بهترین راه پناهندگی

بهترین راه پناهندگی

بهترین راه پناهندگی


امروز با موضوع بهترین راه پناهندگی با شما خواهیم بود.

تب تند مهاجرت ایرانی ها به کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، انگلستان و سایر کشورها، موجب شده است تا بازار کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت بسیار داغ باشد و هر روز به شمار شرکت ها و موسسات و همچنین اشخاصی که بهترین راه پناهندگی را پیشنهاد می‌دهند، افزوده شود.

اما همکاران ما در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مشاوره برترین وکیل مهاجرت در تهران، شرایط جدید اعلام پناهندگی در کشورهای اروپایی و بهترین راه پناهندگی را مورد بررسی علمی و حقوقی قرار داده و در نهایت، بهترین راه برای مهاجرت را پیشنهاد خواهند نمود.

نکات مهم موضوع بهترین راه پناهندگی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا موسساتی که بهترین راه پناهندگی را به عنوان یکی از راههای مهاجرت اعلام می‌کنند، قابل اعتماد هستند؟

چگونه می‌توان از بهترین راه پناهندگی و آخرین تغییرات قوانین مطلع شد؟

راه جایگزین مهاجرت و تبدیل از ویزای توریستی به پناهندگی چیست؟

[/stextbox]

 

ده کشور برتر برای اعلام پناهندگی

یکی از فریبنده ترین عناوین برای جذب متقاضیان مهاجرت از ایران، اعلام ده کشور برتر برای پناهندگی است که متاسفانه با رقم زدن سرنوشت موهوم و خیالی، باعث بروز ضرر و زیان های جبران ناپذیری خواهند شد، اما مهاجرت از طریق پناهندگی، برای اشخاصی که به دلایل سیاسی و یا اعتقادات مذهبی و همچنین وقوع جنگ و نا امنی در کشور خود تحت تعقیب و یا عدم تامین امنیت جانی و در معرض خطر شکنجه یا حبس طولانی مدت قرار دارند، کشورهایی چون آلمان، فرانسه، اتریش، کانادا، استرالیا، انگلستان، سوئیس، سوئد، بلژیک و نیوزیلند، ده کشور برتر برای اعلام پناهندگی محسوب می‌شوند.

نمونه رای ابطال شرط ضمن عقد بانکی

تشریح کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد

کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد که به کنوانسیون ژنو نیز معروف است، مواردی را که شخص به اجبار، در کشور دیگری اعلام پناهندگی مذهبی، سیاسی و یا اجتماعی خواهد نمود را به صورت کامل تشریح نموده است.

بر اساس تعین تکلیف کنوانسیون ژنو، افرادی که در کشور خود به دلیل عقاید خاص مذهبی، تابع جریان سیاسی و یا به دلیل جنسیت، در معرض شکنجه یا حبس طولانی مدت و یا خطر مرگ قرار دارند، تا رفع حالت خطرناک، می‌توانند در کشور دیگری درخواست پناهندگی نمایند.

وقوع جنگ در کشوری که مرزهای امنیت داخلی و خارجی آن در معرض خطر قرار گرفته است نیز یکی دیگر از مواردی است که امکان درخواست پناهندگی را به متقاضی می‌دهد و تمامی این موارد، لازم است به صورت واقعی اتفاق افتاده باشد و قابلیت اثبات در دادگاه امور اتباع کشور پذیرنده پناهجو قرار گیرد.

پناهنگانی از کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان و سوریه، در سالهای اخیر به کشور ایران پناهنده شده و در حمایت حکومت ایران زندگی را از سر گرفته اند، وظایفی که کشور پذیرنده پناهجو به عهده دارد به قرار زیر است.

وظایف کشور پذیرنده پناهجو

کنوانسیون ژنو برای کشورهایی که اقدام به پذیرش پناهجوی خارجی می‌نمایند، وظایفی را مقرر نموده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تامین محل زندگی و سکنای متقاضی پناهندگی در حد متعارف.

– تامین مایحتاج خوراکی و بهداشتی متقاضی پناهندگی.

– صدور مدارک هویتی و برگه تردد جهت امکان تردد پناهجو.

– پرداخت کمک هزینه جهت امرار معاش متقاضی.

دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

خدمات گروه وکلای مهر در موضوع بهترین راه پناهندگی

با توجه به هدف گزاری موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، بر انجام قانونی امور مربوط به مهاجرت هم وطنان عزیز در صورت دارا بودن شرایط ابتدایی، سیاست وکلای مهاجرتی موسسه هیچ گاه مبنی بر اعلام پناهندگی در کشورهای دیگر نبوده و هیچ خدماتی در موضوع بهترین راه پناهندگی ارائه نخواهد داد.

مشاورین مهاجرتی مهر با بررسی علمی راه مهاجرت برای هر یک از متقاضیان  و با در نطظر گرفتن شرایط آنها، اقدام به ارائه راهکار حقوقی و مشاوره قانونی راههای مهاجرت خواهند نمود.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *