چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند!!!

چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند!!!

چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند!!!


چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند!!!

فروش اتومبیل صفر کیلومتر زیر قیمت کارخانه- خریدار اتومبیل شما بالاتر از قیمت بازار

آگهی های خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در روزنامه های کثیر الانتشار و سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا، به محل امنی برای کلاهبرداران در تهران  و سایر شهرها مبدل شده است.

کلاهبردارانی که با شیوه‌های نوین و با تکیه و پشتیبانی به طمع خریداران به دریافت سود کلان از معامله‌های موهوم مشغول فعالیت‌های غیرقانونی خود هستند.

گروه وکلای مهر با بررسی موضوع چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند!!! به آسیب های موجود در این روش کلاهبرداری پرداخته است.

شیوه های نوین کلاهبرداری از خریداران ماشین

پرونده اول، کلاهبرداری از متقاضیان خرید ماشین در پاسداران

با دیدن آگهی فروش خودرو صفر کیلومتر زیر قیمت کارخانه به محلی که با فروشنده قرار گذاشته بودم در خیابان پاسداران تهران مراجعه نمودم و با شخصی حدود 50 ساله که با ماشین پژو پارس صفر کیلومتر در کنار خیابان منتظر من بود روبرو شدم.

بر سر قیمت خودرو به کمتر از یک میلیون تومان با فروشنده به توافق رسیدم که مشتری دیگری پیدا شد و پس از وی مشتریان بعدی خرید ماشین هم امدند.

فروشنده ماشین با عنوان کردن این موضوع که با من بر سر قیمت ماشین توافق نموده ختم مزایده را اعلام نمود اما مشتریان جدید سمج دست بردار نبودند و به من پیشنهاد کردند با دریافت مبلغ دویست هزار تومان از خرید ماشین منصرف شوم و من هم که سود یک میلیون تومانی را دیدم با اصرار به فروشنده، از وی درخواست کردم به اولین دفتر اسناد رسمی مراجعه و معامله را قطعی کنیم.

حقوق دفاعی متهم در دادسرا

پس از انجام معامله، ماشین را برای چکاپ به تعمیرگاه بردم و متوجه سابقه تصادف و تعویض اتاق و شاسی ماشین شدم و در تماس با فروشنده، ایشان مدعی شد که طبق اسناد  و مدارک، بنده با توجه به همه این موارد ماشین را خریداری کردم

پرونده دوم، کلاهبرداری از متقاضیان خرید ماشین در صادقیه

پس از دیدن آگهی فروش ماشین در سایت شیپور، به محلی که توسط فروشنده آدرس داده شد در صادقیه مراجعه کردم و اتومبیل ال 90 در حد صفر را به قیمتی کمتر از دو میلیون تومان نسبت به بازار انتخاب نمودم.

هنگام تنظیم قولنامه، مرد دیگری خواستار خرید ماشین به قیمتی بالاتر شد و از بنده خواست تا با دریافت مبلغی بالاتر ماشین را به وی بفروشم.

من هم که ماشین را برای استفاده میخواستم به وی اعلام کردم که قصد فروش و یا انصراف از خرید ندارم و با اصرار از فروشنده خواستم که برای انتقال سند اقدام کند.

بعد از معامله متوجه شدم ماشین تصادفی است و حدود 12 میلیون تومان کمتر از قیمتی است که خریده ام.

در تماس با فروشنده وی مدعی شد که از موضوع خبر ندارد و با کسر مبلغ ضرر و زیان تعیین دشه حاضر است ماشین را پس بگیرد.

با کسر شش میلیون تومان به عنوان ضرر و زیان و هزینه های دفترخانه ماشین را پس دادم.

پرونده سوم، کلاهبرداری از فروشنده ماشین

قصد فروش ماشینم را داشتم و با توصیه یکی از دوستان در روزنامه آگهی دادم و عصر همانروز جوانی برای خرید ماشین مراجعه نمود.

جرایم مالی کارمندان دولت

با قید این موضوع که ماشین سالم است و تعمیری در موتور انجام نشده و فاقد رنگ شدگی است ماشین را به وی فروختم و ضمانت کشف فساد پرداخت ده میلیون تومان خسارت بود.

بعد از گذشت حدود سه روز، خریدار با من تماس گرفت و اظهار داشت که ماشین دارای رنگ است و موتور تعمیر اساسی شده و با دریافت تامین دلیل از شورای حل اختلاف قصد ارائه دادخواست فسخ، استرداد وجه و دریافت خسارت از من را دارد و مدارک را برای من از طریق تلگرام فرستاد.

بنده هم به ناچار و با دیدن مدارک حاضر شدم در قبال پرداخت ده میلیون تومان خسارت، رضایت وی را جلب کنم.

پس از پرداخت وجه و جلب رضایت خریدار، به شورای حل اختلاف مراجعه کردم تا ببینم کارشناس بر چه مبنایی اتومبیل را تصادفی و دارای رنگ معرفی نموده و رضایت نامه را پیوست پرونده نمایم، که متوجه شدم مدارک ارسالی از طریق تلگرام جعلی بود و با فتوشاپ درست کرده بودند.

حالا متوجه شدید چگونه هم ماشین می خرند، هم سود میکنند، هم ماشین نخریده اند؟

کلاهبرداری از متقاضیان خرید و فروش خودرو که در بالا ذکر شد فقط نمونه هایی از پرونده های ارجاع شده به موسسه حقوقی مهر پارسیان است و هر روز موارد کلاهبرداری از طریق سایت های خرید و فروش اینترنتی و کلاهبرداری از طریق آگهی های روزنامه به دفتر گروه وکلای مهر واصل می‌شود.

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری کلاهبرداری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل برای شکایت از آدم ربایی

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

5/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *