وکیل کلاهبرداری کرج

وکیل کلاهبرداری کرج

وکیل کلاهبرداری کرج


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری کرج با شما خواهیم بود.

وجود قومیت های گوناگون در استان البرز و کلان شهر کرج، و همچنین حاشیه نشینی در اطراف این شهر مهم، باعث شکل گیری پرونده های مهم کلاهبرداری در کرج شده و آمار جرایم مالی و همچنین جرایم خشن در این شهر بسیار بالاست.

همکاری برترین وکلای کرج با گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، موجبی برای درخواست های مکرر عزیزان ساکن در این شهر برای معرفی وکیل کلاهبرداری در کرج شده است.

وکیل کلاهبرداری کرج، مانند وکیل کیفری و کلاهبرداری در سایر شهرهای ایران، لازم است دارای ویژگیهایی باشد که در ادامه توسط دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر بررسی خواهد شد.

نکات مهم معرفی وکیل کلاهبرداری کرج

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اشراف بر چه موضوعاتی برای وکیل کلاهبردرای کرج لازم به نظر می‌رسد؟

جهت سپردن پرونده مهم کلاهبرداری در کرج به وکلای همکار گروه وکلای مهر چه باید کرد؟

ویژگیهای مهم وکیل کلاهبرداری کرج چیست؟

جستجوی وکیل کلاهبرداری کرج چگونه قابل انجام است؟

[/stextbox]

 

پرونده های مهم کلاهبرداری در کرج

کلاهبرداری از طریق خرید کالا و واریز وجه به حساب

بنا به اعلام دادستان عمومی و انقلاب کرج، یکی از مهم ترین پرونده های کلاهبرداری کرج، به این صورت رقم خورد که افرادی با مراجعه به بانکی که صاحب کالا یا خدمتی در آن حساب داشته است، نسبت به افتتاح حساب به نام خودشان اقدام نموده و به جای اعلام شماره موبایل خود، شماره موبایل صاحب حسابی که قصد خرید از وی را داشتند، را به بانک ارائه نموده اند.

وکیل ملک نور

حال در گام بعدی با خرید کالا، مدعی واریز وجه به حساب فروشنده شده و فروشنده نیز با دریافت پیامک از بانک، بدون دقت در شماره حساب، وجه را واریز شده به حساب خود تلقی نموده و پس از ارسال یا تحویل کالا و اخذ صورتحساب بعدی از بانک، متوجه کلاهبرداری شده اند.

راه حل تشخیص این نوع کلاهبردرای بسیار ساده است، پس از دریافت پیامک واریز وجه از بانک، دقت در شماره حساب اعلامی و مبلغ مانده حساب و همچنین اخذ صورتحساب اینترنتی بسیار راهگشا بوده و از کلاهبرداری پیشگیری خواهد نمود.

کلاهبرداری از طریق سایت های همسریابی و قماربازی اینترنتی

طبق آمار منتشر شده کلاهبرداری از طریق ایجاد سایت همسریابی و قماربازی آنلاین، یکی دیگر از شیوه های مهم کلاهبرداری در کرج است.

وکیل کلاهبرداری کرج و همکار گروه وکلای مهر، موارد متععدی از کلاهبرداری موسسات غیر مجاز مهاجرتی در کرج، کلاهبرداری از طریق سایت همسریابی و قماربازی آنلاین و همچنین فروش محصولات از طریق سایت ها، را در چندسال اخیر گزارش کرده است.

کلاهبرداری ملکی

وجود شرکت های ساختمانی در استان البرز و رونق ساخت و ساز در این استان به واسطه نزدیکی به تهران، وقوع جرایم مالی و بانکی را با گسترش زیادی روبرو نموده است.

فروش واحدهای مسکونی قبل از احداث و پیش فروز غیر قانونی آپارتمان، فروش یک واحد آپارتمانی به چندین نفر به صورت همزمان، همگی باعث گسترش فروش و انتقال مال غیر که یکی از جرایم در حکم کلاهبرداری است می‌باشد.

گروه وکلای مهر به واسطه تجربیات محمدرضا مهری، قاضی اسبق دادگستری استان تهران و متخصص جرایم کیفری و کلاهبرداری، بیشترین پرونده موفق را با حضور وکیل کلاهبرداری کرج و تهران داشته است.

شکایت از دکتر زنان و ماما

ویژگی های وکیل کلاهبرداری کرج

وکیل خوب کلاهبرداری در کرج و سایر شهرهای ایران، علاوه بر تسلط به قوانین حقوقی و کیفری و همچنین قوانین حقوق تجارت و ثبت شرکتها، قوانین پولی و بانکی، لازم است که از ویژگی هوش حقوقی و دریافت سریع مطالب برخوردار باشد.

ویژگی مهم وکیل کلاهبرداری کرج و ایران، این است که با تشخیص صحیح نوع تشکیل پرونده و پیگیری مستمر پرونده، گامی جهت احقاق حقوق موکل بردارد.

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل کلاهبرداری کرج

بارها در شبکه های اجتماعی گروه وکلای مهر ایران، با عزیزانی روبرو شدیم که خواهان معرفی وکیل کلاهبرداری کرج، وکیل جرایم پولی و بانکی کرج، وکیل خیانت در امانت کرج، وکیل قتل عمد در کرج و وکیل کیفری کرج، از سوی موسسه حقوقی مهر پارسیان بودند و ما را قرین لطف خود نموده اند.

به عزیزانی که متقاضی معرفی وکیل کلاهبرداری کرج هستند، مژده می‌دهیم که با تماس با گروه وکلای مهر، و مشاوره تخصصی جرایم کیفری با محمدرضا مهری و همکاران وی، در صورت امکان احقاق حق موکل، نسبت به پذیرش پرونده ها اقدام خواهد شد.

 

شماره های موسسه حقوقی مهر پارسیان جهت مشاوره با وکیل کلاهبرداری کرج

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88799562

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *