وکیل ملکی محمدرضا مهری

وکیل ملکی محمدرضا مهری

وکیل ملکی محمدرضا مهری


با موضوع معرفی وکیل ملکی محمدرضا مهری همراه شما هستیم.
دردسر پیدا کردن وکیل ملکی یکی از دغدغه های اصلی مردم در کشور ماست.

اغلب اشخاص در ایران با توجه به سابقه مشکلات ملکی به دنبال وکیل ملکی هستند و وکیل ملکی شدن نیز برای یک وکیل کار آسانی نیست.

وکیل ملکی شدن پارامترهایی دارد که اشخاص غیر حقوقی به آن آگاهی چندانی ندارند، اینکه یک وکیل در زمان وکالت خود چندین مورد پرونده موفق داشته باشد صرفا او را تبدیل به وکیل ملکی نمی کند.

برای وکیل ملکی شدن یک ساختار باید در شخص وکیل ایجاد شود آن هم مطالعه دقیق قوانین ملکی و استفاده کاربردی از آن است در ظاهر یک دعوی ساده ملکی مانند الزام به تنظیم سند رسمی، که از دادگاه می‌خواهیم متعهد را اجبار به انجام قراردادی که بسته است، نماید.

وکیل تخصصی دعاوی ملکی

اما وکیل ملکی در همین قرارداد با بررسی که انجام می‌دهد ارکان تعهدات را نقد می‌کند و دانش او سبب می‌شود تا انقلابی در دعوی رخ دهد.

وکیل ملکی محمدرضا مهری برای وکیل ملکی شدن مسیر طولانی را پیموده و امروز به جرات می‌توان گفت با وجود ایشان در تهران اشخاص می‌توانند با خیال راحت مسائل ملکی‌ای را که با آن روبرو هستند مطرح سازند و کلید حل پرونده‌ها را از ایشان فرا گیرند.

وکیل متخصص ملکی در تهران

دکتر محمدرضا مهری، علاوه بر دعاوی ملکی، به واسطه تجربه و مدارج علمی خود در دعاوی همچون، دعاوی مرتبط با بانک، جرایم پولی و بانکی، جرایمی همچون پولشویی، کلاهبرداری، رشا و ارتشا، تحصیل مال از طریق نامشروع، قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، جرایم در حوزه بازارهای جهانی مانند فارکس، بیت کوین و… اقدام به ارائه مشاوره و پذیرش پرونده می‌نمایند.

وکیل ملک و وکیل دعاوی ملکی

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی هستید ما به شما محمدرضا مهری وکیل ملکی را معرفی می‌نماییم.

نکات مهم محمدرضا مهری وکیل ملکی

  • دفتر محمدرضا مهری وکیل ملکی کجاست؟
  • حق الوکاله محمدرضا مهری وکیل ملکی چقدر است؟
  • بهترین وکیل ملکی محمدرضا مهری چگونه قابل دسترسی است؟

چه عبارتی به اشتباه در دعاوی حقوقی به کار می‌رود؟

عبارت «تودیع خسارت احتمالی» غلط است و صحیح آن «ایداع (سپردن) خسارت احتمالی» یا «سپردن خسارت احتمالی» است، زیرا در عربی، تودیع به معنای خداحافظی و ایداع به معنای سپردن است.

شخصی که از او شکایت شده، «مشتکی‌عنه» نام دارد، نه «متشاکی». زیرا متشاکی از مصدر تشاکی و از باب تفاعل است و دلالت بر شکایت دو طرف از یکدیگر دارد، به نحوی که دو نفر از یکدیگر شاکی باشند.

عبارت «نواقص دادخواست» صحیح نیست، بلکه «نقائص دادخواست» یا «نقص‌های دادخواست» صحیح است، زیرا نواقص جمع ناقص و نقائص جمع نقص و نقیصه است.

بهترین وکیل ملک در تهران

گرچه «دعوی» گاه با یای پایانی نوشته می‌شود اما در هر صورت باید با الف یعنی به صورت «دعوا» تلفظ شود. تلفظ دعوی با یای پایانی، غلط و این عبارت بی معنا است.
عبارت «قوانین مُجری» که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی مدنی آمده است، باید «مُجرا» خوانده شود که اسم مفعول از مصدر اجرا است؛ به معنای اجراشده نه مُجری.

وکیل ملکی شمال تهران

مُدَّعی علیه که به معنای خوانده یا طرف ادعا می‌باشد، گاه به غلط «مُدَّعِیٌ‌علیه» تلفظ می‌شود؛ درحالیکه صحیح آن است که انتهای آن با الف خوانده شود یعنی «مُدَّعاعلیه» تلفظ شود؛ زیرا مدَّعیَ (مدَّعا) در اینجا اسم مفعول است؛ به معنای مورد ادعا.

همین سخن درباره «مُدَّعی‌به» نیز جاری است که معنای آن، خواسته و حق موضوع ادعا می‌باشد. این کلمه نیز باید به صورت «مدَّعابه»تلفظ شود.
وکیل ملکی محمدرضا مهری

ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی مدنی چه می گوید؟

درست است که طبق ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی مدنی، خواهان مکلف است (باید) در جلسه اول دادرسی، اصل اسناد خود را، یعنی اصل همان اسنادی را که کپی آنها را به دادخواست خود ضمیمه (همراه) کرده، به همراه داشته باشد.

اما نیاوردن این اسناد، به طور مطلق موجب ابطال (باطل بودن) دادخواست او نیست. ابطال دادخواست به دلیل نیاوردن اصل مستندات منوط به جمع سه شرط زیر است:

آن سند، عادی باشد، بنابراین همراه نداشتن اصل اسناد رسمی مانند سند مالکیت ملک، سند ازدواج، وکالت‌نامه محضری، برگه خلاصه معاملات تنظیمی دفترخانه و … در جلسه اول خطری را متوجه خواهان نمی‌کند.

نهایتاً حتی اگر خوانده ادعای جعل کند، ده روز برای ارائه اصل اسناد رسمی فرصت داریم.

نمونه رای کلاهبرداری ملکی

خوانده نسبت به این سند، انکار یا تردید (شک) کند. بنابراین آنچه که مرسوم است که خواندگان صرفاً درخواست رویت (دیدن) اصول اسناد را می‌کنند، موجب ابطال دادخواست نیست.

برای ابطال دادخواست، درخواست رویت (دیدن) اصول اسناد کافی نیست، بلکه خوانده باید صراحتاً انکار یا تردید کند.

گاه دیده شده که خوانده یا حتی قاضی صرفاً درخواست رویت اصول اسناد را کرده‌اند و خواهان که اصل اسناد را به همراه نداشته، دادخواست خود را در معرض ابطال قلمداد کرده و سررشته اثبات و دفاع را گم کرده است، در حالیکه این تلقی، منطبق بر قانون نیست.

وکیل ملکی غرب تهران

دادخواست خواهان مستند به دلیل دیگری نباشد. بنابراین وقتی خواهان برای اثبات دعوایش، ادله متعددی مانند شهادت شهود و … دارد، همراه نیاوردن یک سند عادی هرچند مورد انکار یا تردید طرف مقابل قرار گیرد و از دلایل خارج شود، موجب ابطال دادخواست نیست.

شبیه‌سازی دعوی چه اهمیتی دارد؟

محمدرضا مهری وکیل ملکی پاسخ داد:
اگر در مقام وکیل خوانده به یک دعوی نگاه کنید یعنی نسبت به دادخواست موضع دفاع و ایرادیابی بگیرید، ممکن است ایرادات و ضعف‌هایی را مشاهده کنید که در موضع وکیل خواهان به آنها توجه نشده یا به چشم نیامده است.

بسیاری از خواهان‌ها وقتی در جلسه اول دادرسی با انبوهی از ایرادات شکلی و ضعف‌ها در خصوص دعوای مطرح شده، مواجه می‌شوند به کلی غافلگیر می‌شوند و سررشته اثبات و دفاع را از دست می‌دهند.

یک اصل در طرح دعوی، بررسی پیشینی ایرادات و از بین بردن زمینه‌های غافلگیری است.

یکی از روش‌های موثر، شبیه سازی جلسه دفاع است؛ به این نحو که وکیلی که عهده‌دار وکالت از خواهان است، بعد از تنظیم دادخواست آن را در اختیار وکیل دیگری، به عنوان وکیل فرضی خوانده قرار دهد تا نسبت به آن تمام ایرادات شکلی و دفاعیات را بررسی و ارائه کند و یکی از وکلای باسابقه یا قضات بازنشسته به عنوان قاضی فرضی به دلایل و استدلالات طرفین رسیدگی کند تا در نهایت و به عنوان برآیند این محاکمه فرضی، دادخواست مطمئن‌تری که عاری از ایراد و ضعف باشد، تقدیم شود

اگر نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل ملکی در تهران دارید، اگر از عدم اخذ نتیجه در پرونده های ملکی خود ناراحتید، برای طرح صحیح دعوی ملکی نیاز به تخصصی ترین وکیل ملک در تهران دارید، با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان همکار دفتر وکالت دکتر محمد رضا مهری یکی از ده وکیل برتر ملکی در تهران تماس بگیرید.

پذیرش اعمال نفوذ بر خلاف حق

مشتکی‌عنه کیست؟ فردی که بر علیه او شکایت مطرح می‌شود مشتکی عنه می‌باشد.

خواهان کیست؟ فردی که خواستار احقاق حق خود است و دادخواستی بر علیه فرد دیگری تنظیم می‌کند، خواهان است.

 

 

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد ۹ و ۱۰

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف ۱۲ ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

۵/۵ - (۳۳۹ امتیاز)

۱۸ دیدگاه

  • سلام. بنده از فردی که وکالت از مالک ملک داشت آپارتمانی رو در سمت دریاچه چیتگر به صورت پیش فروش خریدم ولی تنظیم سند نکرد و مالک ملک هم فوت کرده . بعد از چند وقت شکایت کردم پیداش نکردم و مشخص شد اصلا ساختمون پایان کار نداره. چیکار کنم من از چه طریق اقدام کنم؟

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید هم دادخواست الزام به اخذ پایان کار را ثبت کنید و هم دادخواست الزام به تتظیم سند رسمی را مشروط به اینکه قبلا به موازات معامله وکالتی مبایعه نامه و یا قولنامه در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد را به طرفیت فروشنده و ورثه مالک ثبت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گروه وکلای مهر ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴ تماس حاصل فرمایید.

  • سلام. سوالی داشتم که اگر ملکی در بازداشت و یا رهن باشد و مالکش بخواهد آن ملک را بفروشد تکلیف چیست؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقت شما بخیر
      طبق قانون اجرای احکام مدنی این انتقال باطل و بلا اثر میباشد. مثلا کسی به دلیل طلبی که دارد، طلبکار وی مال او را برای وصول طلب خود، توقیف و بازداشت مینماید. حال به علت توقیف اگر مالک با آن معاملهای انجام دهد، برخلاف مصلحت منظور و طلبکار است.

  • سلام وقت به خیر
    من تو دبی از داماک خرید ملک داشتم و قول داده بودند با خرید ملک به من اقامت دائم بدن.
    ولی حالا میگن تا زمانی که اقساط کامل نشه خبری از اقامت و این حرفا نیست
    متن قرارداد عربی بود ولی نسخه انگلیسی هم داشت
    اما باز نکات اختلافی رو به متن عربی ارجاع داده که من نمی‌فهمم چی نوشته
    چیکار کنم که شکایت کنم ازشون؟

  • سلام وقت به خیر
    من تو دبی از داماک خرید ملک داشتم و قول داده بودند با خرید ملک به من اقامت دائم بدن.
    ولی حالا میگن تا زمانی که اقساط کامل نشه خبری از اقامت و این حرفا نیست
    متن قرارداد عربی بود ولی نسخه انگلیسی هم داشت
    اما باز نکات اختلافی رو به متن عربی ارجاع داده که من نمی‌فهمم چی نوشته
    چیکار کنم که شکایت کنم ازشون؟

    • سلام روزتون به خیر
      متاسفانه خرید ملک توسط ایرانیان در خارج از کشور چون معمولا توسط دلالهای ملکی هدایت میشه همیشه با مشکلاتی همراه بود و هست.
      اما حالا که خرید کردین چاره ای جز اجرای بندهای قرارداد ندارین. هر چند که متن قرارداد حتی توسط شما مطالعه هم نشده باشه باز هم معتبر هست و باید اجرا بشه.
      معمولا در قراردادهای شرکتهایی مثل داماک مرجع قضائی کشوری که ملک در اون قرار داره صالح به رسیدگی هست و در این مورد هم دادگاههای شهر دبی رسیدگی خواهند کرد.
      در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و تنظیم شکایت با وکلای بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

        • سلام روز به خیر
          برای هر کشوری که نیاز به مشاوره و خدمات وکیل داشته باشین امکان معرفی وکیل تخصصی وجود داره.
          در صورت نیاز با شماره های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره تخصصی وکیل خرید ملک ترکیه هم بهتون معرفی بشه.

  • سلام و عرض ادب می خواستم سوال کنم اگر فردی درجلسه اول دادرسی نتون اصل اسناد با خودش ببره دادخواستش ابطال میشه؟ ما دعوایی مطرح کردیم و متاسفانه اصل اسناد دست برادرم هستش و ایشون به خارج از کشور رفتن و در جلسه اول دادرسی حضور ندارن؟

    • سلام در صورتی که دادگاه مطالبه کنه و نداشته باشین و یا طرف مقابل بخواد اصل اسناد رو رویت کنه باید همراهتون باشه و معمولا جلسه اول اصول اسناد رو میخوان. مگه اینکه طرف مقابلتون اصول اسناد رو قبول داشته باشه. در هر صورت احتمال رد شدن خیلی زیاده

  • با سلامم و احترام، پدرم مالک سرقفلی مغازه‌ هست، که چند سال قبل به کسی اجاره داده است، و بین آنها قرارداد اجاره قید نشده، و فرد با پروانه کسب خود فعالیت می‌کند. آیا کسی که مغازه را اجاره گرفته بعد از چند سال می‌تواند ادعا کند که مالک سرقفلی مغازه است؟

    • سلام وقت شما بخیر
      سرقفلی امتیازی هست که مالک در اختیار مستاجر می‌گذارد لذا این مورد تابع قرارداد می‌باشد. مالک تا زمانی که تمامی حقوق مستاجر را پرداخت نکرده باشد، نمی‌تواند تخلیه عین مستاجره را از مستاجر بخواهد. برای تقاضای تخلیه بایستی حق سرقفلی را بر مبنای قیمت روز محاسبه کرده و به مستاجر پرداخت کند. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکلای متخصص در امور ملکی با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱ تماس حاصل فرمایید.

  • سلام وقت بخیر، شخصی ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون پول از من گرفت که در قبال آن زمینی در شمال شهر بابلسر به من بفروشه، متاسفانه بعد از واریزی پول متوجه شدم که زمین مذکور متعلق به ایشان نبوده و الان ایشون نه پول من را پس می‌ده و نه جواب تلفن رو می‌ده و زمین رو هم به یک نفر دیگه به عنوان مالک فروخته و الان فراری هست و من هم هیچ گونه مدرکی ندارم، میخواستم بدونم الان باید چی کار کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما می‌توانید به استناد مبایعه‌نامه معامله زمین و اسناد واریزی و شهادت شهود شکایت کلاهبرداری را مطرح نمایید. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور کلاهبرداری با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲ تماس حاصل فرمایید.

  • سلام
    ما به صورت سوری مغازه ای را به شخصی که خیلی به ما نزدیک شده بود قولنامه کردیم اما پولی بین ما رد و بدل نشده متاسفانه ایشان از سادگی ما سواستفاده کرده و ادعای مالکیت می‌کند
    آیا ما می‌توانم قولنامه را باطل کنیم؟

    • سلام وقت شما بخیر حتما لازم است مبایعنامه رویت شود اصل بر این است که این مبایعنامه صحیح است اما فروضات مختلفی وجود دارد که باید بررسی شود جهت بررسی اقدام به هماهنگی جهت وقت مشاوره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *