کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی

کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی

کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی


بهترین وکیل در حوزه حقوق عمومی در این نوشتار به بررسی کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

بررسی ماهیت، ارکان، وظایف و مجع صالح رسیدگی به اعتراض نسبت به آراء کمیسیون­ های پزشکی سازمان بیمه تامین اجتماعی

هدف از ایجاد و تاسیس مراجع اداری (غیر قضایی) رسیدگی تخصصی به دعاوی اشخاص با اداره­ ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی است، با هدف کم کردن حجم مراجعه ­ها به دادگستری، سرعت در رسیدگی و دوری از تشریفات آئین ­دادرسی. اعضاء و اشخاص واجد صلاحیت برای صدور حکم و تصمیم اداری در این قبیل مراجع بطور معمول از نهادهای مختلف انتخاب می­ شوند که البته باید ذهنیت و تخصص لازم از دعاوی موضوع صلاحیت رسیدگی خود را نیز داشته باشند که از جمله مهمترین این مراجع اداری می ­توان به مراجع اختصاصی کمیسیون ­های پزشکی سازمان بیمه تامین اجتماعی اشاره ­داشت.

کمیسیون­ های پزشکی سازمان بیمه تامین اجتماعی

کمیسیون ­های پزشکی با هدف تعیین میزان از کار افتادگی جسمی ‌و روحی بیمه ‌شدگان و افراد خانواده آن ها تشکیل می شود، کمیسیون ‌های‌ پزشکی ‌(بدوی‌ و تجدیدنظر) بر حسب‌ فراهم‌ بودن‌ امکانات‌ در یکی‌ از واحد های‌ سازمان‌ و یا یکی‌ از مراکز درمانی‌ بنا به‌ تشخیص‌ سازمان‌ تشکیل‌ می‌ گردد.

چنانچه‌ امکان‌ تشکیل‌ کمیسیون ‌های‌ پزشکی‌ (بدوی‌ و تجدیدنظر) با توجه‌ به‌ شرایط‌ مندرج‌ در «آئین‌ نامه‌ اجرایی‌ کمیسیون‌ های‌ پزشکی‌ بدوی‌ و تجدیدنظر تامین ‌‌اجتماعی‌» فراهم‌ نباشد، لازم‌ است‌ سازمان‌ بیمه ‌­شده‌ را به‌ یکی‌ از نزدیک‌ ترین‌ کمیسیون ‌های‌ متشکله‌ در سایر شهرستان‌ ها معرفی‌ نماید.

کمیسیون ‌های‌ پزشکی‌

کمیسیون ‌های‌ پزشکی‌ به 2 کمیسیون ذیل قابل تقسیم است که عبارتند از؛

کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ بدوی‌

بررسی‌ پرونده ‌های‌ بیمه ­شدگان‌ و اظهارنظر درباره‌ نوع‌ کار، محل‌ کار، ساعت‌ کار و تعیین‌ درصد از کار افتادگی‌، ادامه‌ درمان‌ و ادامه‌ کار از وظایف‌ کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ بدوی‌ می ‌باشد. دعوت‌ از پزشک‌ متخصص‌ طب‌ کار به‌ منظور مشاوره‌ بدون‌ حق‌ رای‌ در کمیسیون ­های‌ بدوی‌ و تجدیدنظر بلامانع‌ بوده‌ و در شهرستان هایی‌ که‌ پزشک‌ متخصص‌ طب‌ کار وجود نداشته‌ باشد، دعوت‌ از کارشناسان‌ بهداشت‌ حرفه ‌ای‌ جهت‌ مشاوره‌ مجاز می ‌باشد.

پزشکان عضو کمیسیون­ های بدوی مادام که عضویت 1 کمیسیون بدوی را دارند، نمی ‌توانند به عضویت کمیسیون پزشکی تجدیدنظر منصوب شوند. برای هر یک از اعضاء شرکت کننده در کمیسیون ­های پزشکی افرادی با شرایط ذکر شده، در آئین­ نامه به ­عنوان عضو علی‌ البدل تعیین می‌ گردند.

ترتیب تشکیل کمیسیون­ ها و دعوت اعضاء و بیمه ­شدگان طبق ضوابط و مقررات این آئین ‌نامه با هماهنگی رئیس کمیسیون به عهده دبیر مربوطه می ‌باشد.

کمیسیون‌ پزشکی‌ بدوی‌ با توجه‌ به‌ مدارک‌ و اقداماتی‌ که‌ بنا به لزوم طبق ضوابط‌ قانونی‌ به‌ عمل‌ می ‌آورد، مبادرت‌ به‌ صدور رای‌ می ‌نماید و آراء کمیسیون‌ های پزشکی بدوی میبایست قابل انطباق با موازین قانونی صریح و فاقد هرگونه ابهام باشد و به منظور جلوگیری از سرگردانی بیمه شدگان حتی ‌المقدور از توصیه تغییر شغل در آراء صادره توسط کمیسیون ‌ها خودداری گردد.

طلاق توافقی وکیل نوین

کمیسیون ‌های پزشکی بدوی با حضور کلیه اعضاء تشکیل خواهد شد و آراء این کمیسیون‌ ها به اتفاق آراء معتبر خواهد بود و آراء کمیسیون ‌های‌ پزشکی‌ بدوی‌ که‌ جهت‌ ادامه‌ درمان‌ صادر شده‌ باشد، قابل‌ اعتراض‌ نخواهد بود، همچنین آراء کمیسیون ‌های پزشکی بدوی در صورتی که از طرف بیمه شده ظرف مدت مقرر در این آئین نامه مورد اعتراض قرار نگیرد، قطعی و لازم ‌الاجراء است.

اعضاء کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ بدوی‌

کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ بدوی‌ با حضور افراد ذیل تشکیل‌ می ‌گردد، عبارتند از؛

الف‌ – 1‌ نفر پزشک‌ متخصص‌ جراحی‌ عمومی‌ به ­عنوان‌ عضو و رئیس‌ کمیسیون‌ به‌ پیشنهاد مدیر درمان‌ و تصویب‌ معاونت‌ درمان‌ با ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون ­های‌ فنی‌ پزشکی‌،

ب‌ – 1 نفر پزشک‌ متخصص‌ داخلی‌ به ­عنوان‌ عضو ثابت‌ به‌ پیشنهاد مدیر درمان‌ و ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون­ های‌ فنی‌ پزشکی‌،

پ‌ – 1‌ نفر پزشک‌ متخصص‌ در رشته‌ بیماری‌ مربوطه‌ به ‌­عنوان‌ عضو به‌ پیشنهاد مدیر درمان‌ و ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون های‌ فنی‌ و پزشکی‌،

ت – مشاور‌ با پیشنهاد اداره‌ کل‌ تامین‌ اجتماعی‌ استان‌ و ابلاغ‌ معاونت‌ درمان‌،

ث – منشی‌ با ابلاغ‌ مدیر درمان‌ که‌ وظیفه‌ تهیه‌ و تنظیم‌ و تایپ‌ صورت جلسه ­ها را عهده ‌دار خواهد بود.

شرایط رئیس کمیسیون­‌ پزشکی‌ بدوی

از پزشکانی (تمامی رشته ‌های تخصصی) به عنوان رئیس کمیسیون بدوی استفاده خدمتی به­ عمل می­ آید، بایستی دارای شرایط ذیل باشند که عبارتند از؛

  1. علاقه­ مندی به امور کمیسیون ‌ها،
  2. آشنایی با قوانین و مقررات،
  3. کادر رسمی سازمان تامین اجتاعی ارجحیت دارد.

کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ تجدیدنظر‌

بررسی‌ و اظهارنظر نهایی‌ درباره‌ کلیه‌ آراء صادره‌ کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ بدوی‌ که‌ مورد اعتراض‌ بیمه‌ شده‌ یا سازمان‌ قرار می‌ گیرد، از وظایف‌ کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ تجدیدنظر می ‌باشد و نحوه‌ اعتراض‌ سازمان‌ مشابه‌ نحوه‌ اعتراض‌ بیمه‌ ­شده‌ خواهد بود.

برای هر یک از اعضاء شرکت کننده در کمیسیون­ های پزشکی افرادی با شرایط ذکر شده، در آئین­ نامه به ­عنوان عضو علی ‌البدل تعیین می‌ گردد. ترتیب تشکیل کمیسیون­ ها و دعوت اعضاء و بیمه ­شدگان طبق ضوابط و مقررات این آئین‌ نامه با هماهنگی رئیس کمیسیون به عهده دبیر مربوطه می ‌باشد.

رأی‌ کمیسیون ‌های‌ پزشکی‌ بدوی‌ توسط‌ کمیسیون‌ مربوطه‌ به‌ بیمه‌ شده حاضر در جلسه‌ ابلاغ‌ خواهد شد و اگر بیمه‌ شده‌ به‌ رأی‌ صادره‌ معترض‌ باشد، می ‌تواند حداکثر ظرف‌ مدت‌ 1‌ ماه‌ از تاریخ‌ ابلاغ‌ اعتراض‌ کتبی‌ خود را به‌ شعبه تامین ‌‌اجتماعی‌ مربوطه‌ تسلیم‌ نماید و در صورت‌ عدم‌ حضور بیمه‌ شده‌ در کمیسیون‌ پزشکی‌ واحد تامین‌ اجتماعی‌ مربوطه‌ موظف‌ است‌، مراتب‌ را بی ­واسطه به‌ بیمه‌ شده‌ ابلاغ‌ نماید.

وکیل پایه یک دادگستری سعادت آباد

اعتراض‌ بیمه‌ شده‌ همراه‌ با مدارک‌ لازم‌ از طرف‌ شعبه تامین‌ اجتماعی‌ به‌­ کمیسیون‌ تجدیدنظر ارسال‌ و کمیسیون‌ مزبور با توجه‌ به‌ مفاد آئین‌ نامه‌ اقدام‌ به‌ صدور رای‌ می ‌نماید.

کمیسیون ‌های پزشکی تجدیدنظر با حضور کلیه اعضاء تشکیل و آراء کمیسیون ‌های تجدیدنظر به اتفاق آراء معتبر خواهد بود. آراء صادره از طرف کمیسیون ‌های پزشکی تجدیدنظر قطعی و لازم ‌الاجراء است.

آراء کمیسیون ‌های پزشکی تجدیدنظر می‌ بایست قابل انطباق با موازین قانونی صریح و فاقد هرگونه ابهام باشد و به منظور جلوگیری از سرگردانی بیمه شدگان حتی‌ المقدور از توصیه تغییر شغل در آراء صادره توسط کمیسیون‌ ها خودداری گردد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

اعضاء کمیسیون ­های‌ پزشکی‌ ‌تجدیدنظر

کمیسیون­ های‌ پزشکی‌ ‌تجدیدنظر با حضور افراد ذیل تشکیل‌ می‌ گردد، عبارتند از؛

الف‌- 1 نفر پزشک‌ متخصص‌ جراحی‌ عمومی‌ به‌ پیشنهاد معاونت‌ درمان‌ و تصویب‌ مدیر عامل‌ سازمان‌ با ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون ­های‌ فنی‌ پزشکی‌ به ­عنوان‌ عضو و رئیس‌ کمیسیون‌،

ب- 1 نفر پزشک‌ متخصص‌ داخلی‌ به‌ عنوان‌ عضو ثابت‌ به‌ پیشنهاد مدیر درمان‌ و ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون ­های‌ فنی‌ پزشکی‌،

پ‌- 1‌ نفر پزشک‌ متخصص‌ در رشته‌ بیماری‌ مربوطه‌ به‌ پیشنهاد مدیر درمان‌ و ابلاغ‌ دفتر تشکیل‌ کمیسیون ­های‌ فنی‌ و پزشکی‌،

ت- مشاور به‌ پیشنهاد اداره‌ کل‌ تامین‌ اجتماعی‌ استان‌ و ابلاغ‌ معاونت‌ درمان‌،

ث- منشی‌ با ابلاغ‌ مدیر درمان‌ که‌ وظیفه‌ تهیه‌ و تنظیم‌ و تایپ‌ صورت جلسات‌ را عهده ‌دار خواهد بود.

شرایط رئیس کمیسیون­‌ پزشکی‌ تجدیدنظر‌

از پزشکانی (تمامی رشته‌ های تخصصی) به عنوان رئیس کمیسیون تجدیدنظر استفاده خدمتی به­ عمل می ­آید، بایستی دارای شرایط ذیل باشند که عبارتند از؛

  • – علاقه ­مندی به امور کمیسیون ‌ها،
  • – آشنایی با قوانین و مقررات،
  • – کادر رسمی سازمان تامین اجتماعی ارجحیت دارد.

اهم وظایف کمیسیون ­های پزشکی سازمان تامین اجتماعی

مهمترین وظایف کمیسیون ­های پزشکی سازمان تامین اجتماعی، به شرح ذیل عبارتند از؛

  • تعیین فرسایش جسمی و روحی بیمه شدگان شاغل در کارهای سخت و زیان ­آور،
  • اظهارنظر صریح و قانونی در خصوص نوع کار، محل کار، میزان ساعات کار و ادامه درمان بیمه­ شدگان،
  • بررسی استراحت ­های پزشکی ایام بیماری بیمه­ شدگانی ­که از طرف شوراهای پزشکی ارجاع شده ­اند،
  • بررسی وضعیت ادامه اشتغال بیمه ­شدگانی که به واسطه شغل در معرض ابتلا به بیماری یا حادثه ناشی از کار می­ باشند،
  • بررسی وضعیت ادامه اشتغال بیمه ­شدگانی که به علت بیماری و یا حوادث ناشی از کار نیازمند ارجاع به کار سبک می­ باشند،
  • بررسی اروتز و پروتز بیمه ­شدگانی که دچار حادثه ناشی از کار شده و بهای وسایل کمک پزشکی تجویز شده بیش از 1 میلیون ریال باشد یا اینکه به علت عدم پیش بینی وسایل مذکور در دستورالعمل ­های سازمان نیاز به مشابه سازی (همسان سازی) دارد،
  • بررسی صعب العلاج بودن بیماری کارکنان سازمان و همچنین استراحت های پزشکی بیش از 30 روز همکاران سازمانی،
  • بررسی وضعیت مستمری بگیران از کار افتاده کلی یا جزئی به دلیل تغییر درجه از کار افتادگی طبق قانون تامین اجتماعی،
  • بررسی وضعیت سلامتی و از کار افتادگی اولیه متقاضیان استفاده از بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان، بافندگان قالی، قالیچه، گلیم و زیلو و سایر بیمه­ های خاص،
  • بررسی میزان از کار افتادگی بیمه­ شدگان تبعی (پدر، مادر، همسر و…) به ­منظور استفاده از خدمات درمانی سازمان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی مقرر در قانون تامین اجتماعی در خصوص افراد خانواده بیمه شده که از خدمات مقرر در قانون استفاده می­ کنند.
وکیل کیفری پاسخگو در تعطیلات

کمیسیون پزشکی تجدیدنظر ویژه

در مواردی‌ که‌ سازمان‌ نسبت‌ به‌ آراء صادره‌ از طرف‌ کمیسیون‌ بدوی‌ و تجدیدنظر مشکوک‌ یا معترض‌ باشد مراتب‌ در کمیسیون‌ تجدیدنظری‌ که‌ زیر نظر مدیر عامل‌ سازمان‌ در تهران‌ تشکیل‌ می‌ گردد مطرح‌ و نظر این‌ کمیسیون‌ قطعی‌ و لازم ‌الاجرا خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

مرجع صالح رسیدگی به اعتراض نسبت به آراء کمیسیون ­های پزشکی سازمان بیمه تامین اجتماعی

علی ­رغم این ­که آراء صادره از کمیسیون­ های پزشکی تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی قطعی می­ ‌باشد و امکان تجدیدنظر خواهی نسبت به آن وجود ندارد، ولی طبق قانون دیوان عدالت اداری امکان اعتراض و طرح شکایت از آراء قطعی این کمیسیون تجدیدنظر نزد این دیوان وجود دارد، در واقع دیوان عدالت اداری برای حمایت از شاکی فرصتی را در اختیار او قرار داده است که در صورت داشتن اعتراض به آراء صادر شده از کمیسیون ­های پزشکی سازمان تامین اجتماعی، بتواند اعتراض خود را در این مرجع مطرح کند و ذی نفع نسبت به رای می ­­تواند ظرف 3 ماه از تاریخ ابلاغ رای کمیسیون­ های پزشکی تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی، درخواست خود را به دیوان عدات اداری تقدیم نماید، آراء صادر شده ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ به طرفین، قابل تجدیدنظر در شعب دیوان می ­­باشد.

تعاریف بنیادین در کمیسیون ­ها پزشکی

  1. غرامت دستمزد

به وجوهی اطلاق می­ شود که در ایام بیماری و یا بارداری و عدم توانائی موقت اشتغال به کار و به تبع آن عدم دریافت مزد یا حقوق به حکم این قانون بجای مزد یا حقوق به بیمه شده پرداخت می­ گردد.

  1. وسایل کمک پزشکی (پروتز و اورتز)

وسایلی هستند که به منظور اعاده سلامت و یا جبران نقص جسمانی یا تقویت یکی از حواس به کار می روند که برابر مقررات و طبق تعرفه های مصوب بهای آن توسط سازمان تامین اجتماعی قابل پرداخت است.

  1. غرامت نقص عضو مقطوع

به آن ­دسته از بیمه ­شدگان که به علت حادثه ناشی از کار طبق تشخیص کمیسیون پزشکی بین 33 – 10% کارآیی خود را از دست داده باشند (بدون در نظر گرفتن مدت سابقه) مبلغی تحت عنوان غرامت نقص عضو مقطوع به­ صورت یکجا و به­ منظور جبران نقص عضو یا جبران تقلیل درآمد بیمه شده، به او پرداخت می ­گردد.

  1. از کار افتادگی کلی

منظور از کار افتادگی کلی عبارت است از؛ کاهش قدرت کار بیمه شده به نحوی که بیمه شده طبق نظریه کمیسیون ­های پزشکی سازمان تامین اجتماعی حداقل 66% توانائی خود را از دست داده و نتواند با اشتغال به کار قبلی و یا کار دیگری بیش از درآمد قبلی خود را به دست آورد.

  1. از کار افتادگی جزئی

منظور از کارافتادگی جزئی عبارت است از؛ از کار افتادگی جزئی به موردی اطلاق می ­شود که قدرت کار بیمه شده، طبق نظریه کمیسیون ­های پزشکی و در اثر حادثه ناشی از کار به میزان  66 – 33% کاهش یابد به نحوی که با اشتغال به کار قبلی یا کار دیگری فقط قسمتی از درآمد قبلی خود را به­ دست آورد.

پشیمان شدن از معامله ملک

متقاضیان از کار افتادگی

بیمه­ شدگان متقاضی از کار افتادگی جهت شرکت در کمیسیون­ های پزشکی به چند دسته ذیل قابل تقسیم هستند که عبارتند از؛

  • بیمه ­شدگانی که مبتلا به بیماری عادی (غیر شغلی) می ­باشند،
  • بیمه ­شدگانی که مبتلا به بیماری حرفه ای (ناشی از کار) شده ­اند،
  • بیمه ­شدگانی که دچار حادثه ناشی از کار شده ­اند،
  • بیمه ­شدگانی که دچار حادثه غیر ناشی از کار شده ­اند.

مهمترین وظایف کمیسیون ­های پزشکی در تعیین درصد از کار افتادگی

عمده وظایف کمیسیون­ های پزشکی در تعیین درصد از کار افتادگی به شرح ذیل عبارتند از؛

  • تعیین میزان از کار افتادگی جسمی و روحی بیمه ­شدگان و افراد خانواده آنان، مهمترین وظیفه کمیسیون­ های پزشکی است،
  • بررسی وضعیت از کار افتادگی اولیه متقاضیان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و اختیاری،
  • بررسی وضعیت اشتغال بیمه شدگانی که به علت وقوع حوادث ناشـی از کـار بایـد بـه کارهـای سبک اشتغال داشته باشند،
  • بررسی و تایید استراحت پزشکی ایام بیماری و بارداری بیمه شدگان که از شوراهای پزشکی ارجاع شده است،
  • نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل نحوه پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی (اروتز و پروتـز) مورد نیاز بیمه شدگان.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

  1. مستمری

عبارت از وجهی است که طبق شرایط مقرر در این قانون به ­منظور جبران قطع تمام یا قسمتی از درآمد بیمه شده و در صورت فوت او برای تامین معیشت بازماندگان وی به آنان پرداخت می ­شود.

نحوه اعتراض قانونی به گرانی بنزین

همانطور که ملاحظه نمودید، پرونده ‌های کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی پیچیدگی ­های زیادی دارند. با بهره ‌گیری از وکلای با تجربه‌ و مجرب موسسه حقوقی مهر پارسیان می ­توانید، در این خصوص گام موثری در رسیدن به هدف نهایی (پیروزی در پرونده خود) برداشته باشید. وکلای مبرز موسسه حقوقی مهر پارسیان، در حوزه دعاوی بیمه تامین اجتماعی، با کلیه قوانین موجود و مربوط آشنایی کاملی دارند و به دلیل همین شناخت و تسلط، پس از بررسی پرونده یک راهکار مناسب جهت رسیدن به هدف نهایی، یعنی پیروزی انتخاب نموده و شما را در کلیه مراحل دعاوی خود، با مشاوره و راهنمایی موثرشان، همراهی می ­نمایند. مطمئن باشید با انجام این امر شانس پیروزی در پرونده مذکور چند برابر خواهد شد و از این بابت خیالتان راحت خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره در خصوص کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل کمیسیون پزشکی بیمه تامین اجتماعی در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

  • سلام خداخیرتون بده منو راهنمایی که کجا برم برای تعیین از کار افتادگی جسمی و روحی بخدا داغونم و دیگه توان کار ندارم

    • سلام وقت بخیر
      تشخیص موردی که فرمودین از وظایف کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی هست که با طرح شکایت پرونده شما به آن مرجع ارجاع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *