مهاجرت به مالزی


کشور مالزی از جمله کشورهای آسیای شرقی است که به دلایل بسیار از جمله پایین بودن هزینه ها، متقاضیان فراوانی جهت مهاجرت دارد. بسیاری از دوستان در باب قوانین مهاجرت به مالزی، شرایط مهاجرت به مالزی و اقامت در مالزی سوالاتی داشته اند. سوالات متداول در خصوص مهاجرت به مالزی و اخذ اقامت مالزی:

  • راههای مهاجرت به مالزی چیست؟
  • شرایط مهاجرت به مالزی چگونه است؟
  • آیا جهت مهاجرت به مالزی، مدرک زبان الزامی است؟
  • اقامت مالزی از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟
  • شرایط اخذ اقامت مالزی از طریق قانون خانه دوم مالزی چگونه است؟

این ها سوالات متداول و رایج در باب مهاجرت به مالزی و چگونگی اخذ اقامت مالزی است که دوستان به دنبال یافتن پاسخ ان هستند و وکیل موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان را بر ان داشت تا مقاله ای جامع تحت عنوان شرایط و قوانین مهاجرت به مالزی تهیه و تنظیم نماید.

درباره مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است که با عنایت از نظام پارلمانی بریتانیا به صورت حکومت مشروطه سلطنتی بنیان نهاده شده است و در متن نظام حاکمیتی ان از نظام فدرال تبعیت می‌نماید. پادشاه در کشور مالزی کاملا وظایف تشریفاتی را به  عهده دارد. کشور مالزی از 9 ایالت تشکیل شده است که در راس ان، حکومت مرکزی و فدرال قرار دارد. پایتخت کشور مالزی، شهر زیبای کوالالامپور است که مدارس و کالج ها و دانشگاه های معتبری را در خود جای داده است که می‌تواند مقصد محبوب بسیاری از دانشجو یان بین‌المللی باشد.

مهاجرت به مالزی از طریق قانون خانه دوم

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

یکی از پر طرفدارترین راه‌های مهاجرت به کشور زیبای مالزی، مهاجرت از طریق خانه دوم و یا اصطلاحا second houme است. قانون خانه دوم مالزی به متقاضی و همسر و فرزندان زیر هجده سال متقاضی اجازه اقامت ده ساله در مالزی می‌دهد. برای اشخاصی که از طریق خانه دوم جهت اقامت مالزی اقدام می‌نمایند شرایط مناسبی وجود دارد از جمله این شرایط این است که دارنده اقامت ده ساله در مالزی می‌تواند خو دروهایی که به مالزی صادر می‌شود را با قیمتی نازل و بدون پرداخت مالیات گمرک خریداری نماید و یا خو دروهای صادره از مالزی را با قیمت صادرات ان خریداری نماید.

متقاضیان مهاجرت به مالزی از طریق قانون خانه دوم می‌توانند اقامت ده ساله مالزی را دریافت نمایند که این امر با خرید ملک در مالزی امکان‌پذیر است. در این مقاله سعی نوده ایم که راه‌های مهاجرت به مالزی و اخذ اقامت دائم مالزی را به اختصار توضیح دهیم و درباب برنامه خانه دوم مالزی مقاله ای کامل و جامع درهمین سایت قرار خواهیم داد.

مهاجرت به مالزی از طریق ثبت شرکت

یکی از راه‌های کسب اقامت و اشتغال برای اشخاص خارجی، ثبت شرکت در مالزی است که مطابق قوانین تجارت مالزی، اقامت سه ساله به متقاضی تعلق خواهد گرفت. برای ثبت شرکت در کشور مالزی الزاما می‌بایست مبلغ 100 هزار دلار به کشور مالزی انتقال داده شود. ثبت شرکت در مالزی به هیچ عنوان مورد پیشنهاد موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان جهت مهاجرت به مالزی نیست چرا که علیرغم هزینه‌های بالا به هیچ عنوان منجر به اقامت دائم نمی‌شود به همین خاطر وکیل موسسه حقوقی مهر پارسیان راه‌های ساده تر همچون ویزای تحصیل را جهت مهاجرت به مالزی پیشنهاد می‌نماید.

روش های گرفتن اقامت و تابعیت آلمان

 

مهاجرت به مالزی از طریق تولد فرزند:

کشور مالزی به هیچ عنوان با تولد فرزند، تابعیت اعطا نمی کند  و اگر شما خواهان اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد فرزند هستید بهتر این است که برای کشورهایی همچون آمریکا، کانادا اقدام نمایید.

 مهاجرت به مالزی از طریق پناهندگی

کشور مالزی یکی از کشورهایی است که سالانه پناهجو یان بسیاری را از سراسر کشور های خاورمیانه پذیرش می نمود اما مطابق قوانین کشور مالزی که پذیرای تقریبا صدو پنجاه هزار پناهجو بوده است دیگر پناهجو نمی‌پذیرد.

مهاجرت به مالزی از طریق کار:

در ارتباط با کار در مالزی، مهم ترین بخش دولت، اداره منابع انسانی مالزی است که تکلیف پایه ای اداره منابع انسانی، تهیه و تنظیم ارتباطات کاری است. وظیفه دیگری که در این راستا بر عهده اداره منابع انسانی است در خصوص این است  که بر حسن اجرای قوانین نظارت شود چرا که این امر می‌تواند در قسمت های امنیت کاری کارگران و سلامت کاری کارفرمایان و اداره بخش های شغل مربوطه تاثیر گذار باشد. در جهت اجرای بهتر تکالیف مربوط به اداره منابع انسانی مالزی، این اداره از منابع مختلف در قسمت های دولتی و یا قسمت های خصوصی و نیمه خصوصی مدد گرفته و آرای تخصصی آن‌ها را دنبال می کند.

 متقاضیان کار در مالزی پس از ورود به مالزی چنانچه بتوانند با کارفرمایی از شرکت هایی که در مالزی وجود دارد قرارداد منعقد نمایند می‌توانند از طریق اداره مهاجرت مالزی، کارت اقامت یک ساله اخذ نمایند و با پرداخت مالیات بر در آمد تقاضای تمدید اقامت کوتاه مدت نمایند.

تحصیل در دبیرستان های مالزی

برای متقاضی کار در مالزی مزیت های فراوانی وجود دارد از این جمله که متقاضی کار در مالزی می‌تواند فرزندان زیر هجده سال و همسر خود را نیز به همراه داشته باشد. از دیگر مزایای ویزای کار در مالزی این است که متقاضی کار در مالزی، مالیات با درصد بسیار پایین پرداخت می‌نماید.

اقامت از طریق کار در مالزی ابتدا یک ساله است و پس از ان دو اقامت دو ساله داده می‌شود که می توان پس از ان برای اقامت ده ساله نیز اقدام نمود.

مهاجرت به مالزی از طریق تحصیل

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به مالزی، پذیرش و ویزای تحصیلی است که امروزه متقاضیان بسیار زیادی دارد. متقاضیان تحصیل در مالزی با شرایط سنی مختلف می‌توانند اقامت تحصیلی در مالزی داشته باشند. همچنین اشخاصی که مدرک زبان خارجی جهت تحصیل در مالزی ندارند می‌توانند از طریق کالج های زبان در مالزی با هزینه‌های بسیار پایین و مقرون به صرفه اقدام مایند و پس از تحصیل در کالج زبان جهت پذیرش از دانشگاه های مالزی اقدام نمایند. دانشگاه های مالزی از رنکینگ قابل توجهی در سطح جهانی برخوردارند و اکثر دانشگاه های مالزی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و دیگر رشته ها از جمله رشته های مدیریت و مهندسی مورد تایید دانشگاه ها و کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان و کانادا و استرالیا هستند. حتی شعباتی از دانشگاه های معتبر و مطرح انگلستان و استرالیا در کشور مالزی فعالیت می‌نمایند.

تحصیل در مالزی بسیار هزینه‌های پایین دارد و هزینه‌های زندگی دانشجویی نیز نسبت به خیلی از کشورها شرایط مطلوب تری دارد و عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی می‌توانند از مزایای عمده تحصیل در مالزی محسوب شود چرا که پس از تحصیل در مالزی، شرایط مهاجرت به کشورهایی نظیر کانادا و آمریکا تسهیل می‌شود. جهت پذیرش و ویزای تحصیلی با مشاورین مجرب موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل بفرمایید.

ویزای کار مالزی

همانطور که در سطور فوق بیان کردیم راه‌های مهاجرت به مالزی و اخذ اقامت دائم مالزی بسیار متعدد می باشد و در واقع متقاضیان بهتر است در وهله اول جهت مهاجرت به مالزی با وکیل مجرب در امور مهاجرت مشاوره نماید. موسسه حقوقی  طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره گیری از وکلای مجرب و با دانش  مفتخر است تمامی خدمات مشاوره‌ای و حقوقی در باب مهاجرت به مالزی را بر عهده گرفته و شما عزیزان را در این امر یاری نماید.

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *