وکیل مهاجرت رشت

وکیل مهاجرت رشت

وکیل مهاجرت رشت


امرزو با موضوع معرفی وکیل مهاجرت رشت با شما همراه خواهیم بود.

زمانی در ایران، به دلیل کمبود کادر پرستاری و پزشکی از کشورهای هندوستان و فیلیپین، نیروی کار جهت اشتغال در مشاغل علوم پزشکی وارد ایران شده و اقدام به استخدام در مراکز درمانی ایران می‌نمودند.

اما تماسهای عزیز در شهر رشت با وکیل مهاجرت رشت، عمدتا از سوی پرستارانی است که با داشتن لیسانس و فوق لیسانس در رشته پرستاری و داشتن سوابق شغلی مناسب، خواهان مهاجرت از طریق دریافت ویزای کار اروپا هستند و به همین دلیل وکیل مهاجرت رشت و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان با بررسی شرایط مهاجرت پرستاران به اتریش مطلب زیر را گردآوری نموده و در سایت سازمان مهاجرتی مهر پارسیان منتشر خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت رشت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

دفتر وکیل مهاجرت در رشت چگونه قابل جستجو بوده و موسسه حقوقی معتبر در رشت چگونه شناخته می‌شود؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در رشت چه ویژگیهایی دارد؟

برای یافتن بهترین راه مهاجرت با چه کسی باید مشاوره نمود؟

[/stextbox]

 

شرایط کار پرستاران مهاجر در اتریش

فارغ التحصیلان ماهر در رشته پرستاری می‌توانند درخواست ویزای جستجوی کار در اتریش را داشته باشند. پرستاران می‌توانند برای جستجو موقعیت کاری خود به یکی از سایت‌های زیر مراجعه کنند:

EURES Job Search

Jobnet Austria

Stepstone Austria

در حال حاضر کشور اتریش به نیروی کار در زمینه‌های زیر نیازمند است:

پیمانکاران ساختمان

پردازشگران داده ها

فارغ التحصیلان پرستاری

مهندسی مکانیک

مهندسی قدرت

سقفدار

برای ارسال درخواست خود بعنوان پرستار مهاجر به کشور اتریش، بایستی رزومه کاری را به انضمام یک قطعه عکس و مدرک تحصیلی خودتان را برای کارفرما ارسال کنید. بعلاوه خلاصه‌ای از سوابق کاری خود را نیز ارسال نمائید. پس از این مراحل اگر برای مصاحبه دعوت شدید، بایستی معرفی خوبی از خود و سوابق شغلی پیشین خود داشته باشید، رزومه کاری شما بایستی به زبان آلمانی نیز ارائه شود.

بیمه اجباری تامین اجتماعی

در صورت پذیرش در مصاحبه، بایستی برای ویزای کار اتریش اقدام کنید. ویزای کار برای افراد غیر اروپایی یا منطقه شنگن نیز بصورت زیر می باشد:

The EU Blue card

این نوع ویزا، مجوز کار و اقامت اتریش را در اختیار شما قرار می‌دهد، برای دریافت این ویزا شما بایستی مدرک دانشگاهی خود را ارائه و برای مشاغلی است که بیشتر از 2 سال اقامت در این کشور را خواهند داشت.

The Red-White-Red card

این نوع ویزا بر اساس امتیاز سیستم مهاجرت می‌باشد که شما را قادر می سازد برای یک کارفرما به مدت بیش از 12 ماه کار کنید.

این ویزا مختص به افراد ماهر از قبیل پرستاران مهاجر می باشد.

در صورتی که شما بعنوان یک پرستار شرایط مهاجرت به اتریش و پیدا کردن شغل مورد نظر را دارید می‌توانید از The Jobseeker visa استفاده کنید، این ویزا به شهروندان خارجی اجازه ورود به کشور و جستجوی شغل مورد نظر برای حداکثر 6 ماه را می دهد. برای دریافت این ویزا شما باید مهارت و دانش کافی را داشته باشید.

شرایط و تایید مدرک پرستاری در اتریش یا RN

برای اخذ پروانه رسمی پرستاری (RN) در اتریش، متقاضیان می‌بایست ضمن ارسال مدارک خود، درخواست خود را در سایت وزارت بهداشت فدرال به ثبت برسانند.

اگر مدرک پرستاری خود را از دانشگاه‌های اتریش دریافت کرده باشید پروانه‌ی شما به صورت اتوماتیک به رسمیت شناخته خواهد شد.

در غیر این صورت و اگر در یکی از کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا یا منطقه‌ی تجارت آزاد اروپا مدرک خود را گرفته باشید، به منظور بررسی سوابق شما می بایست جهت پوشش هزینه‌های اجرایی و هزینه‌های فرایند درخواست، مبلغ 110 یورو را بپردازید.

به کانادا مهاجرت کنیم یا به آمریکا

از موارد مهم برای بررسی ریزنمرات و سوابق تحصیلی شماست که پیشینه‌ی کامل فرد در دوره‌های تئوری و عملی را نشان می‌دهد.

آن دسته از افرادی که مدرک خود را از دانشگاه های کشورهای دیگر گرفته اند، برای تایید مدرک دانشگاهی خود و معادل سازی آن با مدرکی در اتریش باید درخواست خود را در دانشگاه علوم کاربردی یا دانشگاه تربیت معلم به ثبت برسانند.

این فرایند بررسی بین سه تا شش ماه به طول می انجامد و طی آن مشخص می شود که فرد نیاز به شرکت در امتحان های دیگری را خواهد داشت یا خیر.

حقوق و درآمد پرستاران در اتریش

حقوق پرستار در اتریش بین 833 یورو در ماه (حداقل حقوق و دستمزد) تا 2500 یورو در ماه (حداکثر حقوق و دستمزد) محاسبه می شود.

متوسط درآمد پرستار با شماره ثبت در اتریش سالانه 62.148 یورو است، یا معادل ساعتی 30 یورو. علاوه بر این، آنها به طور متوسط سالانه پاداش 1.019 یورو دریافت می‌کنند.

حقوق پرستار با شماره ثبت در سال اولیه کاری حدود 44.042 یورو است و از سوی دیگر، یک پرستار ثبت نام شده در سطح بالا (8+ سال تجربه) حقوق متوسط را به مبلغ 76.900 یورو دریافت می کند.

میانگین حقوق ماهانه یک پرستار دراتریش حدود 1.667 یورو در ماه می‌شود که این میانگین حقوق ماهانه، شامل مسکن، حمل و نقل و مزایای دیگر است.

حقوق پرستار ممکن است بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا مکان متفاوت باشد.

دفتر وکیل مهاجرت رشت

جهت مشاوره حقوقی با بهترین سازمان مهاجرتی در ایران و معرفی دفتر وکیل مهاجرت رشت، یکی از گزینه‌های شما تماس با مشاورین موسسه حقوقی مهر پارسیان است.

وکیل مهاجرت در میرداماد

موسسه حقوقی مهر پارسیان، به سرپرستی محمدرضا مهری بهترین مشاور امور مهاجرتی و قوانین مهاجرت در ایران، پس از ارزیابی شرایط عزیزان متقاضی مهاجرت در رشت و استان گیلان، بهترین راه را به شما توصیه خواهد نمود.

شماره تلفن وکیل مهاجرت رشت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل مهاجرت رشت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت رشت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در رشت، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *