وکیل کلاهبرداری شهریار

وکیل کلاهبرداری شهریار

وکیل کلاهبرداری شهریار


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری شهریار با شما خواهیم بود.

سیاست توسعه خدمات حقوقی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در معرفی وکیل کلاهبرداری شهریار و سایر شهرهای ایران، با هدف دسترسی آسان و مشاوره آنلاین با برترین وکیل کیفری شهریار در تهران، موجبی برای نگارش چند سطری بابت معرفی خدمات گروه وکلای مهر در موضوع وکیل کلاهبرداری شهریار شده است.

با توجه به اینکه در هر کدام از نوشته های گروه وکلای مهر درباره معرفی وکیل کیفری در همه نقاط ایران، به بحث پرونده های مهم کلاهبرداری در حوزه قضایی مورد نظر می‌پردازیم، در این نوشتار نیز، وکیل کلاهبرداری شهریار به پرونده های مهم و عمده کلاهبرداری در شهریار اشاره ای گذرا خواهد نمود.

نکات مهم وکیل کلاهبرداری شهریار

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل کلاهبرداری شهریار در سایت کانون وکلای دادگستری مرکز چگونه ممکن است؟

مزایای به همراه داشتن وکیل کلاهبرداری شهریار جهت پرونده کلاهبرداری چیست؟

نحوه طرح شکایت کلاهبرداری ملکی در دادسرای شهریار چگونه است؟

[/stextbox]

 

پرونده های مهم کلاهبرداری در دادسرای شهریار

کلاهبرداری ملکی با پیش فروش غیر قانونی آپارتمان

در یکی از پرونده هایی که وکیل کلاهبرداری شهریار و همکار گروه وکلای مهر، قبول وکالت نموده اند، یکی از سازندگان معروف منطقه شهریار و شهرک اندیشه اقدام به فروش غیر مجاز آپارتمان های احداث نشده به صورت پیش فروش در دفتر معاملات املاک نمود.

این شخص علاوه بر تنظیم قرارداد پیش فروش آپارتمان بدون رعایت قانون پیش فروش ساختمان و آیین نامه اجرایی آن، تعدادی از آپارتمانهای واگذار شده را پس از آماده شدن به افراد دیگری فروخته و تحویل آنها داده است.

گرفتن ضرر و زیان ناشی از جرم

در مراجعه مالباختگان با زیرکی، نسبت به تعویض واحدها در قرارداد اقدام نمود، ولی بعد مشخص شد که واحدهای جدید را نیز به افراد دیگر واگذار نموده است.

با طرح شکایت مالباختگان با اعطای وکالت به وکیل کلاهبرداری شهریار و همکار گروه وکلای مهر، شعبه 106 دادگاه کیفری دو شهریار، به اتهام انتقال مال غیر ( کلاهبرداری ملکی) متهم را به 7 سال حبس تعزیری، رد مال، و پرداخت جزای نقدی محکوم نموده است.

کلاهبرداری از وکلا، پزشکان و سردفتران

پرونده مهم دیگری که در حوزه قضایی دادسرای شهریار مفتوح رسیدگی بود، مربوط به شخصی بود که از طریق تماس با وکلا، پزشکان و سردفتران، مدعی شده بود که این اشخاص در قرعه کشی اعزام به حج تمتع برنده شده و لازم است مبالغی از 100 تا 700 هزار تومان به حساب واریز کنند تا امور مربوط به اعزام انجام شود.

پس از واریز وجه توسط مالباختگان، مشخص شد که این مطلب صحت ندارد و اصلا قرعه کشی در کار نبوده است.

با شکایت مالباختگان موضوع در دستور کار آگاهی قرار گرفت و منجر به دستگیری متهم شد.

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد مالکیت اراضی ملی

عده ای در شهرستان شهریار، نسبت به جعل اسناد زمین هایی که متعلق به منابع طبیعی بود، موفق به واگذاری این املاک به اشخاص ثالث شدند.

پرونده زمین خواری در شهریار با عنوان کلاهبرداری، با توجه به اینکه عده ای از متهمین پرونده، از مسئولین و روسای ادارات بودند، در دادسرای ویژه کارکنان دولت تهران، مورد رسیدگی قرار گرفت.

 خدمات گروه وکلای مهر جهت معرفی وکیل کلاهبرداری شهریار

وکلای برتر کیفری استان تهران، و به ویژه وکیل کلاهبرداری شهریار، با همکاری موسسه حقوقی مهر پارسیان، مشاوره حقوقی و قبول وکالت در پرونده های کلاهبرداری شهریار را در دستور کار خود دارند.

وکیل ملک در خیابان باهنر

سابقه قضایی محمدرضا مهری سرپرست گروه وکلای مهر، عاملی جهت دقت بیشتر در پذیرش پرونده های کلاهبرداری در استان تهران توسط وکلای همکار گروه وکلای مهر شده است.

در صورت نیاز به معرفی وکیل کلاهبرداری شهریار توسط موسسه حقوقی مهر پارسیان و مشاوره با مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره تلفن های موسسه مهر پارسیان جهت معرفی وکیل کلاهبرداری شهریار

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88799562

021-88795408

021-88796143

ایمیل جهت دریافت وقت مشاوره با وکیل کلاهبرداری شهریار

ceo@mehrilaw.com

info@mehrilaw.com

دپارتمان کیفری گروه وکلای مهر

5/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *