اقامت دائم فرانسه با خرید ملک

اقامت دائم فرانسه با خرید ملک

امروز با موضوع اقامت دائم فرانسه با خرید ملک با شما هستیم.

کشور فرانسه، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و خاستگاه شعرو فرهنگ و هنر در اروپا می‌باشد.

مشترکات بسیار زیادی، از زمان سلطنت قاجار با کشور فرانسه برای ایرانیانی که خواهان مهاجرت به فرانسه بودند تشکیل شده است.

با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاههای فرانسه رایگان می باشد و دانشجو یان خارجی و بین‌المللی به راحتی در همه ی مقاطع، امکان تحصیل رایگان در فرانسه را دارند، موج بیشماری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به فرانسه مراجعه نموده و مشغول تحصیل و فعالیت در فرانسه شدند.

کشور فرانسه مدعی داشتن آزادی های اجتماعی و آزادی بیان در سراسر دنیا می باشد و تا حدی بر این ادعای خود پایبند بوده و به تعهدات خود در زمینه ی آزادی بیان عمل نموده است.

فرانسه دارای آثار  تاریخی و بناهای بسیار قدیمی است که موج گردشگران را هر ساله به این کشور می کشاند.

برج معروف ایفل، موزه ی لوور در پاریس، بنای آزادی در پاریس و خیابان شانزلیزه از جمله جاذبه های توریستی شهر پاریس و کشور فرانسه می‌باشد.

نکات مهم اقامت با خرید ملک در فرانسه

آیا با خرید ملک در فرانسه، امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد؟

آیا قیمت املاک در فرانسه، رو به رشد است و یا قیمت ثابتی است؟

متراژ مورد نیاز برای هر نفر جهت خرید ملک در فرانسه چه مقدار می باشد؟

چند سال پس از خرید ملک در فرانسه، امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور فرانسه وجود دارد؟

آیا با خرید ملک توسط یکی از افراد خانواده سایر افراد خانواده نیز موفق به اخذ اقامت دائم فرانسه می‌شوند؟

آیا اصولا خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت دائم فرانسه امکان‌پذیر می باشد؟

هزینه زندگی در اسلواکی

مشاور املاک قابل اعتماد،جهت خرید ملک در فرانسه چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل متخصص حقوقی و مهاجرتی جهت مشاوره در خصوص خرید ملک در فرانسه چه ویژگی هایی دارد؟

آیا مؤسسه حقوقی معتبر در ایران جهت مشاوره حقوقی خرید ملک در فرانسه وجود دارد؟

آیا امکان بررسی دقیق و کارشناسی ملک مورد نیاز جهت خرید در فرانسه امکان‌پذیر است؟

در این نوشتار سعی ما بر این است با پاسخگویی دقیق و صحیح به سؤالات حقوقی و مهاجرتی شما عزیزان درباره ی شرایط خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت دائم فرانسه از طریق خرید ملک پاسخگو باشیم.

کارشناسان ارشد حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی در مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با استخراج آخرین قوانین از اداره ی مهاجرت فرانسه شمارا جهت خرید ملک در فرانسه راهنمایی خواهند کرد.

با ما همراه باشید…

مشاورین املاک در فرانسه

تمامی بنگاههای مشاوره املاک در فرانسه در واقع به نوعی به استخدام فروشنده در می آیند و تمامی افرادی که به عنوان خریداری ملک در فرانسه اقدام به جستجو جهت یافتن ملک مناسب می‌نمایند به مشاورین املاک معرفی می‌شوند.

پس از ایجاد ارتباط اولیه با مشاورین املاک و بازدید مقدماتی از ملک، طرفین جهت تنظیم قولنامه یا فروش نامه به دفتر قراردهای مشاورین املاک در فرانسه هدایت می‌شوند.

با توجه به اینکه متن قراردادها به زبان فرانسه می باشد و تسلط بر قوانین و حقوق مدنی فرانسه و همچنین قواعد و امور عمومی قراردادها برای خریدار لازم است، بهترین روش استفاده از مشاوره حقوقی و متخصص عقد قراردادها در فرانسه می‌باشد.

چگونه در بنگاه معاملات ملکی فرانسه قرارداد ببندیم؟

با توجه به اینکه مشاورین املاک کلیه مسئولیت خود در قراردادها را از خود سلب و ساقط می‌نمایند اهمیت این نکته بیش از پیش هویدا می‌شود که بدون همراه داشتن وکیل متخصص در امور قراردادها، اقدام به امضاء قرارداد نفرمایید.

اقامت در فرانسه

با توجه به اینکه متراژ لازم جهت هر یک از اعضاء خانواده در فرانسه حدود 15 متر می باشد و قیمت املاک نیز در مناطق مختلف فرانسه متفاوت است این موضوع را از طریق یکی از دفاتر اسناد رسمی استعلام بفرمایید.

قیمت املاک در پاریس بین دو تا سیزده هزار یورو برای هر متر مربع متغیر است و در مناطق غیر شهری فرانسه بین هزار تا سه هزار یورو برای هر متر مربع نیز متغیر است.

همچنین امکان خرید همه گونه ملک برای خارجیان در فرانسه وجود دارد که در بندهای بعدی به این مسائل می‌پردازیم.

خرید ملک مسکونی در فرانسه

در صورتی که یک نفر به تنهایی، متقاضی خرید ملک مسکونی یا آپارتمان در فرانسه باشد،متراژ ملک مورد نظر کمتر از 15 متر نباید باشد اما در صورتی که شخص متقاضی خواهان خرید ملک برای خود و خانواده ی خود می باشد لازم است ابتدا یک شرکت غیر تجاری در فرانسه ثبت نماید.

این شرکت غیر تجاری و غیر انتفاعی است و فقط جهت خرید ملک برای فرد متقاضی و افراد خانواده وی تشکیل می‌شود.

الزامی جهت پرداخت مالیات جهت ثبت این شرکت و راه اندازی شرکت وجود ندارد و بدون پرداخت مالیات و یا سایر حقوق متعلقه، این شرکت فقط و فقط جهت خرید ملک مسکونی به ثبت رسیده و با خرید ملک مسکونی به نام این شرکت کلیه سهامداران شرکت که متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال وی می‌باشند، کارت اقامت 1 ساله ی فرانسه را دریافت می‌نمایند.

کارت اقامت یک ساله فرانسه به متقاضی و همراهان وی این امکان را می‌دهد که در تمامی کشورهای عضو حوزه ی شنگن تردد و سکونت داشته باشند.

بهترین وکیل جهت دفاع از متهم

کارت اقامت یک ساله فرانسه به متقاضی مجوز کار در فرانسه نیز می‌دهد.جهت خرید ملک مسکونی هیچگونه وامی به افراد خارجی تعلق نمی گیرد.

خرید ملک تجاری در فرانسه

جهت خرید ملک تجاری در فرانسه، ثبت یک شرکت و راه اندازی ان، شرط اولیه و لازم است، پس از ثبت شرکت، امکان خرید ملک تجاری در فرانسه برای متقاضی و مدیران و سهامداران شرکت وجود دارد.

مدیران و سهامداران شرکت امکان استفاده از وام بانکی تا 65% از قیمت ملک تجاری را دارند و می‌توانند با دریافت وام از کشور فرانسه نسبت به راه اندازی و تجهیز تجارتی که جهت ان ملک خریداری شده است اقدام فرماید.

متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال وی موفق به اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک تجاری و راه اندازی تجارت خواهند شد.

این اقامت پس از 8 سال اقامت در فرانسه و آشنایی با زبان فرانسه امکان تبدیل به پاسپورت فرانسه را نیز دارد.

خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت دائم

آیا با خرید ملک در فرانسه امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد؟

در سالهای گذشته، فقط خرید ملک در فرانسه می توانست باعث اقامت یک ساله و سپس تبدیل ان به اقامت دائم و پاسپورت کشور فرانسه شود.

اما در 2 سال اخیر خرید ملک به تنهایی در فرانسه باعث اقامت دائم متقاضی و یا اقامت اروپا نخواهد شد.اخیرا توسط تعدادی از مؤسسات حقوقی غیر مجاز، تبلیغات زیادی شده است که با خرید ملک در فرانسه امکان اخذ اقامت دائم این کشور را دارید.

حال اینکه در قوانین جدید مهاجرتی فرانسه، این بند از قانون مهاجرتی فرانسه حذف شده است.

هرچند که فرد خارجی، امکان خرید ملک در فرانسه را دارد اما خرید ملک منجر به اخذ اقامت دائم فرانسه و یا اقامت 1 ساله فرانسه نخواهد شد بلکه سرمایه گذاری و ثبت شرکت به همراه خرید ملک ممکن است موجب اقامت دائم متقاضی در فرانسه شود.

ویزای ازدواج و نامزدی فرانسه

هزینه های متفرقه خرید ملک در فرانسه

دقت فرمایید که هزینه‌های خرید ملک در فرانسه محدود به قیمت املاک نمی‌شود بلکه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات سرانه ی املاک در فرانسه را نیز باید در نظر بگیرید.

جمع مالیاتها در فرانسه ممکن است تا 25% در سال برسد که پرداخت ان به عهده ی مالک ملک می باشد، پس لازم است قبل از هر اقدام مهاجرتی به فرانسه و یا خرید ملک در فرانسه حتما با مشاورین حقوق مهاجرت و یا وکلای پایه یک دادگستری که با قوانین مدنی فرانسه و قوانین مهاجرتی فرانسه آشنایی دارند مشاوره کامل بفرمایید.

دقت بفرمایید در بندهای قراردادهای مشاورین املاک در فرانسه کلیه مسئولیت ها از مشاورین املاک و فروشنده سلب و ساقط می‌شود و تمامی اختیارات فسخ در عیوب غیر آشکار از فرد خریدار سلب و ساقط خواهد شد و امکان طرح دعوی یا پیگیری موضوع، بعد از ساقط کردن حقوق وجود ندارد.

اخذ اقامت دائم اروپا با خرید ملک، در چه کشورهایی امکان‌پذیر است؟

در قوانین جدید مهاجرتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تنها خرید ملک در کشورهای اسپانیا و پرتغال با مبلغ حداقل پانصد هزار یورو، امکان اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا و حوزه شنگن وجود دارد.

این ویزا به ویزای طلایی یا Golden visa  معروف است.

متقاضی و همه ی افراد خانواده اعم از همسر و فرزندان زیر 18 سال، بلافاصله پس از خرید ملک، موفق به اخذ اقامت دائم کشور پرتغال یا اسپانیا و در نهایت اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا و حوزه شنگن را دارند.

دقت بفرمایید در صورت خرید ملک در اروپا و اخذ اقامت اروپا نیازی به اقامت در اروپا وجود ندارد و متقاضی، همسر و فرزندان وی می‌توانند به دفعات از اروپا خارج شده و وارد اروپا شوند.

تحصیل رایگان در فرانسه

مؤسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر جهت خرید ملک در فرانسه

کلیه مؤسسات حقوقی که در ایران ثبت شده اند به شرطی که در اساسنامه ی آن‌ها انجام امور مشاوره حقوقی و مهاجرتی به ایرانیان در خارج از کشور و خارجی ها در ایران قید شده باشد صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی را دارند.

اما موضوعی که لازم است به ان دقت شود صبغه و رنگ حقوقی اینگونه مؤسسات می باشد، بعضی از مؤسسات حقوقی بدون داشتن وکیل پایه یک دادگستری و یا تحصیلات حقوقی اقدام به ثبت و تشکیل مؤسسه حقوقی می‌نمایند.

با توجه به اینکه طبق قانون، نظارتی بر نحوه ی کار مؤسسات حقوقی وجود ندارد و تنها مرجع نظارت بر مؤسسات حقوقی طبق ماده 55 قانون وکالت، کانون وکلای دادگستری می باشد، لازم است قبل از هرگونه اقدامی از کانون وکلای دادگستری درباره اصالت پروانه وکالت مدیر مؤسسه حقوقی استعلام شود.

وکیل مهاجرتی مورد تایید سفارت فرانسه

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *