بهترین وکیل منطقه یک

بهترین وکیل منطقه یک

بهترین وکیل منطقه یک


امروز با معرفی بهترین وکیل منطقه یک تهران با شما هستیم.

بهترین وکیل شدن در هر منطقه مستلزم داشتن چندین سال فعالیت و تجربه حرفه‌ای وکالت در هر منطقه می‌باشد.

با توجه به اینکه در هر منطقه حداقل یک مرجع قضایی جهت رسیدگی به اختلافات وجود دارد برای دسترسی آسان بهتر است که مشکل خود را نیز به وکیل همان منطقه بسپارید تا با نیابت از شما در مراجع برای دفاع از شما حضور یابد.

همچنین قانون‌گذار نیز در تقسیم‌بندی دعاوی نیز این را ملاک عمل قرار داده است.

به طور مثال رسیدگی به جرایم در دادسرا و دادگاه‌های محل وقوع جرم صورت می‌گیرد و یا رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با املاک در دادگاه محلی که ملک در آنجا واقع شده است؛ رسیدگی خواهند شد.

لذا چنانچه جرم سرقت در منطقه یک تهران رخ دهد در دادسرا و دادگاه‌های منطقه یک به این جرم رسیدگی خواهد شد.

در این مقاله به بررسی یک نمونه از سرقت‌های صورت گرفته به شیوه‌های مختلف خواهیم پرداخت.

سوالاتی که در این مقاله توسط بهترین وکیل منطقه یک بررسی خواهند شد:

سرقت خودرو در پوشش ماساژدرمانی و پزشک فیزیوتراپی

سرقت خودرو از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، موجب تشکیل پرونده‌ای در این خصوص شد و جهت رسیدگی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباختگان پس از حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند به شخصی تحت عنوان ماساژور و فیزیوتراپ که به منزل آنها تردد داشته مشکوک شدند.

بهترین وکیل کیفری در تهران

از طریق یک برگه آگهی پخش شده در داخل مجتمع با شماره تماس درج شده در داخل آگهی تماس گرفته شد.

پس از تماس جوانی حدودا 30 ساله که خود را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرده بود سه نوبت به منزل آنها آمده و اقدام به ماساژ درمانی نموده است.

سرقت خودرو در قالب ماساژ درمانی

اظهارات یکی از مالباختگان: پس از گذشت مدت کوتاهی از این ماجرا یک روز صبح که برای رفتن به محل کار، به پارکینگ خانه رفته بودم تا سوار ماشین شوم، در کمال تعجب متوجه شدم که خودرو داخل پارکینگ نیست و این در حالی بود که درب پارکینگ تنها با ریموت باز می‌شود.

یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشت که یک دکتر فیزیوتراپ، دو جلسه جهت ماساژ درمانی به منزل وی تردد داشته و سرقت خودرو 207 وی نیز پس از حضور این شخص انجام شده است.

کارآگاهان در تحقیقات اولیه و با بررسی آگهی تبلیغاتی ارائه شده از سوی شکات اطمینان پیدا کردند که در تمامی سرقت‌های انجام شده، فردی مشخص به منزل مالباختگان تردد داشته و به احتمال بسیار زیاد، با سوء استفاده از این موضوع اقدام به سرقت سوئیچ خودرو و ریموت پارکینگ منزل مالباختگان کرده و در ادامه سرقت خودروها را انجام داده است.

همچنین در مراجعه به آدرس‌های اعلام شده در کارت‌های تبلیغاتی در خیابان شریعتی و سه راه طالقانی، اساسا چنین مطب پزشکی وجود ندارد.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که هویت استفاده شده در آگهی تبلیغاتی، متعلق به یکی از شهروندان در غرب تهران است که چندی پیش اسناد و مدارکش مفقود شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

شیوه­ های حل و فصل غیرقضایی

جعل عنوان با مدارک هویتی سرقتی

در ادامه یکی از بستگان نزدیک این شخص به عنوان یکی از مجرمین سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامت ویژه پلیسی مشخص شد که مدارک شناسایی مفقود شده در واقع توسط او سرقت شده است.

متهم در تحقیقات، اعتراف نمود و ضمن اعتراف صریح به سرقت مدارک شناسایی عنوان داشت که این مدارک را در ازای دریافت مبلغ ناچیزی پول در اختیار یکی از دوستانش به نام “مسعود . ک” ( 32 ساله ) قرار داده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه مسعود شده و در بازرسی از مخفیگاه وی، علاوه بر کشف کارت تبلیغاتی با موضوع ماساژ درمانی در پوشش دکتر فیزیوتراپ، مقادیر قابل توجهی از اسناد و مدارک مجعول مرتبط با وزارت بهداست، بیمارستان‌های سطح شهر تهران، امهار (مهرهای) جعل شده ارگان‌های مختلف نظامی، انتظامی، دولتی و دادسراهای مختلف، به همراه یک دستگاه خودرو 207 سرقت شده از شکات پرونده کشف شد.

دستگیری متهم به کلاهبرداری با جعل عنوان ماساژور و فیزیوتراپیست:

در بررسی اسناد و مدارک مجعول مشخص شد که متهم علاوه بر طراحی کارت‌های تبلغاتی تحت عنوان دکتر فیزیوتراپ، چندین مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد با هویت مجعول امیر . ب (هویت واقعی صاحب مدارک) جعل کرده در حالیکه در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای مدرک دیپلم می‌باشد.

“مسعود.ک” صراحتا به جعل عنوان پزشک فیزیوتواپ و سرقت خودرو متعلق به مالباختگان اعتراف کرد؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت:

با یکی از خودروهای سرقت شده تصادف شدیدی در منطقه نظام آباد انجام دادم که در همان محل سرقت خودرو را رها کردم.

وکیل در سعادت آباد

متهم در خصوص نحوه انجام سرقت‍‎ها نیز به کارآگاهان گفت:

به بهانه انجام ماساژ درمانی چندین نوبت به خانه شاکیان راه پیدا می‌کردم و از همین فرصت برای سرقت سوئیچ خودرو و… استفاده می کردم؛ پس از آن، نیمه شب‌ها به پارکینگ خانه‌ها رفته و بدون هیچگونه مشکل خاصی ماشین‌ها را سرقت می‌کردم.

بهترین وکیل و مشاور حقوقی منطقه 1 تهران

قبول وکالت در پرونده‌های کلاهبرداری شمال تهران، با همراهی برترین وکیل دادگستری منطقه یک تهران، امکان‌پذیر است.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، با شماره‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با شماره همراه زیر امکان‌پذیر است.

09120067669

سرقت تعزیری چیست؟

سرقتی که شرایط سرقت حدی را نداشته باشد سرقت تعزیری است.

مجازات سرقت تعزیری چیست؟

بستگی به نوع سرقت حبس، جزای نقدی و شلاق در پی خواهد داشت.

 

5/5 - (26 امتیاز)

4 دیدگاه

  • سلام سوال داشتم شخص برای دزدی فرش ابریشم رفته بد با داد و فریاد صاحب خونه یه مجسمه برمی¬داره میره الان وضعیتش چیه؟

  • درود
    من از دختری خواستگاری کردم ولی در جلسه خواستگاری مادرم به خانواده ایشان گفتند که پسر من مهندس برق است در حالی که من دیپلم برق دارم، آیا این خانواده می‌توانند به جرم جعل عنوان از من شکایت کنند؟

    • سلام وقت بخیر
      اگر شرایط تحصیلی شما برای خانواده عروس اهمیت خاصی دارد با عنوان فریب در ازدواج می¬توانند از شما شکایت کنند، ولی جعل عنوان شامل مسائلی می‌شود که افعالی را هم انجام داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *