وکیل تخصصی کیفری تهران

وکیل تخصصی کیفری تهران

وکیل تخصصی کیفری تهران


وکیل تخصصی کیفری تهران علاوه بر دانش کیفری دارای تجربه کافی در امور کیفری می‌باشد.

اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی ملکی یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری هستید یا متهم به جرم ارتشا یا پولشویی و… شده‌اید؛ با مشورت از وکیل می‌توانید از خود رفع اتهام نمایید.

چنانچه حکم محکومیت در خصوص جرایم کیفری صادر شده باشد؛ می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند اعاده دادرسی یا تجدید نظر و… موجب کاهش مجازات یا تبدیل مجازات یا تبرئه متهم شد.

جهت دسترسی به بهترین وکلای پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس‌های درج شده در انتهای این مقاله اقدام نمایید.

وکیل کیفری وکیلی است که پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی و کسب دانش لازم در علم حقوق، در آزمون کانون وکلا پذیرفته شده و دارای پروانه معتبر وکالت پایه یک دادگستری است.

با توجه به علاقه و تخصص در زمینه امور جزایی و کیفری و تسلط نسبی بر قوانین مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و مانند آن، اکثرا در زمینه‌های جزایی و کیفری قبول وکالت می‌کند و تمرکز حرفه‌ای شغل وکالت خود را در امور کیفری و جزایی قرار داده است.

قانون مبارزه با پولشویی ایران چیست؟

سوالاتی که در این مقاله توسط وکیل تخصصی کیفری تهران مورد بررسی قرار می‌گیرند:

تفاوت دعوای حقوقی و کیفری چیست؟

طرح دعوای حقوقی و کیفری چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

وکیل کیفری مجرب و خبره چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تفاوت وکالت در امور کیفری و جزایی با وکالت در امور حقوقی در چیست؟

مقایسه وکیل تخصصی کیفری با وکیل تخصصی حقوقی

امور کیفری مواردی هستند که در نتیجه وقوع یک جرم و انجام اعمال مجرمانه ایجاد می‌شوند مانند وقوع جرم کلاهبرداری یا خیانت در امانت و… و امور حقوقی، اختلافاتی هستند که در اثر تخلف یا تعرض به حقوق فردی و مدنی افراد یا تخلف از توافقات و قراردادها به وجود می‌آیند و در آنها هیچ عنصر مجرمانه‌ای وجود ندارد مانند عدم تنظیم سند به نام خریدار.

در مورد اصول و شیوه‌های وکالت باید گفت در هر دو امر حقوقی و کیفری تفاوتی وجود ندارد.

وکیل تخصصی کیفری تهران همانند وکیل حقوقی ملزم است طبق اصول و قوانین جاری و با رعایت اخلاق و انصاف و در نهایت صداقت به امر وکالت بپردازد و تمامی تلاش، دانش و تجربه خود را برای احقاق حق موکل خود بکار ببرد.

اما از جهت بعضی از قوانین ‌و روند دادرسی تفاوت‌هایی میان وکالت کیفری و حقوقی وجود دارد.

در امر کیفری و جزایی مرحله تحقیقات مقدماتی و مرجعی به نام دادسرا وجود دارد در حالی که در امور حقوقی، دادسرا و نیز تحقیقات مقدماتی وجود ندارد.

وکیل کیفری در دعاوی جزایی با مقامات قضایی از جمله دادیار، بازرس، نماینده دادستان و دادستان سروکار دارد؛ در صورتی که در امر حقوقی مقامات قضایی فوق حضور ندارند و فقط قاضی دادگاه و قاضی اجرای احکام مدنی حضور دارند.

مجازات سرقت رایانه‌ای

طبق روالی که در محاکم ایران وجود دارد، اصولا رسیدگی به دعاوی جزایی تا صدور رای مدت بیشتری به طول می‌انجامد؛ ولی امور حقوقی در مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه می‌رسد.

در نتیجه وکیل کیفری در دعاوی جزایی معمولا وقت و انرژی بیشتری برای پرونده خود می‌گذارد.

دعاوی حقوقی به جز مواردی محدود، دارای جنبه خصوصی هستند و ذینفع آن افراد جامعه هستند.

اما در دعاوی کیفری در موارد متعددی علاوه بر افراد جامعه، دادستان به عنوان مدعی العموم وارد پرونده می‌شود و پرونده علاوه بر جنبه خصوصی دارای جنبه عمومی است.

مهم‌ترین دعاوی کیفری که یک وکیل کیفری با آن سر و کار دارد:

از جمله مهم‌ترین دعاوی کیفری که نیازمند حضور وکیل تخصصی کیفری تهران هستند و بدون حضور وکیل امکان موفقیت در آنها وجود ندارد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قتل اعم از عمدی و غیر عمدی.
  • کلاهبرداری.
  • انتقال مال غیر.
  • سرقت
  • تهدید، مزاحمت، تهمت و افترا.
  • نشر اکاذیب.
  • ایراد ضرب و جرح.
  • جرایم مواد مخدر و مشروبات الکلی.
  • قاچاق کالا و ارز.
  • اختلاس.
  • رشا و ارتشا
  • خیانت در امانت.
  • جعل و استفاده از سند مجعول.

این جرایم در ماهیت ممکن است یکی از جرایم اقتصادی یا علیه اشخاص و یا علیه امنیت و… باشند و به همین دلیل مجازات آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

به طور مثال در جرم ارتشا که کارمند بانک اقدام به دریافت رشوه می‌نماید و موجب سلب اعتماد مردم به نهاد و دستگاه‌های دولتی می‌شود در مقایسه با شرب خمر مجازات شدیدتری در پی خواهد داشت.

همچنین نوع مجازات‌ها نیز متفاوت است به طور مثال یکی از مجازات‌های ارتشا منع از اشتغال و برکناری از شغل است که این مجازات در خصوص شرب خمر قابل اعمال نیست و مجازات شرب خمر، شلاق می‌باشد.

شکایت از فروشگاه های مجازی

البته باید به این نکته توجه داشت که هر نوع مجازات در سو پیشینه کیفری افراد ثبت می‌شود.

به همین دلیل طرح و پیگیری هر یک از این دعاوی نیازمند مهارت و تخصص وکیل مربوط به همان امر می‌باشد و وکیل تخصصی کیفری تهران، در خصوص جرایم گفته شده اعلام وکالت می‌نماید.

دعاوی حقوقی بسیار گسترده می‌باشند و از مهم‌ترین دعاوی حقوقی که نیازمند حضور وکیل متخصص می‌باشند:

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • الزام به انجام تعهدات
  • دعاوی مرتبط با بانک
  • دعاوی مرتبط با شهرداری
  • دعوای الزام به فک رهن
  • دعاوی مربوط به مراجع ثبتی
  • دعاوی مرتبط با تغییر کاربری
  • دعاوی مرتبط با ستاد اجرایی فرمان امام
  • دعاوی مرتبط با اجاره
  • دعاوی مربوط به مشارکت در ساخت و الزام به اخذ پایان کار و…

تفاوت شکایت کیفری و حقوقی

برای طرح دعاوی حقوقی باید دادخواست ثبت نمود؛ ثبت دادخواست را چنانچه وکیل انجام دهد از طریق سامانه خودکاربری وکلا انجام می‌شود اما اگر وکیل حضور نداشته باشد؛ از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام خواهد شد.

اما طرح دعوای کیفری از طریق شکایت و با پرکردن شکواییه صورت می‌گیرد؛ تفاوت شکایت و دادخواست در این مورد است که در تنظیم دادخواست باید بر روی برگه‌ها و فرمت مخصوص صورت بگیرد اما در شکواییه چنین موردی الزامی نیست.

در پایان لازم به ذکر است که اگر برای طرح دعوا یا دفاع از دعوای طرح شده بر علیه شما نیاز به مشاوره حقوقی و یا نیاز به کمک وکیل کیفری خبره و مجرب دارید، می‌توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان در تماس باشید تا با راهنمایی و مشاوره‌ای که دریافت می‌کنید بتوانید بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید.

وکیل دادگاه کیفری تهران

وکیل متخصص کیفری تهران

قبول وکالت در پرونده‌های کیفری توسط وکیل متخصص در تهران، مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان‌پذیر است.

جهت هماهنگی با موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و سایر مشاورین حقوقی، تماس بگیرید.

شماره تلفن دفتر وکیل تخصصی کیفری تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷            

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره همراه وکیل آنلاین تخصصی کیفری تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با دفتر حقوقی محمدرضا مهری از طریق شماره موبایل های اعلامی امکان پذیر است.

وکیل تخصصی کیفری کیست؟

وکیلی که در گرایش جزا و جرم‌شناسی و کیفری به صورت تخصصی مطالعه داشته و در خصوص دعاوی کیفری اعلام وکالت می‌نماید.

وکیل تخصصی کیفری چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

مشاوره در امور کیفری، قبول پرونده کیفری در تمام مراحل دادرسی و تنظیم لایحه تجدیدنظر و اعاده دادرسی در پرونده‌های کیفری.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۳۱ امتیاز)

۱۰ دیدگاه

  • باسلام و وقت بخیر، پرونده‌ای دارم که برای ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک برای من یک سال حبس بریدند. من چیزی رو گردن نگرفتم و حکم غیابی بریده شده. اعتراض هم زدن و رای تجدید نظر هم یک سال حبس رو قطعی کرده. آیا راهی هست برای اعتراض به دیوان ؟ آیا در این مورد من می‌تونم فرجام خواهی کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      از طریق تقاضای اعمال ماده ۴۷۴ و یا ماده ۴۷۷ از قانون آیین دادرسی کیفری امکان طرح اعاده دادرسی وجود دارد. برای تنظیم لایحه و مشاوره با وکلای امور کیفری می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲ تماس حاصل فرمایید.

  • سلام آقای مهری من میخوام به خاطر کتک کاری با همسایه شکایت کنم ازش ادم قلدر و بی ادبی به من گفتن باید دادخواست بنویسم من کجا باید دادخواست بنویسم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      دادخواست برای موارد حقوقی می‌باشد و برای شکایت شما باید شکواییه تنظیم نمایید و این شکواییه را در دفاترخدمات قضایی ثبت کنید.

  • سلام. ببخشید یه سوال داشتم راجع به حبس ضرب و جرح عمد، چند روز پیش من جلوی در خونمون سر پارک با شخصی دعوا کردیم که کتک کاری شد و خواهرم از طبقه بالا شی را پرت کرد که به سر طرف خورد، می‌خواستم بدونم این جرم عمد حساب میشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام وقت شما بخیر
      نظر به نوع وقوع جرم و شرایط مفروض در سوال این مورد باید توسط کارشناس پزشکی قانونی تایید گردد. پیشنهاد می‌شود حتما با وکیل متخصص در امور کیفری مشورت نمایید. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲ تماس حاصل فرمایید.

  • سلام وقت شما بخیر، پدر من یک سال و نیم پیش آپارتمانش رو سه دونگ سه دونگ به نام من و برادرم زده چند ماه پیش مجددا ازدواج کردند و حالا از انتقال ملک به نام ما پشیمان شدند و ابلاغیه ای با عنوان مبنی بر انتقال مال غیر از ما شکایت کرده. الان ما چه کاری میتونیم بکنیم؟ آیا میتونه ملک رو از ما بگیره؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شکایت ایشان مبنی بر انتقال مال غیر اشتباه است. اگر ملک را به صورت هبه به شما منتقل کرده باشند می‌توانند رجوع از هبه را مطرح نمایند و در صورت انتقال قطعی، شما و برادرتان مالک محسوب می‌شوید و اختیار هرگونه دخل و تصرفی را خواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲ تماس حاصل فرمایید.

    • سلام وقت شما بخیر
      با توجه رویه محاکم مسئله اختلافی است، اکثریت قضات توافق بر تفسیر به نفع متهم دارند، ولیکن در برخی مشاغل دولتی حتی شروع به جرم ارتشا قابل عفو و چشم پوشی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *