کلاهبرداری مشارکت در ساخت

کلاهبرداری مشارکت در ساخت

کلاهبرداری مشارکت در ساخت


با موضوع کلاهبرداری مشارکت در ساخت همراهتان هستیم.

چندین سال پیش علیرضا و خواهرش با اصرار به پدرشان آقا افراسیاب، از او خواستند که خانه قدیمی و دلگشای خود را به دست سازنده بسپارد، تا به اصطلاح افراسیاب در دوره کهنسالی محتاج یک حقوق بازنشستگی نباشد. البته علیرضا و خواهرش نیز از سرمایه ملک پدری بی نصیب نمانند.

افراسیاب که فرد محتاطی بود و از افتادن در دام کلاهبرداری مشارکت در ساخت هراس داشت. به سختی زیر بار قبول مشارکت در ساخت با سازنده رفت.

تنظیم مشارکت در ساخت توسط وکیل

با پرس و جو از معتمدین و افراد سر شناس شهر سازنده‌ای را یافتند که به قول عامیانه سلام او در ادارات بی علیک باقی نمی‌ماند و به او اطمینان نمودند

سازنده که چند خطی از دفتر مسایل گسترده مشارکت در ساخت را به واسطه دعاوی مطروحه در دادگستری می‌دانست با زیرکی تمام در قرارداد گنجانده بود که به محض انعقاد قرارداد وی مالک ۳ دانگ ملک می‌گردد. یعنی عملا با این قرارداد آنچه رخ داد کلاهبرداری در مشارکت ساخت بود.

چندی بعد سازنده ملک را به صورت نیمه کاره و تفکیک نشده با همین اختیار حاصل از قرارداد به عده زیادی فروخت. به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مصالح از ادامه ساخت سر باز زد. و باعث شد تا صف طویلی از خریداران جهت مطالبات خود به افراسیاب مراجعه نمایند.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کلاهبرداری مشارکت در ساخت با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های ۸۸۶۶۳۹۲۵-۸۸۶۶۳۹۲۶-۸۸۶۶۳۹۲۷ با ما در ارتباط باشید.

فریب مالک در تقسیم واحدهای مشارکتی

شایان ذکر است حتی در مقطع تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت احتمال وقوع کلاهبرداری مشارکت در ساخت وجود دارد.

هزینه وکیل برای طلاق

در این بین با مراجعه افراسیاب به دفتر وکالت بهترین وکیل مشارکت در ساخت، پرونده‌ای علیه سازنده با عنوان کلاهبرداری مشارکت در ساخت تشکیل گردید و در نهایت با پیگیری‌های وکیل محمدرضا مهری متانکلائی وکیل مشارکت در ساخت این پرونده منتج به نتیجه گردید و یکبار دیگر آرامش به منزل علیرضا و پدرش افراسیاب بازگشت.

مشاور حقوقی مشارکت در ساخت

لازم به ذکر است که وکیل محمدرضا مهری متانکلائی دارای سوابق قضاوت در محاکم کیفری در استان تهران بوده و تحصیلات ایشان در زمینه جرم شناسی بوده و تجارب فراوان در وکالت، باعث شده است تا مسیر احقاق حق برای مراجعین و موکلین هموارتر گردد.

متاسفانه اکثر مردم ما اطلاع دقیقی از تعریف قانونی کلاهبرداری مشارکت در ساخت ندارند. و حتی عدم استفاده از مصالح مرغوب در ملک را معادل کلاهبرداری فرض می‌نمایند و شکایات عدیده‌ای بنا به همین دلایل رد می‌شود.

دانستنی‌های مشارکت در ساخت همراه با اخذ مشاوره از وکیل متخصص می‌تواند خطرات مشارکت در ساخت را کاهش دهد.

نکات مهم کلاهبرداری مشارکت در ساخت

  • کلاهبرداری مشارکت در ساخت چیست؟
  • کلاهبرداری مشارکت در ساخت چگونه رخ می‌دهد؟
  • شکایت کلاهبرداری مشارکت در ساخت چگونه است؟
  • تشخیص صلاحیت محاکم در رسیدگی به کلاهبرداری مشارکت در ساخت چگونه است؟
  • راهکار مناسب برای جلوگیری از کلاهبرداری مشارکت در ساخت چیست؟
  • آیا شکایت کلاهبرداری مشارکت در ساخت فایده‌ای هم دارد؟
  • نحوه انتخاب وکیل کلاهبرداری مشارکت در ساخت چگونه است؟

ارکان جرم کلاهبرداری مشارکت در ساخت

برای وقوع هر جرمی وجود سه عنصر قصد، فعل مادی، و منع قانونی اجتناب ناپذیر است.
در بزه کلاهبرداری باید کلاهبردار با عملیات فریبنده‌ای مال بزه دیده را تصاحب نماید.
در جرم کلاهبرداری مشارکت در ساخت در عمل عمدتا سازنده در مظان اتهام قرار دارد.
عناصر جرم کلاهبرداری مشارکت در ساخت به صورت معمول شامل:

تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت

قصد و انگیزه متهم از کلاهبرداری است، برای مثال سازنده‌ای که از بدو قرارداد قصد ساخت ندارد و به دنبال تملک و تصاحب بی زحمت است می‌تواند به عنوان کلاهبردار شناخته شود اما در مسیر اثبات دلایل دیگری نیز باید وجودداشته باشد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کلاهبرداری مشارکت در ساخت با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های ۸۸۶۶۳۹۲۵-۸۸۶۶۳۹۲۶-۸۸۶۶۳۹۲۷ با ما در ارتباط باشید.

علل وقوع کلاهبرداری مشارکت در ساخت

یکی از مهمترین دلایل وقوع کلاهبرداری مشارکت در ساخت تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت در بنگاه‌های معاملات ملکی است.

معمولا میان بنگاهی و سازنده هماهنگی‌هایی می‌شود و بنگاهی با خودکار خود به جان قرارداد می‌افتد. و عبارات دستنویسی را با مقاصد برنامه ریزی شده از پیش در قرارداد وارد می‌نماید.

مالکی که مشاوره با وکیل را پول دادن برای حرف زدن قلمداد می‌نماید در این شرایط مغبون می‌گردد. به اصطلاح یا کلاه بر سر او می گذارند و یا کلاه او را را بر‌می‌دارند.

 داوری در مشارکت در ساخت

دلیل دیگر رخ دادن کلاهبرداری مشارکت در ساخت این است که مالک به وعده‌های سازنده اطمینان می‌کند. مثلا سازنده می‌گوید هفت طبقه می‌سازم. در حالی که در منطقه‌ای مانند رودهن مجوز ۵ طبقه ساخت نیز داده نمی‌شود. و در اینجا مالک باید بداند وعده تعداد طبقات در حدود صلاحیت سازنده نیست و از پیش نمی‌توان عددی را تعیین نمود.

نحوه طرح شکایت کلاهبرداری مشارکت در ساخت

برای طرح شکایت مشارکت در ساخت ابتدا باید دست به جمع آوری دلیل و مدرک بزنید، حتی از یک اسکیرین شات پیام واتساپ(تصویر داده پیام) هم ساده نگذرید.

ده وکیل برتر ملک شمال تهران

مرحله بعد مراجعه به وکیل جهت اعلام وکالت یا تنظیم شکواییه است، درست در محافل قضایی و مقابل دادگستری افراد شکست خورده از شکایت به شاکی می‌گویند متن شکایت مهم نیست هر چیزی نوشتید اشکالی ندارد باید بازپرس کلاهبرداری تشخیص دهد.

در حالی که بارها دیده‌ایم که یک شکایت درست اشخاص را در مسیر احقاق حق نگه می‌دارد. و یک شکایت نادرست فرد را منصرف از احقاق حق می‌نماید.

چرا که حتی در تحقیقات امور کیفری به هیچ عنوان مقام قضایی مانند وکیل طرفین عمل نمی‌نماید. وظیفه جمع آوری و ارایه به موقع و درست دلایل صرفا با شاکی است.

مشارکت در ساخت مهر پارسیان

فرض کنید استعلام تماس‌های مظنونین خواسته نشود، در این صورت حقیقت پرونده تا ابد پنهان خواهد ماند!

انتخاب وکیل ارزان قیمت هم دردسر بزرگ دیگری است، وکیلی که از شدت بیکاری و عدم تخصص با نازل‌ترین نرخ‌ها پرونده را قبول نموده و آن را به اعماق کشوی میز خود می‌اندازد تا پرونده به قدر کافی خاک بخورد و عطش تماس‌ها و پیگیری‌های موکل از وکیل کاسته شود و در صورت شکایت موکل نیز بعد از گذشت چند سال چنین وکیلی مقداری از پول را پس می‌دهد!

تعهدات سازنده قرارداد مشارکت در ساخت

در حالی که هر عقل سلیمی می‌پذیرد که برای طرح دعوی در خصوص ملکی که دستکم پانزده میلیارد تومان ارزش دارد پرداخت ۵۰ میلیون تومان حق الوکاله نمی‌تواند توجیه منطقی داشته باشد، چرا که ضرب المثل قضایی می‌گوید که تبهکار یک خط از بزه دیده جلوتر است.

قدم بعدی ثبت شکواییه و ضمیمه کردن دلایل و پیگیری پرونده پس از ارجاع است.

اگر شما ساکن اهواز هستید کلاهبرداری مشارکت در ساخت در تهران رخ داده است از دفتر خدمات الکترونیک قضایی در همان اهواز بدون فوت وقت می‌توانید شکواییه خود را ثبت نمایید.

كارشناسى رسمی در دعاوى ملكى

تشخیص دادگاه صالح در مشارکت در ساخت

در امور کیفری تشخیص صلاحیت بر اساس محل وقوع جرم است، به طور معمول در کلاهبرداری مشارکت در ساخت محل کلاهبرداری همان محل ملک است.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کلاهبرداری مشارکت در ساخت با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های ۸۸۶۶۳۹۲۵-۸۸۶۶۳۹۲۶-۸۸۶۶۳۹۲۷ با ما در ارتباط باشید.

راهکار پیشگیری از کلاهبرداری مشارکت در ساخت

مراجعه به وکیل با تجربه و پرداخت حق المشاوره می‌تواند از پرداخت حق الوکاله تا حد زیادی پیشگیری نماید و این اصل پیشگیری بهتر از درمان در اینجا نیز صادق است.

نتیجه بخش بودن شکایت کلاهبرداری مشارکت در ساخت

نتیجه اثبات کلاهبرداری حکم به رد مال و پرداخت خسارت است پس در اثر بخشی شکایت ذره‌ای نمی‌توان شک نمود.

راهنمای انتخاب وکیل کلاهبرداری مشارکت در ساخت

صرفنظر از فضای تبلیغاتی (اینفلونسرهایی که آب معدنی و لوازم آرایشی و هر چه که دم دستشان می‌رسد را تبلیغ می‌کنند و روزمره‌گی‌های بعضا بی نمک خود را نیز به مخاطب تحمیل می‌نمایند، اخیرا وکیل نماهای اینفلونسری نیز به این دکان‌ها اضافه شده‌اند و با استوری گرفتن دم درب دادگاه‌ها و صف انتظار مراجع و بوم رنگ گرفتن با ساختمان دادگستری در پی جا انداختن خود به عنوان وکیل متخصص هستند.

به این امید که بگویند ما را هم از این نمد کلاهی است) .که گنجشک را رنگ می‌کنند و به جای قناری می‌فروشند. دیدن سوابق اجرایی و تحصیلات یک وکیل می‌تواند کمک شایانی در انتخاب وکیل کلاهبرداری مشارکت در ساخت نماید. وکیلی که حتی یکبار فرایند ساخت ملک را ندیده باشد و چالش‌های آن را نشناسد مناسب انتخاب نیست.

وکیل مشارکت در ساخت

مراجعه کننده اندیشمند باید آگاه باشد که سوابقی همچون قضاوت در محاکم و بیش از سه دهه دفاع می‌تواند حامی حقوق او باشد و استوری گرفتن وکیل داخل خودروی اجاره‌ای صرفا یک نمایش غلط انداز است، چرا که در محاکم به زر و زور توجه نمی‌شود. صرفا این تجربه و دفاع مناسب است که آسایش به همراه دارد.

خطرات مشارکت در ساخت

چه بسیار افراد شیادی هستند که برای جذب پرونده با رانت و از رسانه‌ها می‌خواهند تا نام آن‌ها را با پرونده‌های بزرگ ولیکن تهی بر سر زبان‌ها بیندازند.

_

نشانی موسسه مهر پارسیان

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد ۹

تلفن‌ های تماس موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با موسسه مهر پارسیان خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف ۱۲ ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *