اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا

اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا

اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا


امروز با موضوع اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا با شما هستیم.

فراهم آوردن مقدمات مهاجرت به کانادا جهت دریافت  اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا، مطلب بسیار مهمی برای اشخاصی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

این مقدمات شامل تهیه و ترجمه مدارک به صورت صحیح،پرداخت هزینه های قانونی، انتخاب کشور واسط جهت ثبت مدارک در سایت سفارت و مراجعه به کشور واسط، آپلود مدارک، معاینات پزشکی و سایر ملزومات می باشد.

دفتر حقوقی و مهاجرتی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران، در مقاله پیش رو به بررسی مراحل معاینات پزشکی و استخدامی کانادا جهت دریافت  اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا خواهد پرداخت.

نکات مهم در موضوع  اقامت 5 ساله کانادا و ویزای کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مدارک لازک برای دریافت اقامت دائم کانادا چیست و چگونه باید مدارک را تهیه کنیم؟

آیا شرکت ها و دفاتر مهاجرتی که اقدام به تهیه مدارک برای متقاضی می کنند قابل اعتمادند؟

در صورت عدم حصول نتیجه پرونده مهاجرتی و ریجکتی چه اقدامی لازم است؟

[/stextbox]

 

معاینات پزشکی قبل از ورود به کانادا برای اقامت دائم

اطلاعات کلی

? اگر می‌خواهید برای اقامت دایم وارد کانادا شوید، باید معاینات پزشکی انجام دهید. حتی افراد خانواده شما که همراه با شما به کانادا وارد نمی‌شوند نیز باید این آزمایشات را انجام دهند. این تست پزشکی بسیار کامل بوده و شامل عکسبرداری ایکس ری از سینه و آزمایشات متعدد است.

? لیست پزشکانی که می‌توانند این معاینات را انجام داده و گواهی لازم را صادر کنند در لینک زیر قابل مشاهده است. در ایران، این پزشکان در شهر های تهران، اصفهان، مشهد و شیراز قابل دسترسی هستند.

ثبت شرکت در منیتوبا

? لازم به ذکر است این پزشکان تنها مسئول انجام معاینات و آزمایشات بوده و تصمیم گیری در مورد سلامت افراد با دولت کانادا است. در صورتی که مشکلی در آزمایشات شما باشد، اداره مهاجرت کانادا به شما پیام خواهد داد.

? زمان انجام معاینات پزشکی

? زمان انجام و ارایه این آزمایشات در برنامه های مختلف مهاجرتی متفاوت بوده و از طریق سیستم به شما اعلام می‌شود. پس از دریافت نامه ای مبنی بر لزوم انجام آزمایشات پزشکی، 30 روز برای ارایه آن مهلت دارید.

? برای افرادی که در مرزهای ورودی کانادا اعلام پناهندگی می‌کنند، افسر مرزی شرایط را برای آن ها توضیح داده و 30 روز مهلت خواهند داشت تا این آزمایشات را در داخل کانادا انجام دهند. عدم رعایت این دستورالعمل، منجر به رد درخواست شما خواهد شد.

? شما می‌توانید قبل از ثبت درخواست اقامت دایم نیز آزمایشات پزشکی را انجام دهید (upfront medical exam). پس از انجام آزمایش، پزشک به شما یک گواهی خواهد داد که باید یک کپی از آن را با درخواست خود ارسال کنید.

? پزشک های مختلف ممکن است از سیستم کاغذی و یا سیستم آنلاین برای تهیه گواهی پزشکی شما استفاده کنند که هر دو روش قابل قبول است. در صورتی که درخواست اقامت خود را آنلاین ارایه می‌دهید، این گواهی ها را در سیستم آپلود کنید.

? چه چیز هایی را باید با خود به نزد پزشک ببرید

? حداقل یک مدرک شناسایی عکس دار همچون کارت ملی یا گواهینامه عکس دار.

? عینک یا لنز چشمی در صورتی که از آن ها استفاده می‌کنید.

? گواهی های هر گونه معاینات پزشکی قبلی که وضعیت جسمی شما را نشان می‌دهد.

اقامت کشور عمان

? فرم معینات پزشکی (در صورتی که پزشک شما از روش کاغذی استفاده می‌کند). این فرم را اداره مهاجرت برای شما ارسال خواهد کرد.

? 4 قطعه عکس پرسنلی جدید استاندارد (در صورتی که پزشک شما از روش کاغذی استفاده می‌کند)

? در مورد وضعیت جسمانی خود با پزشک صحبت کرده و سوابق بیماری خود را برای او بازگو کنید تا کار شما سریع تر انجام شود.

? اداره مهاجرت گواهی آزمایشات پزشکی و ایکس ری را از شما دریافت خواهد کرد. در صورتی که به نسخه دیگری برای خودتان نیاز دارید، در روز معاینه به پزشک خود اطلاع دهید تا نسخه دوم را نیز صادر کند.

? هزینه ها و مدت اعتبار

? تمام هزینه های معاینات و آزمایشات پزشکی بر عهده شخص شماست که در صورت رد درخواست شما قابل استرداد نمی‌باشد.

? مدت اعتبار هر گواهی سلامت پزشکی 12 ماه است. اگر در طی این مدت به منظور قامت دایم وارد کانادا نشوید، نیاز به انجام ازمایشات مجدد خواهید داشت.

? اطلاعات لازم برای گواهی پزشکی برای افرادی که برای تحصیل، کار و گردشگری به کانادا وارد می‌شوند، در پیام های دیگری ارسال خواهد شد.

لیست پزشکان در شهر های مختلف

http://www.cic.gc.ca/pp-md/pp-list.aspx

مشاوره حقوقی مهاجرت به کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت کانادا،مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت کانادا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

مزایای کارت اقامت گرجستان

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *