معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران

معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران

معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران


در این مقاله علاوه بر معرفی معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران، به بررسی اجمالی دادگستری‌ها و دعاوی مطرح در دادگستری‌ها خواهیم پرداخت.

اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی مثل طلاق، مهریه، الزام به تنظیم سندرسمی و… هستید یا درگیر دعوای کیفری مانند کلاهبرداری، فروش مال غیر، اختلاس، ارتشا، پولشویی و… هستید جهت دسترسی به بهترین وکلای پایه یک دادگستری با شماره تماس‌های درج شده در انتهای این مقاله تماس بگیرید.

در صورت مواجه با مشکلات و جرایم گفته شده بهترین و ابتدایی‌ترین شیوه مراجعه به وکیل دادگستری است؛ وکیل پایه یک دادگستری با دقت به توضیحات شما گوش می‌دهد لذا باید تمام مشکلات و وقایع به صورت کامل و دقیق گفته شود.

پس از شنیدن مشکل شما با توجه به مشکل ایجاد شده و ظرفیت‌های قانونی موجود تصمیم صحیح را اتخاذ می‌نماید؛ چرا که روند دفاع و رویه قانونی هر مشکل متفاوت خواهد بود.

به طور مثال برخی از مشکلات با ارسال اظهارنامه رفع خواهند شد و برخی از مشکلات نیز روند طولانی رسیدگی در پیش خواهند داشت.

انتخاب برترین وکیل تهران برای تمام ساکنین شهر تهران و سایر شهرستان‌های دیگر از اولویت‌های افرادی می‌باشد که درگیر پرونده می‌باشند.

وکیل شخصی است که به نیابت از موکل خود می‌تواند اختیارات قانونی او را در دست بگیرد؛ وکیل می‌تواند مشاوره‌های حقوقی را نیز به موکل خود ارائه دهد.

در واقع می‌توان گفت وکیل وظیفه دارد با دریافت حق‌الوکاله از موکل خود، وکالت بررسی و پیگیری امور محوله را طبق عقد وکالت بپذیرد.

وکیل پایه یک در قلهک

سوالات مهی که معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران آنها را پاسخ خواهند داد:

  • چه دعاوی کیفری به وکیل پایه یک دادگستری نیاز دارند؟
  • چه دعاوی حقوقی به وکیل دادگستری نیاز دارند؟
  • وکیل پایه یک دادگستری به چه کسی گفته می‌شود؟
  • ویژگی‌های یک وکیل متخصص دادگستری چیست؟
  • چگونه می‌توان به سوابق فعالیت‌های وکیل دست یافت؟
  • جستجوی وکیل در سایت‌های کانون وکلای دادگستری و صندوق حمایت چگونه است؟

مهم‌ترین دعاوی کیفری:

از دیدگاه معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران، گرفتن حق و رای به نفع خود نیازمند حضور وکیل پایه یک دادگستری است اما قانون‌گذار حضور وکیل را صرفا در خصوص برخی جرایم الزامی دانسته است.

جز جرایمی که مجازات آنها حبس ابد و سلب حیات می‌باشد و برخی جرایم افراد زیر 18 سال، در سایر جرایم حضور وکیل در دادسرا و دادگاه الزامی نیست.

اما به اعتقاد معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران، حضور وکیل در جرایم کیفری زیر الزامی است:

  • کلاهبرداری
  • فروش مال غیر
  • خیانت در امانت
  • اختلاس
  • ارتشا
  • قاچاق کالا و ارز
  • اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات
  • پولشویی
  • تحصیل مال از طریق نامشروع
  • پولشویی
  • روابط نامشروع
  • دریافت پورسانت (درصدانه) در معاملات دولتی
  • جرایم علیه آسایش و امنیت مانند محاربه.
  • و…

دعاوی حقوقی که نیازمند به حضور وکیل دادگستری دارند و بدون حضور وکیل دادگستری امکان موفقیت در آنها وجود ندارد عبارتند از:

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • الزام به اخذ پایان کار
  • الزام به دریافت سند تفکیکی
  • دستور فروش ملک مشاع (مشترک)
  • رفع تصرف عدوانی
  • دعوای تفکیک یا افراز ملک مشاع (مشترک)
  • دعاوی بانکی مانند الزام به فک (آزادسازی) سند رهنی و…

روند رسیدگی به شکایت

روند رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری متفاوت است؛ دعاوی کیفری دعاوی هستند که در اثر وقوع جرم به وجود می‌آیند و دعاوی حقوقی جرایمی هستند که در آنها جرمی واقع نشده است و در اثر تخلف از انجام تعهد به وجود می‌آیند.

کلاهبرداری شبکه ای

در سیستم قضایی ایران روند رسیدگی به دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی متفاوت است هر دو دعوا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت در سیستم قوه قضائیه آغاز می‌شوند.

اما دعاوی کیفری پس از ثبت به دادسرا ارجاع می‌شوند اما دعاوی حقوقی به دادگاه حقوقی ارجاع می‌شوند؛ در دعاوی کیفری، تحقیقات در خصوص جرم در دادسرا انجام می‌شود و سپس پرونده جهت صدور رای نهایی به دادگاه ارسال خواهد شد.

آرای صادر شده در دادگاه حقوقی و کیفری با توجه به شرایط صدور رای و… قابل تجدیدنظر و اعاده دادرسی در مراجع بالاتر خواهند بود.

بهترین وکیل دادگستری کیست:

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می‌شود که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا همتراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می شود، در رقابتی سنگین و نفس گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

مدت زمان دوره کارآموزی 18 ماه است و پس از آن آزمونی تحت عنوان اختبار به‌صورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می‌گردد و شخصی که موفق به قبولی در مجموع 2 آزمون کتبی و شفاهی فوق شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف می‌گردد که در مراسم مذکور پس از طی تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری نائل می‌شود.

معروف‌ترین وکیل ایران کیست؟

در این روزها که همه‌چیز به سمت تخصصی‌ شدن پیش می‌رود دیگر نمی‌توان گفت که یک شخص خاص بهترین وکیل ایران است.

جرم تهدید

شما اگر به دنبال وکیل خوب برای پرونده‌ی خود هستید بهترین راه این است که تحقیق کنید، رزومه‌ی وکلای متخصص در موضوع خود را بررسی کنید و در نهایت در طی یک جلسه مشاوره با وکیل مورد نظرتان تصمیم خود را بگیرید.

چگونه یک وکیل خوب و مناسب پیدا کنیم؟

برای شناخت بهتر از وکیل مناسب مي‌توان از مشورت يا مشاوره با چند وكيل و مقايسه راهنمایی‌های آنان استفاده کرد؛ در این صورت می‌توانیم وكيلي را كه آگاهي بيشتر و تجربه بيشتري در پرونده‌هاي درست و موفق داشته را انتخاب كنيم.

اما اين نكته را نيز بايد در نظر داشت كه تجربه و آگاهي در امر وكالت به هيچ عنوان به سن و سال بر نمي‌گردد؛ چه بسا ممكن است وكلاي جوانی در این حرفه فعالیت کنند كه آگاهي آنها از برخی وکلای باسابقه بسيار بيشتر باشد.

همچنين دستمزد نيز مي‌تواند معيار ديگري براي انتخاب باشد؛ زيرا برخی از وكلا در حال حاضر از تعرفه‌اي كه براي آنها مشخص شده تبعيت نمي‌كنند؛ بنابراین منصف بودن وكيل نيز مي‌تواند يكي ديگر از معيار هاي انتخاب درست باشد.

چه اختیاراتی را به وکیل بدهیم؟

همان طوری كه در مواد 35 و 36 قانون آيين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب (در امور مدني) به خوبي به آن اشاره شده است، وكيل در دادگاه‌ها تمام اختيارات راجع به دادرسی را داراست مگر مواردي كه موكل آنها را از وي سلب كرده باشد.

تخلفات وکیل

اصولا هر صنفي و تشكيلاتي داراي نظامنامه‌اي است كه اعضاي آن مطابق قوانين و مقررات در حوزه حرفه‌اي خود فعاليت مي‌كنند؛ حرفه وكالت نيز مانند طبابت و ساير حرف از اين امر مستثني نيست و در صورت تخلف وکیل می‌توان از آنها شکایت کرد.

تصرف غیر قانونی

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان:

معرفی بهترین وکلای تهران متناسب با مشکل هر فرد

مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری.

پذیرش و قبول وکالت در کلیه مراحل رسیدگی اعم از بدوی و تجدیدنظر و اعاده دادرسی و فرجام خواهی.

تنظیم لایحه تجدیدنظر و اظهارنامه و تنظیم لایحه اعاده دادرسی.

چگونه از بهترین وکیل کیفری تهران مشاوره بگیریم؟

با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید و ضمن معرفی بهترین وکلا، وقت مشاوره تنظیم نمایید.

بهترین وکیل دادگستری چگونه از موکل خود دفاع می‌کند؟

با توجه به مشکل موکل با استناد به ظرفیت‌های قانونی موجب گرفتن حکم برائت موکل خود یا رای به نفع موکل خود می‌گیرد.

تلفن های هماهنگی مشاوره با معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

021-88663925

021-88663926

021-88663927

شماره موبایل معروف‌ترین وکیل دادگستری ایران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

مشاوره رایگان حقوقی صرفا برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی امکان پذیر است.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری تهران

5/5 - (48 امتیاز)

4 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب، من رو بابت شرب خمر در حال رانندگی گرفتن، رفتم دادسرا و به واحد فرصت مراجعه کردم و در نهایت یک وثیقه 40 میلیونی گذاشتم، می‌خواستم بپرسم آیا این وثیقه آزاد میشه؟ چون وقتی به واحد فرصت رفتم، بازپرس پرونده گفت که احتمال قوی تبرئه میشی می‌خوام ببینم چطور می‌تونم وثیقه رو آزاد کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بعد از صدور حکم قطعی و در نهایت تبرئه شما و یا بعد از اجرای حکم شما می‌توانید درخواست رفع توقیف را مطرح نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور کیفری با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام آقای مهری من خانومم با همسایه دعواشون شده و باهم کتک کاری کردن و کلی فحاشی بوده بینشون ولی خانوم همسایه موقع شکایت اعلام کردن من کتکشون زدم و من محکوم به پرداخت 16 میلیون دیه و 74 ضربه شلاق شدم ولی واقعا ایتنکار من نکردم حکم قطعی شده آیا شما اعاده دادرسی این مورد انجام میدید؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله، اعاده دادرسی از آرای قطعی شده صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید این کار را انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی تایم مشاوره با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *