است که همزمان با افزایش قیمت ملک، هزینه های دادرسی سنگین‌ تر شد و قیمت منطقه‌ ای ملک چندان اختلافی با بازار جاری ندارد.

وکیل متخصص ملکی با شناخت وضعیت املاک مناطق 22گانه تهران و قوانین مربوط به بحث دعاوی ملکی آماده پذیرش پرونده های ملکی می‌ باشد.
اما برای اینکه شمای دقیقی از آینده پرونده خود داشته باشید بهترین راه کار اخذ زمان مشاوره با وکیل متخصص ملکی محمدرضا مهری متانکلائی است.

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص ملکی در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم وکیل متخصص ملکی

شرط جواز تملک (مالک شدن) اموال غیرمنقول (اموالی که قابل جابجایی و نقل مکان نیستند مثل خانه و زمین) واقع در ایران توسط بیگانگان

1- با تحصیل اجازه
2- به شرط رفتار متقابل
3- صرفا جهت سکونت، صنعت و کسب

نکته: اتباع خارجی در هیچ صورتی نمی توانند در ایران زمین زراعتی بخرند.

چگونه بدون مراجعه به دادگاه حقمان را بگیریم

احقاق حق بدون مراجعه به دادگستری و با ساز و کار های خودسرانه، بدین معنا است که؛ اشخاص برای احقاق حق، طرح دعوی نکنند و خود از راه‌ هایی، طرف مقابل را برای اجرای تعهدات و الزامات در تنگنا قرار دهند، مورد انتقاداتی واقع شده است.
با این وجود، در بعضی از متون قانونی، مثال‌ هایی از این شیوه به چشم می‌ خورد.

وکیل ملکی غرب تهران

برای مثال: در ماده ۲۴ قانون روابط موجر و مستاجر (1356) آمده است که: “در صورتی‌ که مستاجر در مورد اجاره، حق استفاده از انشعاب آب یا برق یا تلفن یا گاز یا تاسیسات حرارت مرکزی یا تهویه یا آسانسور و‌ امثال آن داشته باشد، موجر (اجاره دهنده) نمی‌ تواند جز در مورد تعمیرات ضروری آن را قطع یا موجبات قطع آن را فراهم نماید؛ مگر اینکه مستاجر بهای مصرف خود‌ را طبق شرایط اجاره نپرداخته باشد.”

در این ماده، به موجر اجازه قطع انشعابات به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ های مستاجر داده شده است و در ادامه ماده، مستاجر را برای اعتراض به این اقدام به موجر، به دادگاه راهنمایی کرده است.

چرا الفاظ حقوقی پیچیده هستند؟

در بعضی موارد، معنای عرفی کلمه‌ ای که اغلب افراد به کار می‌ برند از معنای حقوقی آن کلمه متفاوت است؛ برای مثال:

1- معنای حقوقی “قرض”، طبق قانون مدنی، تملیک (مالک کردن دیگری) مال به شخص دیگر برای باز پس‌ گیری مثل یا قیمت آن (نه باز پس‌ گیری اصل مال) است.
در حالی که در عرف در مواردی، این کلمه در معنای عاریه (قراردادی است که در آن شخص اجازه استفاده از مال خود را به صورت رایگان به دیگری می‌ دهد) استفاده می‌ شود؛ یعنی دادن مال برای استفاده و پس‌ گرفتن اصل مال.

2- معنای حقوقی “رهن”، طبق قانون مدنی، وثیقه (ضمانت) سپردن مالی برای تضمین بازپرداخت دیون است؛ اما گاه در عرف در معنای وجهی استفاده می‌ شود که مستاجر در ابتدا اجاره به موجر می‌ دهد.

بهترین وکیل ملک در تهران

3- معنای حقوقی “دلال”، طبق قانون تجارت، شخصی است که برای انعقاد یک معامله و معرفی طرفین معامله به یکدیگر واسطه‌ گری می‌ کند.
اما در عرف، گاه به معنای شخصی است که اقدام به خرید کالا از مبدا اولیه و فروش آن به مصرف کننده یا واسطه بعدی با قیمتی بالاتر می‌ کند.

ده وکیل برتر تهران، وکلای برتر تهران

دلال در صورتی تاجر می‌ باشد که این عمل را شغل معمول خود قرار دهد و پروانه دلالی اخذ نماید و همچنین از این طریق کسب درآمد نماید.
در موارد که قانون در خصوص دلالی تعیین تکلیف ننموده است، دلالی تابع قوانین و مقررات راجع به وکالت می‌ باشد.

وکیل متخصص ملکی

معنای حقوقی “حق‌ العمل‌ کار” طبق قانون تجارت، شخصی است که به نام خود و در واقع به حساب غیر، معامله می‌ کند؛ اما در معنای عرفی، به شخصی گفته می‌ شود که در ترخیص کالاها و انجام امور گمرکی مربوط به آن، فعال است.
و معنای حقوقی “حراجی” فروش اموال دیگران به بالاترین قیمت در ازای دریافت کارمزد است؛ اما در عرف، حراج به معنای تخفیف عمده کالا ها و فروش آن ها به قیمتی کمتر استفاده می‌ شود، که برای مثال در مناسبت‌ های خاص انجام می‌ شود.
معنای حقوقی “اجازه” تنفیذ (تایید) و تجویز یک عمل بعد از انجام آن عمل است؛ اما در عرف، به معنای اذن (اجازه دادن) دادن برای انجام یک کار قبل از آن استفاده می‌ شود.

با توجه به آنکه طبق قانون مدنی، الفاظ عقود (لفظی که در قرارداد ذکر می‌ شود)، محمول بر معانی عرفیه است، این نتیجه حاصل می‌ شود:
در هنگام تنظیم قرارداد: اگر از چنین کلماتی استفاده می‌ کنیم، به صراحت یا با قرائنی مشخص کنیم که منظورمان کدام معنا است.

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص ملکی در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل ملکی چه کمکی به پرونده می‌ کند؟

یکی از راه‌ های به خطا انداختن اصحاب دعوی و یا ذهن قاضی توسل به مغالطه گری است که اگر اشخاصی که در دعاوی حقوقی حضور دارند نسبت به فن دفاع آگاهی نداشته باشند دچار مشکل می‌ شوند در مثال زیر در پرونده‌ ای ملکی و خانواده توسط وکیل متخصص ملکی محمدرضا مهری متانکلائی پرده از این مغالطه برداشته شده است.

وکیل جرایم اشخاص حقوقی

شیوه معقول و منطقی سخن‌ گفتن، آن است که؛ شخص یک بار ادعای خود را بیان کند و سپس به اثبات آن بپردازد؛ اما گاه شخصی، ادعایی دارد، اما دلیل و استدلال متقنی (مناسب) برای آن ادعا ندارد.

چنین فردی سعی می‌ کند با تکرار مکرر آن ادعا و بیان آن در تمام لوایح و دفاعیات شفاهی خود، آن ادعا را به عنوان امری مفروض تلقی کند و برای مخاطب و دادگاه، این پیش‌ زمینه ذهنی را ایجاد کند که آن ادعا، امری ثابت است و نیاز به بحث و بررسی و اثبات ندارد.

به عبارت دیگر در این مغالطه، شخص به جای اثبات ادعا، به تکرار ادعا روی می‌ آورد.

وکیل متخصص ملکی

برای مثال:
زنی با این ادعا که شوهرش دارای ناراحتی روحی و روانی است، در قالب عسر و حرج (سختی)، تقاضای صدور حکم طلاق نموده است.

زن بدون اثبات ناراحتی روحی و روانی شوهرش و تکرار و اصرار بر این ادعا، صرفا به اثبات این نکته می‌ پردازد که ناراحتی روحی و روانی زوج (مرد)، از مصادیق عسر و حرج است؛ در حالی که ابتدا باید این امر اثبات میشد که اصلا شوهر او دارای ناراحتی روحی و روانی هست یا خیر؟

در یک قرارداد پیمانکاری، کارفرما با ادعای تخلفات قراردادی پیمانکار، قرارداد را فسخ (به هم می زنند) می‌ کند. در دعوای مطروحه، کارفرما با تکرار بر واژه تخلف پیمانکار، سعی می‌ کند تخلف پیمانکار را برای مخاطب مفروض و ثابت جلوه دهد و صرفا به اثبات این نکته می‌ پردازد که در صورت تخلف پیمانکار برای کارفرما حق فسخ ایجاد می‌ شود؛ در حالی که ابتدا باید تخلفات پیمانکار اثبات میشد.

وکیل در مورد ملک

اگر نیاز به وکیل تخصصی ملک در تهران دارید، از پرداخت هزینه وکیل دعاوی ملکی تهران نگرانید، نیاز به مشاوره تخصصی برای طرح دعوای ملکی تهران دارید، ما به شما دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل امور ملکی تهران را پیشنهاد می کنیم.

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص ملکی در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

وکیل ملکی باید در زمینه تمامی دعاوی املاک تخصص داشته باشد. او باید بتواند در زمینه دعاوی ملکی ثبتی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی حقوقی به وکالت بپردازد. وکیل ملکی تهران باید در زمینه فروش مال غیر، پیش فروش آپارتمان، ابطال سند رسمی، الزام به تنظیم سند رسمی، تخلیه مستاجر، سرقفلی و حق کسب و پیشه و … خدمات ارائه کند.

مرجع صالح دعاوی غیرمنقول کجاست؟

به اینگونه دعاوی در دادگاه محل وقوع مال غیرمنقول رسیدگی می شود. مثلا اگر ملک در شهر تهران است و طرف دعوای شما ساکن شهر رشت نباید در آدرس خوانده طرح دعوا کرد بلکه محل وقوع ملک ملاک تعیین دادگاه صالح است.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”عاریه چیست؟” answer-0=”در اصطلاح عام، عاریه به معنی قرض است اما در علم حقوق قراردادی است که به موجب آن فرد مال خود را برای استفاده (انتفاع) رایگان به دیگری می‌دهد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”دلال کیست؟” answer-1=”دلال به فردی گفته می‌شود که واسطه انجام معامله می‌شود یا برای فردی که می‌خواهد معامله نماید، طرف معامله پیدا کند.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

_

نشانی دفتر وکالت وکیل متخصص ملکی وکیل متخصص ملکی در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل متخصص ملکی
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (113 امتیاز)

58 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب. من ملکی را از شخصی خریداری کردم. ولی فروشنده مدتها است که ملک را به نام من نمیزند و مدام بهانه می‌آورد. مقداری از ثمن معامله را هنوز پرداخت نکرده‌ام و فروشنده تمامی حسابهای بانکی‌‌اش را مسدود کرده و من نمی‌تواند مقدار باقی مانده را به حسابش منتقل کنم.
    آیا راهکاری وجود دارد تا بقیه پول را به حسابش بریزم و سند را به نامم بزند؟

    • سلام. باید مبلغ باقی‌مانده را در صندوق دادگستری، تامین نمایید و همچنین جهت ملزم نمودن فروشنده به تنظیم سند، باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست الزام به تنظیم سند ارائه دهید. جهت دریافت اطلاعات کامل و دقیق‌تر می‌توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

  • با سلام و خسته نباشید من در سال1395 یک قطعه زمین سند دار را با یک منزل مسکونی معاوضه نموده ام که اکنون متوجه شده ام زمین ملک مسکونی جز املاک دولتی می باشد، بنده جهت ابطال قولنامه ی مذبور چه باید بکنم ؟ در ضمن شکایت کیفری فروش مال غیر جهت کلاهبرادری نموده ام، آیا دادگاه جزایی جهت ابطال ورد مال حکم به نفع این جانب صادر می نماید؟

    • با سلام و احترام
      در خصوص دعوی کیفری مطرح شده، در صورتی که در زمان تنظیم قولنامه‌ی معاوضه فروشنده شما مالک نبوده و از عدم مالکیت خود آگاه بوده است، بله شما می‌توانید از محکمه ی کیفری رای بگیرید، و متناسب با رای صادره ابطال معاوضه را در خواست نمایید. اما در خصوص طرح دعوی حقوقی درست، ابتدا قرارداد منعقده باید مطالعه گردد و بعد در خصوص طرح دعوی تصمیم گرفت، شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت مشاوره با وکلای متخصص در امور ملکی و همچنین امور قراردادی با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و احترام. من یک واحد آپارتمان خریدم، که در قولنامه و سند رسمی ۱۸۲ متر قید شده ولی با گذشت چند ماه از معامله متوجه شدم که ملک 15 متر کسری دارد حال با توجه به این مطالب بنده باید دادخواست را تحت چه عنوانی مطرح کنم؟ ممنون

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید یا دادخواست فسخ معامله را دهید یا صرفا تفاوت قیمت را از فروشنده مطالبه کنید، هر دو دادخواست حقوقی است و شخص مستلزم پرداخت هزینه دادرسی می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور ملکی با شماره 02188663926 تماس حاصل فرمایید.

  • من مشاور املاک هستم و قصد تنظیم مبایعه‌نامه‌ای را دارم که در پشت سند آن قید شده منافع این ملک تا ۵۰ سال به شخص دیگری صلح شده است آیا مالک می‌تواند اقدام به فروش آن به غیر کند؟

    • سلام دوست عزیز
      اگر صرفاً منافع آن صلح شده، فروش عین ملک فاقد اشکال قانونی است و می‌توان بدون اجازه متصالح اقدام به تنظیم مبایعه‌نامه کرد، ولی تحویل آن و استفاده از منافع آن موکول به اجازه و رضایت کتبی متصالح است وگرنه می‌تواند از مصادیق انتقال مال غیر باشد. لذا اگر متصالح رضایت به استفاده خریدار از ملک را دارد، باید حتما ذیل قرارداد را امضاء و اثرانگشت نماید و اگر رضایت ندارد، شما به عنوان مشاور املاک باید حتما در قرارداد به صلح منافع آن اشاره ‌کنید، و تحویل ملک و استفاده از آن را مشروط به اجازه متصالح کرده و هرگونه اقدام برخلاف مفاد قرارداد بدون اجازه متصالح را از خود سلب نمایید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص ملکی با شماره 02188663926 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و وقت بخیر. بنده مالک ملکی در محدوده نیاوران تهران هستم، که قصد فروش آن ملک را دارم، ولی متاسفانه قبل از اینکه تصمیم به فروش بگیرم قرارداد خود را با مستاجر به مدت 1 سال تمدید کردم، حالا درصورتی که مدت قرار داد اجاره تمام نشده است می‌توانم حکم تخلیه فوری بگیرم و ملک را به فروش برسانم؟ چون شرط خریدار جدید تخلیه کامل ملک است و مستاجر هم راضی به تخلیه نیست. ممنون میشم در این خصوص من را راهنمایی بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز
      دستور تخلیه فوری تنها از طریق شورا حل اختلاف در زمانی که مدت قرارداد اجاره تمام شده باشد، صادر می‌گردد. لذا شما به عنوان مالک، جهت تخلیه قبل از موعد قرارداد باید از طریق دادگاه تقاضای فسخ قرارداد و صدور حکم تخلیه کنید. اما لازم به ذکر است که این امر عموما بیش از شش ماه طول می‌کشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور ملکی و خصوصا روابط موجر و مستاجر با شماره 02188663926 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام.مادر بزرگم خانه و زمینهای زراعی قولنامه ای خود را به شرط عمری به دوفرزند ذکورش واگذار کرده وتا زمانی که در قید حیات است در اختیار خودش باشد وبعد از ترک دنیا به دو پسرانش واگذار شود، آن هم به صورت قولنامه ای، با دوشاهد در مشاور املاک آیا دخترانش میتوانند ادعای ارث کنند؟

    • سلام وقت شما بخیر
      عقد صلح عمری حتی اگر با سند عادی باشد معتبر است. ولیکن قولنامه باید توسط وکیل بررسی شود شاید تحت شرایطی قابل ابطال باشد. البته اشخاص در زمان حیات میتوانند هر دخل و تصرفی در اموال خود انجام دهند. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور ملکی با شماره 02188663926 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام من تبعه افغان هستم و الان به شهرگرمسار رفتم و میخواستم اونجا زمین زراعتی بخرم ولی گفتن امکان پذیر نیست ایا این مورد درست ؟

  • با سلام و احترام، در خصوص مورد ملکی که سرقفلی آن ملک برای من هست، چه مدارکی برای اثبات انتقال به غیر و اجاره سرقفلی به غیر در دادگاه نیاز است؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بایستی در شورای حل اختلاف تامین دلیل کنید و شاهد نیز داشته باشید و اگر کپی قرارداد طرفین را نیز ضمیمه کنید بسیار موثر واقع خواهد شد. در هر حال با وجود این مدارک، ابتدا طرح دعوی کیفری نمایید و از بازپرس درخواست تحقیقات محلی جهت اثبات ادعای خود را بخواهید. بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر با وکیل متخصص در امور ملکی و سرقفلی مشورت نمایید. می‌توانید برای مشاوره با وکیل با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام وقت بخیر، من قصد دارم یه ملکی رو در جنوب تهران بخرم، شنیدن خیلی از املاک اونجا ملک معارض هست، چطور می تونم مطمئن بشم که آپارتمان مورد نظر من و زمین مشاع آن معارض ندارد؟ مرجع استعلام کجاست؟

    • سلام وقت شما بخیر
      جهت اطمینان در مبایعه‌نامه ذکر کنید که تمام ثمن معامله، بعد از استعلامات لازم از اداره ثبت و دارایی پرداخت شود. اگر امکان تنظیم سند وجود نداشته باشد از اداره ثبت استعلام نمایید. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام ملکی را فروختم که سندش بخاطر قسط در رهن بانک هست و از مالک جدید در محضر تعهد نامه مالی گرفتم که ضامن عوض کنه و اقساط ملک پرو خودش پرداخت کنه و وکالت نامه محضری به مالک جدید دادم و در حال حاضر در منزل مستقر است ولی به تعهدات عمل نکرده و بانک من و ضامن را به خاطر تاخیر در پرداخت اقساط تحت فشار گذاشته به دادگاه شکایت کردم ولی الان حدود 6 ماه جواب دادگاه نیامده، میخواستم بدونم بانک میتونه رو سفته ها و اموال ضامن من اقدام کنه یا روی ملک در رهن اقدام می‌کند الان حدود یکسال که خریدار به تعهداتش عمل نکرده.

    • سلام و وقت بخیر، بله بانک می‌تواند نسبت به توقیف اموال شما و ضامن اقدام نماید شما می‌توانید تسویه و مبلغ را از خریدار مطالبه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • ما ی وکیل ملک تهران می خواهیم که کار بلد باشه و سابقه قاضی بودن هم داشته باشه دکترا هم داشته باشه توی دعوای ارثی رفتیم که رو کم کنی هست توی مجموعه شما چنین وکیلی هست اگر هست که مزاحمتون بشمم

    • سلام وقت شما بخیر
      در مجموعه مهرپارسیان وکیل محمدرضا مهری دارای سابقه قضاوت و درجه دکتری علوم جزایی می‌توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.

  • سلام وکیل گرامی ملک تهران ما سندش زمان شاهی هست می خواهیم تک برگش کنیم خودمون شیرازیم شما می تونید برای ما تک برگش کنید ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      امکان انجام این مورد توسط وکلای مجموعه ما وجود دارد لیکن خود شما نیز می توانید از طریق سایت سازمان ثبت برخی اقدامات لازم را انجام دهید.

  • سلام خدا قوت میگم خدمتتون ببخشیدا من سوالم از وکیل متخصص ملکی اینه که برای ملکی که کارای سندش در حال انجام هست و هنوز سندش صادر نشده، میشه الزام به تنظیم سند رسمی را از دادگاه خواست؟

  • سلام ما ی ملک خریدیم که ورثه ای هست همه ورثه فروختن جز یکی اونم خارجه الان ما چیکار می تونیم بکنیم؟

  • سلام پدر بزرگ ما ی خونه داشته با داداشش شریکی که از پدر ارث رسیده بوده موقعی که میان سند بدهند داداش بزرگه سند را بنام خودش میگیره پدر بزرگ ما به احترام بزرگتری داداشش هیچی نمیگه ولی تا همین چندسال پیش هم بچهای داداشش بهش میگفتن بیا ی برگه بده که ادعایی نداری یا ی پولی بگیر رضایت بده و الان بچهای اون توی ملک هستن و با اینکه میدونن حق ما هم هست چیکار میتونیم بکنیم دستتون را می بوسیم راهنماییم کنید

  • سلام ما ی پمپ بنزین را شراکتی خریدیم توی قرارداد شرط داوری گذاشتیم بعد شریک ما با طرف مقابل هماهنگ بودند هی گفت خانم نوری شما فعلا پرداخت نکن چیزی بعدم رفتن اظهارنامه دادنو بعدم داور حکم داد که معامله فسخه و پول اولیه ما هم بی ارزش شد و هیچی حالا چیکار کنیم

    • سلام وقت شما بخیر
      با طرح این مسئله به استناد شهادت شهود می توانید اثبات نمایید که فسخ به صورت صحیح رخ نداده است و تقاضای ابطال رای داوری نمایید.

  • سلام ملک ما توی روستا مجاور رودخونه هست اگر حریم را رعایت کنیم چیزی نمی مونه برامون حالا ما میخوایم بفروشیم اینو باید به خریدار بگیم و متراژ منهای حریم را حساب کنیم باهاش ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما ملک را به صورت کلی و بدون درج ثمن در برابر متراژ به فروش برسانید تا در هر صورت با کسورات مزبور شما متضرر نشوید.

  • سلام ملکی را به شرط این خریدیم که کنتور برق داشته باشه تا تاریخ دفترخونه ولی این اقا این کار را نکرد ضمانت اجراش هم وجه التزام به مبلغ خود ملک قرار دادیم بعضیا میگن دادگاه به وجه التزامای سنگین حکم نمیده میشه راهنماییمون کنید

    • سلام وقت شما بخیر
      وجه التزام به هر میزان که باشد باید دادگاه به آن حکم نماید و امکان اینکه دادگاه بخواهد در وجه التزام دخل و تصرفی نماید وجود ندارد.

  • سلام ما ی خونه توی تهران را با ی ویلا توی مازندران نور سر به سر معامله کردیم یعنی هزار تومان این وسط پول جابجا نشد الان صاحب قبلی ویلا میگه که خونه تهران شما نشست داشته و باید 200 میلیون به من بدهید تهدید کرده می خواد شکایت کنه اولا که شکایتش به جایی میرسه دوما کجا دادگاهش میفته تهران یا شمال ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      اگر مورد معامله معیوب باشد حق طرح ادعا وجود دارد و اظهار نظر در این بعد نیاز به بررسی دقیق تر دارد نسبت به سوال دوم لازم به ذکر هست که محل طرح دعوا با توجه به ملک شما و آدرس خوانده در تهران خواهد بود و محاکم عمومی حقوقی تهران صلاحیت رسیدگی به موضوع را دارند.

  • سلام وقت بخیر من ی وکیل ملک تهران می خواهم که هم کار بلد باشه و هم سابقه قاضی بودن داشته باشه هم دکترا هم داشته باشه توی دعوای خانوادگی رفتیم که خیلی حیثیته، توی مجموعه شما چنین وکیلی هست اگر هست که مزاحمتون بشمم

    • سلام وقت شما بخیر
      برخی نهادها در برخی نقاط شمال تهران دارای املاک و مستغلات می‌باشند، لیکن از میزان و نوع آن بی اطلاع هستیم.

  • سلام عزیز ملک تهران ما سندش قدیمی هست می خواهیم تک برگیش کنیم خودمون اهوازیم شما می تونید برای ما تک برگ کنید ؟

  • سلام و عرض ادب من سوالم از وکیل متخصص ملکی موسسه شما اینه که برای ملکی که تا به امروز سندش صادر نشده، میشه الزام به تنظیم سند رسمی را از دادگاه خواست؟

    • سلام وقت شما بخیر
      در این شرایط بدوا امکان پیگیری از محاکم وجود ندارد و باید پیش از آن تشریفات اخذ سند و ترتب دعاوی صورت پذیرد.

  • سلام ملکی خریداری کردیم که شراکتی هست همه شرکا فروختن جز یکی اونم خارجه الان ما چیکار می تونیم بکنیم؟

  • سلام بابا بزرگ ما خونه ای داشته که مال پدرش بوده ولی موقعی که میان سند بدهند یکی از وراث در نبود پدربزرگ ما بنام خودش سند میگیره پدر بزرگ ما هم پی قضیه را نمی گیره حالا که هم پدر بزرگ ما فوت شده هم اون طرف می تونیم ثابت کنیم از اون ملک سهمی داریم؟

  • سلام ما ی ملکی را شراکتی خریدیم شرط داوری اختلاف هم گذاشتیم بعد شریک ما گفت فلانی شما تا من نگفتم پولی پرداخت نکن بعد دیدم اظهارنامه اومد پشت بندش هم داور حکم داد که معامله فسخه و هیچی حالا چیکار کنیم؟

  • سلام زمین ما مجاور رودخونه هست اگر ما حریم را رعایت کنیم و عقب نشینی کنیم چیزی نمی مونه برامون حالا ما میخوایم بفروشیم متراژ را از حریم کسر کنیم؟

  • سلام ملکی را مشروط به این خریدیم که تا روز محضر جواز ساخت داشته باشه و ضمانت اجراش هم وجه التزام به مبلغ خود ملک به عدد ده میلیارد تومان قرار دادیم بعضیا میگن دادگاه به وجه التزامای سنگین حکم نمیده میشه راهنماییمون کنید

    • سلام وقت شما بخیر
      لازم به ذکر هست که وجه التزام به هر میزان که باشد باید دادگاه به آن حکم دهد و امکان اینکه دادگاه بخواهد در وجه التزام دخل و تصرفی نماید وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *