مشاوره تلفنی وکیل

مشاوره تلفنی وکیل

مشاوره تلفنی وکیل


امروز با موضوع مشاوره تلفنی وکیل همراه با شما هستیم.

نخستین تصویری که از تلفن وکلا به ذهن متبادر می‌شود تلفن‌هایی است با آونگ قدیمی محیط اداری به صدا در می‌آید و ظاهری معمولی دارد که منشی دفتر وکیل ارتباط تلفنی را به او ارجاع می‌دهد با اینکه تلفن از دستگاه‌های ارتباط از دوری است که برای انتقال صدا به کار می‌رود.

اما مردمی که فرسنگ‌ها از یکدیگر دورند می‌توانند با هم به صورت تصویری نیز صحبت کنند هرچند ارتباط با وکیل از طریق مشاوره تلفنی در خیلی از موارد می‌تواند راهگشا باشد.

اما باید بدانیم تنها تفاوت بزرگ مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره حضوری در این است که وکیل مجرب با دیدن حالات چهره موکل می‌تواند به نگرانی‌های وی پی ببرد و تا حد امکان با راهنمایی‌های به موقع و به جا از ترس و از اضطراب‌های او بکاهد و یا وی را دقیق‌تر و بهتر هوشیار نماید.

اما با این حال مشاوره تلفنی با وکلایی که تجربه مشاوره تلفنی را داشتنه‌اند ثمره‌بخش خواهد بود و چنانچه شما با وکیلی تماس برقرار کنید که وی سابقه مشاوره از طریق تلفن و مسایل روانشناسی آن را نداشته باشد نمی‌تواند به خوبی به شما کمک کند.

در موسسه حقوقی مهر پارسیان قسمت تخصصی‌ای به جهت مشاوره تلفنی با مجرب‌ترین وکلا و کارشناسان اختصاص یافته، که این افراد خبره و دلسوز با بررسی دقیق مشکلات و مسایل شما بهترین تجویز را از طریق مشاوره تلفنی به ارایه خواهند نمود.

در بسیاری از موارد افراد نمی‌توانند منزل خود را ترک کنند یا وقت مناسبی برای گرفتن ویزیت در دفتر وکلا پیدا نمایند اما از طریق مشاوره تلفنی می‌توانند به آنچه از یک مشاوره حقوقی نیاز دارند برسند.

گروه وکلای تهران

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص موضوع مشاوره تلفنی وکیل:

مشاوره تلفنی با وکیل در چه شرایطی کارساز و مفید است؟

در مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری چه چیزی از شما پرسیده می‌شود؟

مشاوره تلفنی با وکیل چه تفاوتی با مشاوره حضوری به لحاظ کیفیت دارد؟

مشاوره تلفنی وکیل شامل چه مواردی می‌شود؟

مشاوره تلفنی با وکیل بسته به موضوع متفاوت است و شاخه‌های مختلفی دارد؛ برای مثال مشاوره مهاجرت و اخذ ویزا که این موارد باید با وکیلی مشاوره شود که در این زمینه متخصص است.

به صورت کلی مشاوره‌ها در زمینه‌های حقوقی، کیفری، خانواده و… ارایه می‌شود.

مراحل مشاوره تلفنی با وکیل به چه شکل است؟

از زمانی که تماس شما از طریق اپراتور موسسه به وکلا ارجاع می‌شود روال بر این است که وکیل ابتدا مختصری از مشخصات سجلی شما می‌پرسد تا بتواند با ذهنیتی که در تصور خویش ایجاد می‌کند بهترین مشاوره را به شما بدهد. در مرحله بعد از شما می‌خواهد تا مشکلتان را شرح دهید.

از خواننده گرامی استدعا دارم در کمال صداقت مسایل و مشکلات خود را با وکیل در میان گذاشته و از هرگونه دخل و تصرفی در موضوع پرهیز نمایند.

چرا که وکیل در مشاوره تلفنی به صحبت‌های شما استناد کرده و بر آن مبنا شما را یاری خواهد نمود.

در مرحله سوم وکیل از شما دلایل و مستنداتی که ادعا یا خواسته شما بر مبنای آن صورت پذیرفته را مطالبه می‌نماید و چنانچه سندی موثر در موضوع باشد از شما می‌خواهد تا دقیق‌تر به آن بپردازید.

سپس از شما می‌خواهد سوالات و نقطه نظرهای خود را مطرح نمایید و به زبان ساده‌تر آنچه شما از یک مشاوره تلفنی با وکیل به عنوان هدف و یا پاسخ در نظر گرفته‌اید را لحاظ می‌نماید، در صورت لزوم و با خواست شما مواردی را که پیگیری بیشتر نیاز به رویت و یا مشاوره حضوری لازم است به شما یادآور می‌گردد.

وکیل متخصص ملکی

در موسسه مهرپارسیان چند نوع مشاوره تلفنی صورت می‌پذیرد؟

موسسه مهر پارسیان دقیق‌ترین مشاوره‌های تلفنی به دو شکل صورت می‌پذیرد:

  • مشاوره تلفنی رایگان که شامل پرسش و پاسخ‌های معمول در مشاوره تلفنی است.
  • مشاوره تلفنی با اخذ حق‌الامشاوره که شامل عملیات فنی و تخصصی می‌گردد.

در موسسه مهرپارسیان در راستای تکریم ارباب رجوع این امتیاز برای مراجعین لحاظ شده است که چنانچه دعوی و پرونده خود را با انعقاد قرارداد به وکلای مجرب موسسه بسپارند هزینه حق‌الامشاوره از هزینه کل قبول پرونده کسر می‌گردد.

یک مشاوره تلفنی خوب با وکیل چه خواسته‌هایی از شما را برآورده می‌سازد.

مشاوره حقوقی مناسب با وکیل می تواند در مواردی که خیلی تخصصی نبوده و نیاز به حضور فیزیکی وکیل در دادگاه نداشته بسیار کارساز باشد و از هدر رفت زمان و فرصت و هزینه شما جلوگیری نماید.

مشاوره‌های حقوقی با توجه به موضوعات آنها مانند دعاوی به چند دسته تقسیم می‌شوند.

انواع دعاوی

اختلافات قابل طرح در مراجع قضایی، اداری و ثبتی به دعاوی کیفری یعنی دعاوی که در اثر وقوع یک جرم به وجود می‌آیند مانند کلاهبرداری، فروش مال غیر، رابطه نامشروع، اختلاس، ارتشا، پولشویی و…

دعاوی حقوقی که در آنها رفتار مجرمانه‌ای صورت نگرفته و اغلب به دلیل تخلف از انجام تعهدات قراردادی و… به وجود می‌آیند.

دعاوی ثبتی، دعاوی هستند که مرجع رسیدگی به آنها نهادهای ثبتی می‌باشند و منظور از دعاوی اداری، دعاوی هستند که در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع اداری رسیدگی خواهند شد.

همچنین دعاوی به یک دسته دیگر به عنوان دعاوی بین‌المللی نیز تقسیم می‌شوند.

نمونه رای اثبات مالکیت

وکلا نیز براساس این تقسیم‌بندی مهارت و تخصص خود را انتخاب می‌نمایند و با انجام تحصیلات تکمیلی یا شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی، حرفه و تخصص خود را به صورت تخصصی به یک یا چند موضوع خاص تخصیص می‌دهند.

البته این به آن معنا نیست که در موارد دیگر نمی‌تواند اعلام وکالت نماید.

چرا که وکلا پس از اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری هیچ محدودیتی در پذیرش پرونده ندارند مگر در موارد خاص.

هم اکنون می‌توانید به جهت بهره‌مندی از خدمات مشاوره تلفنی وکلای موسسه مهرپارسیان با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

سازمان حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان

هزینه مشاوره تلفنی و حضوری متفاوت است؟

به دلیل اینکه کیفیت مشاوره تلفنی و حضوری یکسان است؛ هزینه مشاوره آنها نیز یکسان می‌باشد.

در چه مواردی می‌توان مشاوره تلفنی دریافت نمود؟

در کلیه موارد امکان مشاوره تلفنی و حضوری وجود دارد.

 

4.8/5 - (6 امتیاز)

8 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر، ممنون میشم من را راهنمایی کنید، آیا من با داشتن 28سال سابقه بیمه و 48سال سن و داشتن چندین سال سابقه کار در شرایط سخت به عنوان اپراتور بچینگ (دستگاه بتن ساز) میتونم بازنشسته شوم؟

    • سلام وقت بخیر
      بله بازنشستگی مشاغل سخت و زودتر از موعد انجام می‌گیرد ولی با بررسی و داشتن شرایط، برای آگاهی از این شرایط با یک وکیل متخصص در امور اداره کار و بیمه مشاوره انجام بدهید.

  • در صورت انجام دادن مشاوره تلفنی، اگر بخواهیم حضوری هم بیاییم و وکالت بدیم باید دوباره هزینه
    پرداخت کنیم؟

  • سلام من می‌خوام مشاوره تلفنی انجام بدم ولی مدارکم رو باید ببینید، امکان پست کردن مدارک رو هم ندارم.

    • سلام وقت بخیر
      در هنگام مشاوره تلفنی و درصورت نیاز به رویت و بررسی مدارک، شما می‌توانید از طریق پیام‌رسان‌های آنلاین برای ارسال مدارک خود استفاده نمایید.

  • سلام کار شهرستان هم انجام میدید میخواستم مشاوره بگیرم حتما باید حضوری بیایم یا میشه تلفنی واتساپی خارج از ایران چی؟

    • با سلام و وقت بخیر
      بله انجام می شود، مشاوره به صورت حضوری تلفنی و آنلاین داریم، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 09120067661 یا 09120061664 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *