وکیل کلاهبرداری شهرک غرب

وکیل کلاهبرداری شهرک غرب

وکیل کلاهبرداری شهرک غرب


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری شهرک غرب با شما هستیم.

یه وکیل خوب بهم معرفی کنید.

حضور وکیل پایه یک دادگستری در قراردادهای حقوقی و خرید املاک و مستغلات، تصمیم گیری درباره نحوه تقسیم ارث، حل اختلافات خانوادگی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، ترسیم شرایط واقعی قرارداد بین افراد مختلف.

همچنین نحوه مذاکره در زمان خرید و فروش اموال منقول (اموالی که می‌توان آنها را جابجا کرد مثل اتومبیل) و غیر منقول (اموالی که امکان جابجایی ندارند مثل خانه و زمین)، باعث به حداقل رسیدن ریسک معاملات خواهد شد.

موسسه حقوقی بین امللی مهر پارسیان با ارائه خدماتی نظیر، معرفی وکیل خوب مهاجرت در شهرک غرب و غرب تهران، معرفی وکیل جرایم پزشکی در شهرک غرب، معرفی وکیل کلاهبرداری شهرک غرب، معرفی وکیل خانواده در شهرک غرب، معرفی وکیل طلاق توافقی در شهرک غرب.

معرفی وکیل متخصص شهرداری در شهرک غرب، قبول پرونده های ملکی توسط وکیل متخصص در شهرک غرب تهران و سایر نقاط، و با داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به بررسی پرونده های مهم کلاهبرداری در شهرک غرب پرداخته است.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبرداری شهرک غرب

چگونه یک وکیل خوب برای پرونده کلاهبرداری اینترنتی در شهرک غرب تهران پیدا کنم؟

برای شکایت از پزشک در غرب تهران که جعل عنوان و کلاهبرداری نموده است چه باید کرد؟

در پاسخ به متقاضیان که اظهار می‌دارند یه وکیل خوب در شهرک غرب بهم معرفی کنیم چه پاسخی باید داد؟

چگونه بهترین وکیل تهران را پیدا کنیم و از وی مشاوره بگیریم؟

چگونگی اثبات کلاهبرداری

موارد مهم کلاهبرداری در شهرک غرب

کلاهبرداری جرمی است که در آن شخص کلاهبردار با انجام عملیات و مانورهای متقلبانه و غیر واقعی، موجب فریب افراد می‌شود و در نتیجه اموال آنها را خواهد برد.

مجازات کلاهبرداری با توجه به نوع کلاهبرداری (ساده و مشدد) حبس (زندان)، جزای نقدی و برگرداندن مالی که دریافت کرده است می‌باشد.

تعدادی از پرونده های کلاهبرداری در شهرک غرب تهران که توسط وکیل کلاهبرداری شهرک غرب و عضو گروه وکلای مهر تهران، طرح و منتج به نتیجه شده است را برای آگاهی عزیزان در این قسمت درج خواهیم نمود.

پرونده کلاهبرداری شرکت لیزینگ خودرو در شهرک غرب

نمایندگی یکی از برندهای خودروهای چینی در بلوار دادمان شهرک غرب، با واسطه گری دلال، اقدام به پیش فروش خودرو به اشخاص نموده و با ارائه قرارداد رسمی شرکت مذکور و بدون ثبت در دفتر مرکزی شرکت مبالغ زیادی را از متقاضیان پیش خرید خودرو با شرایط لیزینگ دریافت نموده بود.

با طرح شکایت توسط وکیل کلاهبرداری شهرک غرب در دادسرای ناحیه 2 تهران، متهمین دستگیر و به کلاهبرداری اعتراف نمودند.

کلاهبرداری از طریق تاسیس مراکز زیبایی غیرمجاز

متاسفانه تعدادی از پزشکان با در اختیار گذاردن پروانه طبابت خود به اشخاص فاقد صلاحیت در بلوار دادمان شهرک غرب تهران، مرتکب معاونت در کلاهبرداری از متقاضیان انجام عمل جراحی در کلینیک‌های غیر مجاز زیبایی شده اند.

پرونده این امر نیز توسط گروه وکلای مهر تعقیب شده و در دادگاه انقلاب تهران با عنوان تاسیس مراکز درمانی غیر مجاز و مداخله در امور پزشکی منجر به صدور رای شده است.

وکیل شکایت کلاهبرداری اینترنتی

قابل ذکر است که شکایت از پزشک در شهرک غرب تهران هم فقط از طریق دادسرای ویژه جرایم پزشکی امکان پذیر است.

کلاهبرداری با اخذ کد رهگیری نسبت به سند مادر

یکی از روش های کلاهبرداری در انتقال املاک و فروش مال غیر (دیگری)، اخذ کد رهگیری بر اساس سند مادر قبل از تفکیک است.

در پرونده کلاهبرداری ملکی در شهرک غرب، یکی از بنگاه های املاک معروف شهرک غرب با همدستی کلاهبرداران، اقدام به فروش واحدهای آپارتمانی تفکیک شده متعلق به دیگران نمود.

نکته قابل توضیح این است که با توجه به اینکه سند عرصه و اعیان به نام شخصی بوده و پلاک اصلی همچنان به نام وی ثبت شده است، قبل از تفکیک و تنظیم صورتمجلس تفکیکی، اقدام به فروش واحدها به چندین نفر و اخذ کد رهگیری نمودند که با این شیوه از متقاضیان پیش خرید آپارتمان در شهرک غرب کلاهبرداری نمودند.

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد ملکی

بعد از انقلاب اسلامی، تعدادی از سران حکومت قبلی به خارج از کشور رفته و اموال آنها در اجرای اصل 49 قانون اساسی و اجرای فرمان امام، توسط دادگاه انقلاب مصادره و در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

عده ای از افراد سودجو با همکاری عواملشان در ثبت اسناد و دادگستری، اقدام به جعل سند و مبایعه نامه و اخذ رای داوری و اجرای ان در دادگاه های حقوقی نمودند و سپس اقدام به فروش زمین های با سند جعلی به افراد دیگر نمودند.

پرونده کلاهبرداری ملکی با اسناد جعلی نیز پرونده مهم دیگری در شهرک غرب محسوب می شود.

دادسرای ویژه قاچاق کالا و ارز

معرفی وکیل کلاهبرداری شهرک غرب

جهت انتخاب و معرفی وکیل کلاهبردرای در شهرک غرب، وکیل و مشاور حقوقی خوب در شهرک غرب، وکیل طلاق توافقی شهرک غرب، وکیل ملکی شهرک غرب، مشاوره با وکیل تلفنی شهرک غرب، مشاوره با وکیل آنلاین شهرک غرب، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

 

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *