وکیل خانواده محدوده جردن

وکیل خانواده محدوده جردن

وکیل خانواده محدوده جردن


امروز با موضوع معرفی وکیل خانواده محدوده جردن و همچنین ارائه نمونه لایحه در پرونده الزام به تمکین زوجه با شما خواهیم بود.

جستجوی بهترین وکیل خانواده در محدوده جردن

وکیل پایه یک دادگستری محدوده جردن و موسسه حقوقی بین المللی خیابان جردن، موسسه مجاز مهاجرتی در جردن و همچنین معرفی وکیل خانواده محدوده جردن از سوالاتی است که در دید مراجعین به وب سایت موسسه حقوقی بین المللی و دفتر وکیل مهاجرتی محدوده منطقه 3 تهران مورد سوال قرار گرفته است.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تنها موسسه حقوقی منطقه 3 با داشتن بیمه وکالت و همکاری بیش از 100 وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه های حقوق بین المل و مهاجرت و حقوق داخلی محدوده جردن می‌باشد.

نکات مهم در معرفی وکیل خانواده محدوده جردن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای یافتن بهترین وکیل خانواده محدوده جردن چه راهکاری قابل پیشنهاد است؟

جستجوی وکیل مهاجرت معتبر محدوده جردن چگونه انجام می‌شود؟

برای یافتن بهترین وکیل ملکی محدوده جردن چه باید کرد؟

وکیل خانواده محدوده جردن و عضو گروه وکلای مهر کیست؟

[/stextbox]

 

نمونه لایحه دفاعیه در برابر دعوی الزام به تمکین

ریاست محترم شعبه….دادگاه خانواده ….

با سلام و احترام و با جواز حاصل از یک برگ وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی و به وکالت از ناحیه خوانده در برابر دعوی خواهان به خواسته الزام به تمکین خاطر عالی را مستحضر میدارم خواسته مطروحه بدلایل مشروحه آتی الذکر واجد اعتبار قانونی و شرعی نبوده و محکوم به رد است:

جرایم مالیاتی pdf

دلایل عدم پذیرش دعوای خواهان

اول: تمکین مقدمه ای واجب دارد که خواهان باید حین دادخواهی واجد آن باشد و این طور نیست که بدون داشتن مقدمه واجب حکم ‌صادر شود و سپس در مرحله اجرای حکم درصدد اثبات وجود مقدمات تمکین باشد .

این مقدمات عبارتند از: مسکن مستقل و مناسب از لحاظ شان زوجه و محل مسکن از لحاظ وجود امنیت اجتماعی مناسب زوجه و دوم اثاث البیت متناسب با شان زوجه

دوم: در دادخواست مطروحه توسط خواهان محترم، کمترین موردی که مثبت فراهم بودن مقدمات تمکین به شرحی که گذشت مشاهده ننمودم تا با رعایت اصل تناظر در مورد مقدمات تدارک دفاع در قبول یا رد آن نمایم.

لذا وقتی خواهان هیچ دلیلی بر وجود مقدمات تمکین که ایضاً همچنانکه از نام آن هویداست و مقدمه واجب نامیده می‌شود باید قبل از درخواست تمکین وجود عینی و نه خیالی و صوری داشته باشد، ارایه نداده خواسته محکوم به رد است.

چه اگر مقدمه واجب را به زمان  اجرای حکم موکول کنیم در حقیقت به خواهان فاقد شرایط اصلی برای تقدیم دادخواست تمکین اجازه دادیم در فاصله بین صدور و اجرای حکم بتواند از اثر حکم سوء استفاده نماید .

در نتیجه معتقدم و رجاء واثق دارم دعوی خواهان بعلت عدم تعرفه دلیل مثبت وجود مقدمات در حین تقدیم دادخواست و عدم رعایت بند ۶ ذیل ماده ۵۱ ق .آ .د.م  قابلیت استماع ندارد .

در صورتی که مرد مدعی رفتار خشن زن باشد، می‌تواند تقاضای تمکین نماید؟

سوم:: در فرض اینکه دعوی خواهان قواعد آمره دادرسی را رعایت و مقدمات واجب تمکین وجود عینی و واقعی داشت ؛ زوجه دارای سوء رفتار صحیح و بلعکس حسب اطلاعات مسموع شده از موکل رفتاری خشن و فیزیکال دارد و در آخرین نوبه استمراری خود موکله مضروب و گواهی پزشکی قانونی اخذ شده و پرونده کیفری در حال رسیدگی قرار دارد .

زبان رسمی مجارستان

در نتیجه تا تعیین تکلیف شکایت کیفری مذکور میتوان قرار اناطه صادر نمود .

و در صورت صلاحدید زوجین به پزشکی قانونی از جهت احراز سلامت روانی زوج اعزام شوند .

تعمدا تاکید می‌کنم:

خواهان فاقد مقدمات واجب تمکین بوده و حتی اگر در این جلسه مدعی داشتن مقدمات باشد بعلت عدم تعرفه این مقدمات و عدم رعایت اصل تناظر دعوی ایشان قابلیت استماع ندارد.

رسیدگی و صدور رای شایسته و جلوگیری از سوء استفاده خواهان از اثر حکم تمکین مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

نمونه ای از لایحه دفاعیه در دعوای الزام به تمکین زوجه که از سوی همسر وی با ادعای رفتار خشن و کتک کاری توسط وی به دادگاه خانواده ولنجک تهران ارائه شد را مطالعه فرمودید.

نحوه انتخاب وکیل خانواده محدوده جردن

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل خانواده محدوده جردن، و تهیه لایحه دفاعیه حقوقی و یا تنظیم دادخواست حقوقی و شکواییه در موضوعات خانواده، با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

دفتر وکیل خانواده محدوده جردن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره وکیل خانواده محدوده جردن

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

5/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *