وکیل مهریه ونک

وکیل مهریه ونک

وکیل مهریه ونک


امروز با موضوع وکیل مهریه ونک با شما هستیم.

شناخت حقوق و تکالیف زوجین، در زمان خواستگاری و نامزدی، اط زریق مشاوره با وکیل متخصص قوانین خانواده، امکان طرح مشکلات بعد از ازدواج را به حداقل خواهد رساند.

در بسیاری از سایت‌های اینترنتی که به مسائل حقوقی می‌پردازند، راههای فرار از پرداخت مهریه و معافیت مرد از پرداخت مهریه و نفقه مورد بحث قرار می‌گیرد که به دلیل غیر اخلاقی بودن این موضوعات، وکیل مهریه ونک و همکار گروه وکلای مهر با پشتیبانی موسسه حقوقی مهر پارسیان، بدون ورود در مباحث مذکور، شرایط تعیین متعارف مهریه را در موعد خواستگاری و توافقات برای عزیزان تشریح خواهد نمود.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل متخصص مهریه در ونک و معرفی دفتر وکالت وکیل خانواده در ونک، با ادامه این متن در سایت موسسه حقوقی مهر پارسیان همراه باشید.

نکات مهم معرفی وکیل مهریه ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا می‌توان دادخواست مطالبه عندالاستطاعه را به اجرای اسناد رسمی ثبت ارائه نمود؟

راه مطالبه و وصول مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

وکیل مهریه در ونک تهران چه ویژگیهایی دارد؟

آیا برای انتخاب وکیل مهریه ونک، خانم بودن وکیل تاثیری در پرونده دارد؟

[/stextbox]

 

تعیین مهریه متعارف در زمان خواستگاری و ازدواج

یکی از بهترین راههای پیشگیری از مشکلات مربوط به مهریه در زوجین جوان، به نظر وکیل مهریه ونک، تعیین متناسب و متعارف مهریه در زمان عقد است.

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

چشم و همچشمی در زمان توافقات عقد، مانعی جدی در پذیرش شرایط واقعی طرفین محسوب شده و با این اصطلاح که مهریه را کی داده وکی گرفته، تن به تعهدی حقوقی خواهند داد که آثار بسیار زیانباری را در آینده خواهد داشت.

عدم توجه به آثار حقوقی پذیرش تعهد مالی سنگین، با عنوان مهریه عندالمطالبه و عندالاستطاعه، دادگاه‌های خانواده را با حجم بالای پرونده‌ها روبروز نموده است.

جهت مشاوره حقوقی درباره پذیرش تعهدات مالی به نام مهریه با وکلای متخصص خانواده در گروه وکلای مهر تهران مشاوره فرمایید.

راه‌های وصول مهریه عندالاستطاعه

نحوه وصول و مطالبه مهریه عندالاستطاعه، هیچ تفاوتی با مطالبه مهریه عندالمطالبه ندارد و صرفا شیوه اجرای محکومیت های مالی بابت مهریه عندالاستطاعه و عندالمطالبه متفاوت است.

براای وصول مهریه عندالمطالبه تا میزان ۱۱۰ سکه، امکان استفاده از ابزار بازداشت بدهکار و مدیون وجود دارد ولی در مهریه عندالاستطاعه، این قابلیت را ندارد.

نحوه مطالبه مهریه از اداره اجرای اسناد رسمی ثبت اسناد

برای مطالبه مهریه از طریق اداره اجرای اسناد رسمی ثبت، ابتدا باید به دفتر ازدواجی که عقد در آن انجام شده است، مراجعه نموده و درخواست صدور اجراییه از دفترخانه تقدیم سردفتر ازدواج شود.

سردفتر ازدواج با ارسال اطلاعیه ای به زوج اعلام می‌نماید تا برای پرداخت دین اقدام نماید و در صورت عدم پرداخت مهریه در مهلت مقرر، با صدور اجراییه و ارسال آن به اداره اجرای اسناد رسمی ثبت، وکیل مهریه ونک و یا شخص خواهان و طلبکار، می‌تواند پیگیر توقیف اموال بدهکار و ممنوع الخروجی زوج بابت مهریه شود.

نحوه مطالبه مهریه از دادگاه خانواده

برای مطالبه و وصول مهریه از طریق دادگاه خانواده در تهران و مراکز استانها، مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی الکترونیک و همچنین تقدیم دادخواست مطالبه مهریه ضرورت دارد.

قولنامه فروش خودرو

پس از ارجاع پرونده به یکی از شعب دادگاه خانواده در شهر محل اقامت متقاضی، امکان تعقیب عملیات و اطلاع از وقت رسیدگی وجود دارد.

نحوه مطالبه مهریه از شورای حل اختلاف

مطالبه مهریه کمتر از دویست میلیون ریال از طریق شورای حل اختلاف امکان پذیر بوده و با توجه به اینکه تقدیم دادخواست در شوراهای حل اختلاف تهران و مراکز استانها نیز در صلاحیت و وظایف دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قرار گرفته است، به روشی که در بالا معروض شد رفتار خواهیم نمود.

معرفی وکیل مهریه ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی قبل از ازدواج، و معرفی خوب وکیل خانواده در محدوده میدان ونک و همچنین انجام امور مربوط به مطالبه و وصول مهریه، جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *